Jak najprościej wyliczyć zysk od usł ugi ?

Data: 2014-09-25 18:14:36
Autor: Maciek
Jak najprościej wyliczyć zysk od usł ugi ?
W dniu 2014-09-25 o 00:21, Marek pisze:
jestem vatowcem, usługi są objęte 23% stawką VAT, podatek dochodowy, który mnie obowiązuje to 19%. Zakładając, że nie mam żadnych kosztów i wystawiam fakturę na usługę o wartości 100zł - ile faktycznie zostaje dla mnie ? Czy liczenie według wzoru 100/1,23/1,19 jest prawidłowe ?
Nie. Jeszcze nic nie zarobiłeś, więc nic dla Ciebie nie zostaje. Poza
VAT musisz najpierw zapłacić ZUS (a twierdziłeś, że nie masz kosztów
:->), a dopiero potem obliczyć ewentualny dochodowy.

Maciek

Jak najprościej wyliczyć zysk od usł ugi ?