Jak najskuteczniej zniszczyć dane/dysk twardy

Data: 2010-03-20 23:53:58
Autor: Tomek
Jak najskuteczniej zniszczyć dane/dysk twardy
On 20.03.2010 19:04, RD wrote:
Witajcie,

Zastanawiam się, czy aby zwykły format dysku twardego będzie
wystarczający.. chciałbym trwale usunąć dane.
Kiedy wyobraźnia pracuje.. cóż :-) mam mnóstwo ciekawych pomysłów ;-)
jak tego dokonać, chcę zrobić to jednak po ludzku. Możecie coś
zaproponować?
Dyski twarde mogą nie nadawać się do użycia po usunięciu danych.

Proponuję rozwiązanie nieinwazyjne, to znaczy kilkunastokrotne nadpisanie. A jak już to zrobisz, to może mógłbyś mi je wysłać, rzecz jasna nie po to, żebym próbował coś odzyskać. W sakwie pusto, a przydałyby mi się nowe dyski :). Najwyraźniej dla Ciebie i tak są już zezłomowane. Zapłacę za wysyłkę. :)

Jak najskuteczniej zniszczyć dane/dysk twardy