Jak najtaniej drobny przelew do Niemiec?

Data: 2015-10-27 09:06:06
Autor: 666
Jak najtaniej drobny przelew do Niemiec?
No niestety jeszcze nie każdy Niemiec dał się przekonać do PayPala ;-)
Które z naszych banków oferują najtańsze przelewy w euro na rachunek w niemieckim banku?

Data: 2015-10-27 10:29:38
Autor: Pete
W dniu 2015-10-27 o 09:06,  666 pisze:
No niestety jeszcze nie każdy Niemiec dał się przekonać do PayPala ;-)
Które z naszych banków oferują najtańsze przelewy w euro na rachunek w
niemieckim banku?

Alior kantor. Zakupione u nich € można przelać (SEPA) za darmo.

--
Pete

Data: 2015-10-27 10:44:52
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Pete" <nobody@nowhere.com> napisał w wiadomości news:n0ng63$dl1$2node2.news.atman.pl...
[...]

W T-mobilu też było za darmo, ale czy po ostatniej fali zmian jest nadal to nie chce mi się sprawdzać.
P.G.

Data: 2015-10-27 17:24:07
Autor: Tomasz Chmielewski
On 10/27/2015 05:06 PM,  666 wrote:
No niestety jeszcze nie każdy Niemiec dał się przekonać do PayPala ;-)

Nie dziwie sie - przecież PayPal to jeden z najdrozszych sposobow przelewania pieniedzy - wychodzi okolo 5%, a jak jeszcze trzeba wyplacic USD czy EUR na konto zlotowkowe, to ginie kolejne kilka procent.

Które z naszych banków oferują najtańsze przelewy w euro na rachunek w
niemieckim banku?

W wiekszosci bankow jest to ok. 5 zl za przelew w euro - patrzyles, jak to wyglada w twoim banku?

Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Data: 2015-10-27 11:30:16
Autor: 666
Jak najtaniej drobny przelew do Niemiec?
Ostatnio było ponad 30 zł (8 eur?).

-- -- -
W wiekszosci bankow jest to ok. 5 zl za przelew w euro - patrzyles, jak to wyglada w twoim banku?

Data: 2015-10-27 11:53:49
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik " 666" <6@6.6> napisał w wiadomości news:n0njnj$3vr$1news.supermedia.pl...

Ostatnio było ponad 30 zł (8 eur?).

Dziwne.
Jakieś 5+ lat temu weszła jakaś regulacja Europejska ograniczająca koszt przelewu w Euro w ramach strefy Euro do około 1 Euro i od tej pory u nas większość banków ma to po 5zł, a niektóre za darmo.
P.G.

Data: 2015-10-27 04:23:42
Autor: em
Jak najtaniej drobny przelew do Niemiec?
W SMART Banku przelewy SEPA są zdaje się darmowe.

Data: 2015-10-28 02:57:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak najtaniej drobny przelew do Niemiec?

"em" 1844b618-70a9-4032-bbf5-20f20706b28c@googlegroups.com

: W SMART Banku przelewy SEPA są zdaje się darmowe.

Są darmowe.

Konta też są darmowe -- firmowe i osobiste; w plnach i w euero...
Konta za darmo i debetówki za darmo -- może z jakimś ograniczeniami.
Mam firmowe -- i dobrze mi z nim.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-10-27 07:11:17
Autor: Glaukon
[...]

W banku specjalnej troski Getin SEPA kosztuje 20 zlotych

Data: 2015-10-27 13:54:14
Autor: 666
Jak najtaniej drobny przelew do Niemiec?
Ale Polska nie jest w strefie euro, więc nie wiadomo, czy ta regulacja dotyczy nadwislańskich filli banków (mamy jeszcze jakiś polski bank poza spółdzielczymi?).

-- -- -

Data: 2015-10-27 14:53:08
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik " 666" <6@6.6> napisał w wiadomości news:n0ns5f$8de$1news.supermedia.pl...

Ale Polska nie jest w strefie euro, więc nie wiadomo, czy ta regulacja dotyczy nadwislańskich filli banków (mamy jeszcze jakiś
polski bank poza spółdzielczymi?).

-- -- -- -- -- --
Czemu piszesz "do tyłu". Jak się chce zostawić kilka kolejnych wypowiedzi to jak to potem czytać.
Nie wiem, czy podpisać powinienem teraz tu, czy na końcu.

-- -- -

Data: 2015-10-28 02:58:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak najtaniej drobny przelew do Niemiec?

Na końcu -- jak ja. ;)

"Piotr Gałka" n0nvjv$q91$1@news.chmurka.net

Data: 2015-10-28 10:19:41
Autor: Piotr Gałka
Jak najtaniej drobny przelew do Niemiec?

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:n0pabc$7a7$3node1.news.atman.pl...

Na końcu -- jak ja. ;)

Czyli podpisać nie swoją wypowiedź ? :)
P.G.

Data: 2015-10-28 15:00:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak najtaniej drobny przelew do Niemiec?

"Piotr Gałka" n0q3v6$su3$1@news.chmurka.net

Na końcu -- jak ja. ;)

Czyli podpisać nie swoją wypowiedź ? :)

Podpisać swoją, zawierającą cytaty.
Niemal wsyztskie posty mają taką konstrukcję.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-10-28 06:01:40
Autor: Akarm
W dniu wtorek, 27 października 2015 14:53:05 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:
> [...]

> Jakieś 5+ lat temu weszła jakaś regulacja Europejska ograniczająca koszt > przelewu w Euro w ramach strefy Euro do około 1 Euro

Ten typ przecież już dawno napisał dosłownie, że ma w dupie wszystkich czytających i ich zasady. Liczy się tylko on a cała dyskutantów to zwykła hołota. I najczęściej ma rację. Bo każdy człowiek, który ma choc odrobinę godności, takie bydło ignoruje. Widocznie ci, co z nim dyskutują, lubią jak im się pluje prosto w twarz...
--             Akarm

Data: 2015-10-28 15:02:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak najtaniej drobny przelew do Niemiec?

"Akarm" 59f0f2db-14ad-4c16-9beb-25826696d9d1@googlegroups.com

Mnie nie przeszkadza odwrotne pisanie.
(aby nie napisać -- odwrotna notacja)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-10-28 03:03:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak najtaniej drobny przelew do Niemiec?
Smart daje Sepa za free.

Ja daję za założenie konta kilka dych plnów.
(najlepiej założyć od razu komplet -- firmowe,
osobiste w planach, w euro i lokatę ;) na start)

" 666" n0ns5f$8de$1@news.supermedia.pl

Data: 2015-10-28 02:54:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak najtaniej drobny przelew do Niemiec?

" 666" n0nb9c$unk$1@news.supermedia.pl

: No niestety jeszcze nie każdy Niemiec dał się przekonać do PayPala ;-)
: Które z naszych banków oferują najtańsze przelewy w euro na rachunek
: w niemieckim banku?

Nie wiem, o co pytasz, ale Smart oferuje SEPA za free.
Jeśli założysz Smart Konto (w plnach czy w euro; firmowe
lub osobiste) za moim pośrednictwem -- może coś Tobie odeślę.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-10-28 03:53:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak najtaniej drobny przelew do Niemiec?

" 666" n0nb9c$unk$1@news.supermedia.pl

: Które z naszych banków oferują najtańsze przelewy w euro na rachunek w niemieckim banku?

Baner na pniu -- Smart Konto. Jeśli chcesz w euro:

   https://clk.leadexpert.pl/click?c=A54tPL5A&cr=2Wm7i7IL&s=NdnT4JTV <-- kilka (8?) euro mogę dać

   SMART Konto dla każdego za prawdziwe 0 zł
    - Darmowe przelewy europejskie,
    - Najlepszy kurs EURO,                                      <-- nie gwarantuję :)
    - Dostęp do gotówki za darmo na całym świecie,
    - Otrzymuj na konto przelewy od zagranicznego pracodawcy.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Jak najtaniej drobny przelew do Niemiec?