Jak najniższa temperatura ?

Data: 2011-06-26 21:57:37
Autor: Wiesiek
Jak najniższa temperatura ?
..... przechowywania butli nurkowej?
Chce wstawić butlę nurkowa do altanki ogrodowej gdzie w zimie będzie temperatura otoczenia.
Jak jest najniższa dopuszczalna?
Wiesiek

Data: 2011-06-27 06:10:42
Autor:
Jak najniższa temperatura ?
Wiesiek <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał(a):
..... przechowywania butli nurkowej?
Chce wstawić butlę nurkowa do altanki ogrodowej gdzie w zimie będzie temperatura otoczenia.
Jak jest najniższa dopuszczalna?

Pod ciśnieniem ?

Butle transportowe mają szeroki zakres temperatur pracy, ze sprężonym gazem w środku. Ciśnienie jest określane dla temperatur dodatnich. Butle nurkowe przechowuj w suchym miejscu jeśli są puste, nie masz żadnych problemów ze zmianami własności stali w niskich temperaturach. Altanka nie jest dobrym pomysłem nie jest tam sucho, ale zrobisz co będziesz chciał, zawory zakręć.

pozdrawiam rc

Data: 2011-06-27 07:07:43
Autor: jacekplacek
Jak najniższa temperatura ?
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Wiesiek <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał(a): > ..... przechowywania butli nurkowej?
> [...]

Altanka nie jest dobrym pomysłem nie jest tam sucho, ale zrobisz co będziesz chciał, zawory zakręć.

Niby dlaczego w altance nie jest sucho?

Data: 2011-06-27 08:52:42
Autor:
Jak najniższa temperatura ?
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Niby dlaczego w altance nie jest sucho?

To bardzo trudne dla Ciebie pojęcie wilgotność względna, dołożę jeszcze jedno wietrzenie mrozowe.

W ubiegłym roku jak Tobie powiedziałem latem o rozwinięciu profilu dekompresji awaryjnej, gówno zrozumiałeś, minęło pół roku i Twój "guru" Pawełek zrozumiał o czym mówiłem. Powiedział o rozwinięciu profilu, to czego nie mogłeś zrozumieć. Idź chłopaczku do swojego IT i zapytaj czy możesz jemu robić obciach odzywając się na forum.

Wypad.

pozdrawiam rc

Data: 2011-06-27 09:46:51
Autor: jacekiala
Jak najniższa temperatura ?
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Niby dlaczego w altance nie jest sucho?

To bardzo trudne dla Ciebie pojęcie wilgotność względna, dołożę jeszcze
jedno
wietrzenie mrozowe.

Dalej mam sucho w altance. Podobnie jak w garażu. Rysiu, nie irytuj się: jak masz wilgoć, weź fachowca. Może da się osuszyć i odgrzybić.
Żeby nie było nie nurkowo: niebawem kolejne dema nad Białym. Będą Cię znowu pokazywać? Miłej zabawy Rysiu. I kup psa: kochają bezwarunkowo.

Data: 2011-06-27 10:17:54
Autor:
Jak najniższa temperatura ?
 jacekiala <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Dalej mam sucho w altance. Podobnie jak w garażu. Rysiu, nie irytuj się: jak masz wilgoć, weź fachowca. Może da się osuszyć i odgrzybić.

Zaczyna się od dobrego projektu, możesz się zgłosić do mojego synka.
Zrobi to dla Ciebie także, tani nie jest.

Żeby nie było nie nurkowo: niebawem kolejne dema nad Białym. Będą Cię znowu pokazywać? Miłej zabawy Rysiu. I kup psa: kochają bezwarunkowo.

Wiesz na forum na którym nikt poważny nie pisze, zarejestrował się nowy użytkownik nazywa się Sławomir P.
A ty nie zostałeś z niego wywalony, mimo że obsrywałeś je dzielnie.

Dlatego Jacusiu Beirnacki podziękuj lekarzowi za udostępnienie internetu.

pozdrawiam rc

Data: 2011-06-27 15:21:02
Autor: jacekplacek
Jak najniższa temperatura ?
 jacekiala <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):  > Dalej mam sucho w altance. Podobnie jak w garażu. Rysiu, nie irytuj się:
jak
> masz wilgoć, weź fachowca. Może da się osuszyć i odgrzybić.

Zaczyna się od dobrego projektu, możesz się zgłosić do mojego synka.
Zrobi to dla Ciebie także, tani nie jest.

Rysiu, przeczytaj obie wypowiedzi jeszcze kilka razy. Mam zgłosić się do Twojego synka, żeby za grube pieniądze zawilgocił i zagrzybił mi altankę z garażem.... Na to wystarczy dziura w dachu: Twój synek mi niepotrzebny. Dalej nie wyjaśniłeś, skąd pomysł, że w altankach jest wilgoć. Ale nie będę drążył, bo się biedaku zapocisz a takiej wilgoci Twoje styki już nie przetrwają. Trzymaj się ciepło i miłej zabawy na Białym.

Data: 2011-06-27 18:55:41
Autor:
> [...]
bo się biedaku zapocisz a takiej wilgoci Twoje styki już nie przetrwają. Trzymaj się ciepło i miłej zabawy na Białym.

Jacusiu Biernacki widać że następuje u Ciebie regres w zrozumieniu słowa pisanego, tylko teraz następuje dużo szybciej.

Żeby nie było nie nurkowo: niebawem kolejne dema nad Białym. Będą Cię znowu pokazywać?

Jak byś nie wiedział, główną atrakcją nad Białym było ognisko i dyskusja "Idiota czy Bohater".

pozdrawiam rc

Data: 2011-06-27 21:59:36
Autor: Wiesiek
Jak najniższa temperatura ?

Użytkownik "Wiesiek" <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iu82vm$kns$1node2.news.atman.pl...
.... przechowywania butli nurkowej?
Chce wstawić butlę nurkowa do altanki ogrodowej gdzie w zimie będzie temperatura otoczenia.
Jak jest najniższa dopuszczalna?
Wiesiek

Może określenie "altanka ogrodowa" nie jest właściwym określeniem. Co musiało spowodować że dyskusja stała sie ... mało merytoryczna. Oczywiście moja wina, za co przepraszam.
Jest to magazynek, składzik na narzędzia ogrodowe. Zadaszony, osłonięty od deszczu ale w zimie będzie w środku temperatura otoczenia. Czy ewentualne b. niskie temperatury nie będą miały "złego" wpływu na wszelkiego rodzaju uszczelnienia?

Wiesiek

Data: 2011-06-27 20:27:12
Autor: jacekplacek
Jak najniższa temperatura ?

Większym problemem jest łatwość zajumania przez lokalne żulostwo. http://www.hoefert.de/oringi.html  - podobne wyguglasz o smarach, stali, alu, plastiku, gumie, teflonie, lakierach i co tam jeszcze przy butli wymyślisz. Ale nurkuje sie na antarktyce i butla jest najmniejszym problemem. --

Data: 2011-06-28 06:08:45
Autor:
Jak najniższa temperatura ?
Wiesiek <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał(a):
ale w zimie będzie w środku temperatura otoczenia.

Każdy wie (Jacuś jest wyjątkiem) że budynek nie ogrzewany ulega zawilgoceniu, ale to himalaje intelektu dla Jacusia.

Czy ewentualne b. niskie temperatury nie będą miały "złego" wpływu na wszelkiego rodzaju uszczelnienia?

Zbyt wysoka zbyt niska temperatura ma wpływ na uszczelnienia, dobrze że wyczuwasz taki problem. FPM ma temp pracy do 250 st C a i tak należy wymieniać.

pozdrawiam rc

Data: 2011-06-28 06:44:04
Autor: 666
Jak najniższa temperatura ?
Temperatura to jedno, a kondensacja to drugie.
Dla komfortu wsadź tę butlę w szczelny worek do śmieci, no chyba że masz gryzonie ;-)
Teoretyzując, to wewnątrz butli nastąpi zapewne skroplenie wilgoci i jakieś korozyjne procesy szybciej nastąpią.
No i strażacy jak zobaczą butlę, to uciekną zamiast gasić.

-- -- -

Data: 2011-06-29 22:28:18
Autor: Robert
Jak najniższa temperatura ?
[...]

Heh, przejrzałem wszystkie odpowiedzi na Twojego posta i nie zauważyłem by ktoś odpisał jakie temperatury, więc:

np. COLTRI podaje, że dla butli stalowych Faber 12L, 250 bar, temperatury dopuszczalne min/max wynoszą: -50 st.C do +65 st.C. Są to oczywiście temperatury jakie może osiągać butla...

Źródło: http://www.coltrisub.it/EQUIPMENT/IMGS/08_CYLINDERS/PDF/
cylinder_lt12_250_10_1195.pdf

pozdro
Robert

Data: 2011-06-30 05:23:15
Autor:
Jak najniższa temperatura ?
 Robert <najrobbi@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Heh, przejrzałem wszystkie odpowiedzi na Twojego posta i nie zauważyłem by ktoś odpisał jakie temperatury, więc:

Nie sądzisz że akcję krzewienia oświaty warto rozpocząć od swojego forum ?

"Nie wiecie, gdzie można znaleźć wyniki testów partii Fabera?"
Odpowiedź brzmi w dokumentacji dozoru technicznego.

http://www.krab.agh.edu.pl/forum/viewtopic.php?t=2726
Polecam ten temat z powodu długiego wpisu.

pozdrawiam rc

--

Jak najniższa temperatura ?