Jak najskuteczniej znalezc inwestorow?

Data: 2014-12-01 17:16:44
Autor: PJ
Jak najskuteczniej znalezc inwestorow?
Mam pomysl na strategie inwestycyjna, ktora chcialbym oferowac klientom w postaci ubezpieczeniowego funduszu kapitalowego (UFK). O ile moge sie dogadac z firma ubezpieczeniowa, zeby stworzyla mi taki UFK "na zamowienie", to juz gorzej ze znalezieniem inwestorow.

Czy najlepsza sprzedaz zagwarantuje mi wspolpraca z doradcami finansowymi, czy lepiej postawic na promocje we wlasnym zakresie?

Tak sie zastanawiam, w jaki sposob doradcom w kraju takim jak Polska, gdzie trudno o chetnych do zainwestowania oszczednosci, udaje sie w ogole sprzedac tego typu produkty w ilosci, ktora pokrywa koszty ich utworzenia?

Jak najskuteczniej znalezc inwestorow?