Jak najtaniej multiroom w N

Data: 2011-05-09 20:55:30
Autor: Piter S.
Jak najtaniej multiroom w N
Witam,
mam turbodekoder w N. Chciałem zamówić dodatkowo multiroom. N proponuje zakup dodatkowego dekodera za 399 zł plus 20 zł abonamentu więcej za usługę.
Czy jest jakaś furtka, żeby dekoder nabyć taniej? Sam abonament jest OK, ale ta cena za dekoder...

--
Piotr

Data: 2011-05-10 07:27:39
Autor: pawell32
Jak najtaniej multiroom w N
W dniu 2011-05-09 20:55, Piter S. pisze:
[...]

dwa miesiące temu było 199, może jeszcze trzeba ich przetrzymać

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Jak najtaniej multiroom w N