Jak najprościej i najtaniej sprawdzić swój rekord w BIK?

Data: 2009-11-24 21:48:48
Autor: maruda
Jak najprościej i najtaniej sprawdzić swój rekord w BIK?
wot wsjo.

--
Tnx. Pzdr.         Ten Maruda.

Data: 2009-11-24 21:54:04
Autor: mi
Jak najprościej i najtaniej sprawdzićswój rekord w BIK?
Jak najprościej i najtaniej sprawdzić swój rekord w BIK?

Z doświadczenia wiem, że pełny raport serwuje tylko BIK. I najlepiej w BIK
wystąpić o raport standard.

Nie wiem czy wszyscy, ale pośrednicy serwują raporty w postaci okrojonej.

mi

--

Jak najprościej i najtaniej sprawdzić swój rekord w BIK?