Jak najtaniej do 5 numerów Ery?

Data: 2009-06-16 10:28:50
Autor: ±ćęłń󶼿
Jak najtaniej do 5 numerów Ery?
Muszę często dzwonić do pewnego kontrahenta, gdzie maj± numery w Erze (5 osób), kupię więc jak±¶ now± kartę (abo lub mix lub ewentualnie prepaid, bo na firmę) specjalnie na rozmowy do Ery - jak± taryfę powinienem wybrać i z jakimi ewentualnymi opcjami?
JaC

Data: 2009-06-18 00:19:51
Autor: Jeffrey
±ćęłń󶼿 wrote:
[...]

nowy pakiet biznes 10 numerów za grosz
albo prepaida taktak i doładować podwójnie za darmo i wpisać te numery coby były tańsze
albo w heya ale nie znam oferty

jeffrey

Data: 2009-06-18 00:23:50
Autor: Jeffrey
Jeffrey wrote:
±ćęłń󶼿 wrote:
[...]

jeszcze jakby¶ chciał to mam na zbyciu taktaka z taryf± happy po 8 miesi±cach z niezłym kapitałem nierejestrowana

jeffrey

Jak najtaniej do 5 numerów Ery?