Jak najtaniej wpłacić dolary do Mbanku?

Data: 2009-11-14 11:25:03
Autor: Krzysztof
Jak najtaniej wpłacić dolary do Mbanku?

"Luke" <luke.m@interia.pl> wrote in message news:d2c04606-da39-4e15-b5f4-3d5f7f51c1c4g27g2000yqn.googlegroups.com...
Witam
Jak najtaniej wpłacić dolary do Mbanku?
Nie mają oddziałów to do odziały nie przyniosę. Sprawdzałem oferty
kilku banków i za przelew w dolarach z konta prowadzonego w dolarach w
ich banku trzeba zapłacić po kilkadziesiąt, kilkaset złotych za
przelew.
W którym banku mając konto walutowe, mogę tanio np. 5 zł za 1000usd,
dokonać przelewu do mbanku?
Z góry dziękuję za podpowiedz.
Pozdrawiam

Zaloz sobie konto w banku z oddzialami jak zamierzasz wplacac i wyplaca walute inna niz EUR. Zapomnij o 5zl za przelew walutowy, generalnie wydasz na niego od 50 do 200zl w zaleznosci od banku. W mbanku nie ma nic wyjatkowego w tych kontach walutowych.

Jak najtaniej wpłacić dolary do Mbanku?