Jak najskuteczniej zniszczyć dane/dysk twardy

Data: 2010-03-21 09:29:01
Autor: Irokez
Jak najskuteczniej zniszczyć dane/dysk twardy
Użytkownik "RD" <rd@grupy.com1> napisał w wiadomości news:ho32ce$4re$1node1.news.atman.pl...
Witajcie,

 Zastanawiam się, czy aby zwykły format dysku twardego będzie wystarczający.. chciałbym trwale usunąć dane.
 Kiedy wyobraźnia pracuje.. cóż :-) mam mnóstwo ciekawych pomysłów ;-)

jak tego dokonać, chcę zrobić to jednak po ludzku. Możecie coś zaproponować?
Dyski twarde mogą nie nadawać się do użycia po usunięciu danych.

Oglądałes ostatnie minuty Terminatora?
Tam jest odpowiedź.
Nawet nie będzie co uzywać ;)

--
Irokez

Jak najskuteczniej zniszczyć dane/dysk twardy