Jak nakarmić wiewiórki?

Data: 2012-10-10 23:47:50
Autor: Piotr Hołda
Jak nakarmić wiewiórki?
Czu przelew natychmiastowy z mojego konta w Syncu wystarczy wiewiórkom, żeby zapłaciły premię? Przelew przychodzi z konta firmy Bluemedia a w tytule przelewu mogę napisać "Wynagrodzenie". Teoretycznie warunki spełnione.

Data: 2012-10-11 02:41:04
Autor: disnej
Jak nakarmić wiewiórki?
z tego co pamietam to wystarczy zwykly przelew z dowolnym tytulem

Data: 2012-10-11 03:31:29
Autor: Piotr Hołda
Jak nakarmić wiewiórki?
W dniu czwartek, 11 października 2012 11:41:05 UTC+2 użytkownik disnej napisał:
z tego co pamietam to wystarczy zwykly przelew z dowolnym tytulem

Hmm... To po jaką cholerę piszą w regulaminie o wynagrodzeniu i koncie firmowym?

Data: 2012-10-11 12:36:15
Autor: Kamil Jońca
Jak nakarmić wiewiórki?
Piotr Hołda <pholda@gmail.com> writes:

[...]

Żeby móc, wycofać MB z własnych przelewów.

KJ

Keyboard error press F1 continue

Data: 2012-10-11 16:58:39
Autor: SQLwiel
Jak nakarmić wiewiórki?
W dniu 2012-10-11 12:31, Piotr Hołda pisze:
[...]

Bo to są odrębne sprawy.
1. Musi być przelew wynagrodzenia/emerytury,
2. premia 1% jest naliczana od jednego, najwyższego przelewu. Może być od siebie samego, byle z innego banku.

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-10-11 19:43:35
Autor: Andrzej Kubiak
Jak nakarmić wiewiórki?
Dnia Thu, 11 Oct 2012 16:58:39 +0200, SQLwiel napisał(a):

1. Musi być przelew wynagrodzenia/emerytury,
2. premia 1% jest naliczana od jednego, najwyższego przelewu. Może być od siebie samego, byle z innego banku.

"6. Podstawę naliczenia Premii stanowią wpływy
środków pieniężnych na Konto Uczestnika
pochodzące z rachunków prowadzonych przez inne
banki lub przez Bank, z wyjątkiem wpływów
z rachunków prowadzonych:
przez jakikolwiek bank na rzecz Uczestnika"

Być może praktyka jest inna, ale regulamin jakby zaprzecza temu, co
napisałeś (na marginesie, niedawno była zmiana regulaminu).

AK

Data: 2012-10-11 19:52:40
Autor: SQLwiel
Jak nakarmić wiewiórki?
W dniu 2012-10-11 19:43, Andrzej Kubiak pisze:
[...]

Nie zaprzeczam. Może Twoje na górze. Ja-tam na wszelki wypadek * z żoną ;) Kiedyś na pewno działało lanie z własnego konta w innym banku, bo sprawdzałem. Technologia sprawdzania: przelać z własnego konta w innym b. 5k i niezależnie przelać z konta cudzego w innym b. 4.99k i zobaczyć jaka premia wpłynie. Mnie już się nie chce. Niech ktoś sprawdzi i zapoda.
Choć i tak na pewno lada miesiąc to wyłączą, bo to ch.e.

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-10-11 22:12:04
Autor: Zyga
Jak nakarmić wiewiórki?
W dniu 2012-10-11 19:52, SQLwiel pisze:
Kiedyś na pewno działało lanie z własnego konta w innym banku, bo
sprawdzałem.

Nadal działa. Ale skończcie już o tym bo w końcu ukrócą ;)

pzdr
Zyga

Data: 2012-10-11 14:20:14
Autor: www2
Jak nakarmić wiewiórki?
weryfikacja, ktory to przelew z pensja zaplata za f-re itp. jest czasochlonna wiec algorytm bierze najwiekszy obcy przelew (obcy - z innego banku)

oplacic ludzi tez trzeba jesliby to mieli sprawdzac

a sprawa nie jest trywialna - co widac przy weryfikacji przelewow przy zakladaniu konta np. w sync przelewem

Data: 2012-10-12 09:12:05
Autor: Andrzej Kubiak
Jak nakarmić wiewiórki?
Dnia Thu, 11 Oct 2012 19:52:40 +0200, SQLwiel napisał(a):

Nie zaprzeczam. Może Twoje na górze.

Eee, przecież my tu żadnego sporu nie prowadzimy. Luźna uwaga regulaminowa.
:)

AK

Data: 2012-10-12 16:45:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak nakarmić wiewiórki?

"Andrzej Kubiak" p0g3tpgc8aui.vm3lfyz0gw9k$.dlg@40tude.net

Nie zaprzeczam. Może Twoje na górze.

Eee, przecież my tu żadnego sporu nie prowadzimy. Luźna uwaga regulaminowa.

Ależ prowadzicie -- spieracie się! Jeno, że krew nie leje
się w czasie tego spierania się. [a nie leje, bo nie ma
krwiopijców?...] Prowadzicie spór, i bardzo dobrze, że
prowadzicie. Jeśli ludzie nie zgadzają się w ważnej dla
nich sprawie, IMO powinni prowadzić spór -- jest to
nakaz Chrystusa, który nakazuje szukanie go, czyli
szukanie prawdy. Tylko głupi człowiek twierdzi/uważa,
że nie ma prawdy, albo że niby jest, ale jest ona
zawsze nieważna. Taki człowiek żyje jak zwierzę -- po
prostu je, oddycha... I zazwyczaj bezmyślnie komuś służy
jak zwierzę. Wszelkie systemy totalitarne zabraniają szukania
prawdy -- także rzymski katolicyzm zabrania (i zawsze zabraniał)
szukania prawdy (czyli szukania Boga) stawiając w zamian za prawdę,
jako cel do osiągnięcia, słowo biskupa.

Ten stan rzeczy zaowocował chorym prawem i chorą sprawiedliwością w Polsce:

 -- Lepper nie wziął łapówki ale jest łapówkarzem.

Tak orzekł (Prawy i Sprawiedliwy) minister sprawiedliwości, Zbigniew Ziobro.
(na szczęście wtedy, gdy już ministrem nie był)

Ja nie lubię samobójców typu Leppera. Co innego, gdy ktoś, ratując
komuś życie, odda swoje, a co innego zwykłe powieszenie się, czyli
rozpaczliwe wołanie o pomoc, która nie nadchodzi znikąd. (bo jednak
każde samobójstwo lepperowskie jest rozpaczliwym wołaniem o pomoc)

Ale wiem, że nie wolno kogoś nazwać przestępcą, póki nie udowodni
się mu popełnienia przestępstwa, i że nie można udowodnić dokonania
czynu bezspornie (Ziobro nie ma wątpliwości -- Lepper nie wziął
łapówki) niedokonanego.

 -- Eneuel  nie tylko nie dokonał aborcji ludzkiego płodu,
    ale nawet nie mógł jej dokonać

      () dokonać tego dzieła zniszczenia mogła kobieta będąca
         w ciąży (rozpaczliwie teraz poszukiwana przez Kościół)
      () i mógł tego czynu dokonać ginekolog lub pseudoginekolog

    a nawet sam jest ofiarą aborcyjnych planów jego ,,dalszej rodziny''
    (dybiącej na spore majątki) którym sprzeciwili się jego rodzice,
    jednak jest aborcjonistą w świetle prawa metropolity Ozorowskiego.

-=-

Spieracie się -- i (IMO) bardzo dobrze. Przecież ja (i inni,
tacy jak ja) muszę (chcę) wiedzieć, czy Wiewiórki można karmić
z RORu -- czy takie karmienie nie wpłynie niekorzystne na ich
zachowanie, czy przypadnie im do gustu...

Przypomnę może, że były dwa różne programy karmienia Wiewiórek,
o czym kiedyś pisałem. Może tu jest zagrzebany diabeł?

Data: 2012-10-13 10:59:05
Autor: Andrzej Kubiak
Jak nakarmić wiewiórki?
Dnia Fri, 12 Oct 2012 16:45:19 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

[blablabla]
Spieracie się -- i (IMO) bardzo dobrze. Przecież ja (i inni,
tacy jak ja) muszę (chcę) wiedzieć, czy Wiewiórki można karmić
z RORu

Technicznie - z pewnością można, tylko efekty nie muszą odpowiadać
zakładanym.

Jako że z twojego bełkotu czytam (jeśli w ogóle) początek i koniec,
ewentualne pytania na temat (taa...) umieszczone w środku tekstu, zostały
pominięte szybkim scrollem.

AK

Data: 2012-10-13 17:08:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak nakarmić wiewiórki?

"Andrzej Kubiak" 18g5tjhg90fc6$.zvuf69b7irwj$.dlg@40tude.net

[blablabla]
[...]

Rycerstwo kurwy Ozorowskiej coraz słabsze...

Wyciąłeś pierdoło także tę informację:

> czy takie karmienie nie wpłynie niekorzystne na ich
> zachowanie, czy przypadnie im do gustu...

W całości wygląda to tak, iż Twój post jest bezwartościowy. :)

> [...]
> z RORu -- czy takie karmienie nie wpłynie niekorzystne na ich
> zachowanie, czy przypadnie im do gustu...

Podpucha jakaś czy co?... Już brak tęgich głów do wspierania ww. kurwy?

Data: 2012-10-11 21:41:32
Autor: lolekanabolek
Jak nakarmić wiewiórki?
napisał:
[...]

tutaj bym polemizował

2. premia 1% jest naliczana od jednego, najwyższego przelewu. Może być
od siebie samego, byle z innego banku.

a optima łapię się tutaj ??

Marcin

Data: 2012-10-11 19:38:54
Autor: kowtow
Jak nakarmić wiewiórki?
Gdzie to tak Daja?

Data: 2012-10-15 15:56:55
Autor: sunwick
Jak nakarmić wiewiórki?
zeby je nakarmic to trzeba wypelnic wniosek o przekazywanie
wynagrodzenia na ich rachunek do pracodawcy?
Niektorzy twierdzą że to jest warunkek konieczny - prawda to?

Data: 2012-10-15 16:47:00
Autor: Joossef
Jak nakarmić wiewiórki?
W dniu 15.10.2012 o 15:56 sunwick <sunwoj@wymazto.op.pl> pisze:

zeby je nakarmic to trzeba wypelnic wniosek o przekazywanie
wynagrodzenia na ich rachunek do pracodawcy?
Niektorzy twierdzą że to jest warunkek konieczny - prawda to?

Prawda to.
MoĹźe być teĹź świadczenie z Zusu lub wpływ z konta firmowego jeśli firma  jest twoja.

--
Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2012-10-15 18:43:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak nakarmić wiewiórki?

"sunwick" le5o781cphst5ukusditfecqhoorjb6l41@4ax.com

zeby je nakarmic to trzeba wypelnic wniosek o przekazywanie
wynagrodzenia na ich rachunek do pracodawcy?
Niektorzy twierdzą że to jest warunkek konieczny - prawda to?

Ja nie wypełniłem. A wiewiórki rzucają we mnie orzechami. :)

Data: 2012-10-15 21:58:33
Autor: sunwick
Jak nakarmić wiewiórki?
Ja nie wypełniłem. A wiewiórki rzucają we mnie orzechami. :)
przez kuriera papiery byly podpisane? nie chce przenosic wynagrodzenia gdzie indziej :)

Data: 2012-10-16 00:23:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak nakarmić wiewiórki?

"sunwick" 1mqo789ogart0hvkb1q30ne6so7i8lv34j@4ax.com

>Ja nie wypełniłem. A wiewiórki rzucają we mnie orzechami. :)
przez kuriera papiery byly podpisane?

Nie. Gdy mi ktoś płaci za nic -- wolę go oszczędzać. :)
Nawet zdrapek nowych nie brałem, lecz zadowoliłem się
tymi, które mi zostały sprzed kilku (chyba czterech) lat.