Jak najtaniej wpłacić dolary do Mbanku?

Data: 2009-11-14 01:26:08
Autor: Luke
Jak najtaniej wpłacić dolary do Mbanku?
Witam
Jak najtaniej wpłacić dolary do Mbanku?
Nie mają oddziałów to do odziały nie przyniosę. Sprawdzałem oferty
kilku banków i za przelew w dolarach z konta prowadzonego w dolarach w
ich banku trzeba zapłacić po kilkadziesiąt, kilkaset złotych za
przelew.
W którym banku mając konto walutowe, mogę tanio np. 5 zł za 1000usd,
dokonać przelewu do mbanku?
Z góry dziękuję za podpowiedz.
Pozdrawiam

Data: 2009-11-14 11:25:03
Autor: Krzysztof
Jak najtaniej wpłacić dolary do Mbanku?

"Luke" <luke.m@interia.pl> wrote in message news:d2c04606-da39-4e15-b5f4-3d5f7f51c1c4g27g2000yqn.googlegroups.com...
Witam
[...]

Zaloz sobie konto w banku z oddzialami jak zamierzasz wplacac i wyplaca walute inna niz EUR. Zapomnij o 5zl za przelew walutowy, generalnie wydasz na niego od 50 do 200zl w zaleznosci od banku. W mbanku nie ma nic wyjatkowego w tych kontach walutowych.

Data: 2009-11-14 11:29:24
Autor: Marcin
Jak najtaniej wpłacić dolary do Mbanku?
Witam

Użytkownik "Luke" <luke.m@interia.pl> napisał w wiadomości news:d2c04606-da39-4e15-b5f4-3d5f7f51c1c4g27g2000yqn.googlegroups.com...
Witam
Jak najtaniej wpłacić dolary do Mbanku?

Poszukaj w Multibanku. W koncu to dwa oddzialy tego samego banku
wiec chyba nie bedzie to szlo SWIFTem.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-11-14 02:50:40
Autor: Jacek Erazmus
Jak najtaniej wpłacić dolary do Mbanku?
On 14 Lis, 11:29, "Marcin" <nom...@nospam.de> wrote:
Witam

Użytkownik "Luke" <luk...@interia.pl> napisał w wiadomościnews:d2c04606-da39-4e15-b5f4-3d5f7f51c1c4g27g2000yqn.googlegroups.com...
Witam

> Jak najtaniej wpłacić dolary do Mbanku?

Poszukaj w Multibanku. W koncu to dwa oddzialy tego samego banku
wiec chyba nie bedzie to szlo SWIFTem.

Myślę że pójdzie jako przelew zagraniczny .

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-11-14 12:14:09
Autor: Marcin

Użytkownik "Jacek Erazmus" <jacek.erazmus@gmail.com> napisał w wiadomości news:c63a908c-35cd-42a5-9f4a-f0bdcddac4aaf16g2000yqm.googlegroups.com...

Myślę że pójdzie jako przelew zagraniczny .

To, ze od klienta moga wziac oplate jak za przelew zagraniczny
to jest to bardzo prawdopodbne. Ale w to, ze pieniadze
opuszcza BRE to nie uwierze poki nie zobacze - sa
jakies granice absurdu. Jakos trudno mi sobie wyobrazic,
ze BRE wysyla USD do swojego korespondenta w USA,
a ten patrzy, ze ma je odeslac do BRE to odsyla
je z powrotem do tych samych ludzi.
Ale moze mam za mala wyobraznie.

BTW. przy zagranicznych przelwach przychodzacych
do mBanku SWIFTem podaje sie wszystkie dane BRE
i nie wspomina nic o mB (poza numerem konta rzecz jasna).

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-11-14 14:29:39
Autor: Bogdan B.
Marcin pisze:

BTW. przy zagranicznych przelwach przychodzacych
do mBanku SWIFTem podaje sie wszystkie dane BRE
i nie wspomina nic o mB (poza numerem konta rzecz jasna).

A jaki BIC podajesz? Bo wg tego
http://www.mbank.pl/przewodnik/faq/?category=108
BIC mBanku to BREXPLPWMBK

Data: 2009-11-14 20:52:17
Autor: RobertS
[...]

to jak, zadzwoni ktoś i się upewnimy? ew. sam mogę w pon. przekręcić do Multi i zapytać jak oni to widzą...

RobertS

Data: 2009-11-14 11:31:48
Autor: RobertS
Jak najtaniej wpłacić dolary do Mba nku?

Poszukaj w Multibanku. W koncu to dwa oddzialy tego samego banku
wiec chyba nie bedzie to szlo SWIFTem.

Pozdrawiam,
Marcin

czyżby, najpierw sprawdziłbym to na infolinii, bo skoro przelewy w PLN idą przez KIR to dlaczego zagraniczne nie przez SWIFT?

RobertS

Data: 2009-11-14 11:41:53
Autor: Marcin

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hdm0uk$7qj$1opal.icpnet.pl...

czyżby, najpierw sprawdziłbym to na infolinii,

I to samo sugerowalem. Po prostu zalozylem, ze nie kazdy
wie ze mB i Multi to oddzialy tego samego banku.

bo skoro przelewy w PLN idą przez KIR to dlaczego zagraniczne nie przez SWIFT?

Krajowe nie ida przez KIR!
Wystarczy zrobic prosty eksperyment. Zlec przelew z Multi do mB
chwile po 12, czyli przed zamknieciem 3 sesji wychodzacej w Multi.
A nastepnie zaloguj sie do mB po 13. Czary mary i do mB przelew
dotarl z pierwsza sesja przychodzaca. Jakby szedl przez KIR
to by bylo niemozliwe.

Pozadrawiam,
Marcin

Data: 2009-11-14 12:27:25
Autor: Krzysztof

"Marcin" <nomail@nospam.de> wrote in message news:hdm1hj$kg0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie pojdzie to przez zagranice, bo te przelewy sa przepychane recznie i przez net w mutibanku skladasz tylko wniosek o taki przelew. Multibank skasuje jednak duza prowizje wg tabeli za przelew walutowy 0.35% co czyni cala operacje nieoplacalna.

Data: 2009-11-14 12:45:21
Autor: MarekZ
Użytkownik "Marcin" <nomail@nospam.de> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hdm1hj$kg0$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Raczej tak nie będzie... Przelew w mBanku będzie widoczny dopiero po 15:00, bo z Multi "wyjdzie" razem z tymi co na III sesję, czyli o 13:30.

Jak najtaniej wpłacić dolary do Mbanku?