Jak namierzyc wlasciciela auta

Data: 2019-10-16 02:32:33
Autor: Kris
Jak namierzyc wlasciciela auta
W dniu wtorek, 15 października 2019 22:36:33 UTC+2 użytkownik Jann napisał:

Jak ugryzc temat aby przymusic aktualnego posiadacza do przerejestrowanai auta? Jak go wogole namierzyc dalej?

Generalnie w takiej sytuacji możesz mieć trochę kłopotów z tłumaczeniem się jak aktualny posiadacz pojazdu coś nawywija. Aczkolwiek i tak zawsze konsekwencje ponosi kierowca nie właściciel.
Skoro od 10lat pojazd ubezpiecza ktoś inny to myślę ze spokojnie da sie uwiarygodnić że Ty tego pojazdu nie używasz
Ja na Twoim miejscu poszedłbym do wydziału komunikacji i powiedział jak jest- że sprzedałeś samochód, że minęło ponad 10lat i kopi umowy już nie masz i że dowiedziałeś się że auta dalej jest zarejestrowane na Ciebie.
Sprawdzić to możesz w aplikacji mObywatel lub tutaj
https://obywatel.gov.pl/kierowcy-i-pojazdy/moj-pojazd

Data: 2019-10-16 03:34:45
Autor: jerzy.bbb
W dniu środa, 16 października 2019 11:32:36 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]

Sprawdzić to możesz w aplikacji mObywatel lub tutaj

Byłem i powiedzieli ze mam problem i ze nic nie moga zrobic. Syuacja jest patowa.

Ubezpieczalnie nic nie chca podac a maja wszystkie dane (kto oplaca aktualne polisy itp).

Pozostaje policja/prokuratura, pytanie tylko jak takie pismo zatytulowac aby ruszyli tylki i wystosowali pismo do ubezpieczalni o dane bo raczej Pan dyzurny z komendy mnie wysmieje.

Data: 2019-10-16 03:59:39
Autor: Zenek Kapelinder
Jak namierzyc wlasciciela auta
Bo tam gdzie byłeś nic na gębę się nie załatwia. Trzeba było złożyć oświadczenie że sprzedałes 10 lat temu i czekać na odpowiedź na piśmie. To że trzeba mieć poswiadczenie ze dostali pismo mam pisać czy mogę odpuścić? To że bez rysu historycznego ma być też mam pisać? Czy jestes, raczej nie jesteś, na tyle bystry ze  wystarczy jedna urzędowa formulka i w tym przypadku opis polegający na napisaniu ze sprzedany został 10 lat temu i ze umowa się nie zachowała. Dalej aktualna data i podpis podobny do tego w dowodzie.

Data: 2019-10-16 04:31:57
Autor: Kris
W dniu środa, 16 października 2019 12:59:42 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Dalej aktualna data i podpis podobny do tego w dowodzie.

I dostanie oficjalna odpowiedź w stylu "Prosimy o dostarczenie kopi umowy sprzedaży"

Data: 2019-10-16 07:49:44
Autor: Zenek Kapelinder
Jak namierzyc wlasciciela auta

Data: 2019-10-17 12:26:28
Autor: Adam
Jak namierzyc wlasciciela auta

No właśnie - nic nie widzę.
Coraz częściej mi się zdarza widzieć pustą odpowiedź.

Co dziwne - tutaj piszę przez chmurkę, ptogram Thunderbird.

Ale tej samej wiadomości nie widzę na news-archive oglądanym przez 40tude Dialog.

Co się dzieje?

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2019-10-18 07:38:43
Autor: Miroo
Jak namierzyc wlasciciela auta

Data: 2019-10-17 23:27:02
Autor: Kris
Jak namierzyc wlasciciela auta

Podejrzewam że masz racje;)

Data: 2019-10-18 10:41:05
Autor: Miroo
W dniu 2019-10-18 o 08:27, Kris pisze:
W dniu piątek, 18 października 2019 07:38:57 UTC+2 użytkownik Miroo napisał:

Podejrzewam że masz racje;)

Wszyscy mi to mówią...
....gdy milczę ;)

Pozdrawiam

Data: 2019-10-18 08:07:13
Autor: J.F.
Dnia Thu, 17 Oct 2019 12:26:28 +0200, Adam napisał(a):
[...]

Cos zlego sie dzieje z serwerem neostrady - stan grup jakby zawisl
wczoraj, w nocy sie troche odblokowal, ale nie wiem czy do konca.
Co ciekawe - wysylal posty w swiat, ale nie pokazywal nawet tych ktore zostaly wyslane bezposrednio do niego.

Czy jednak Zenek padl ofiarą tej usterki ?

J.

Data: 2019-10-18 09:40:37
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-10-17 o 12:26, Adam pisze:

[...]

Ja też w tym wątku widzę puste posty Zenka (nie wnikam w to głębiej, bo post Zenka - czy pusty, czy napisany - ma tę samą wartość).

--
Liwiusz

Data: 2019-10-18 09:59:45
Autor: Mateusz Viste
2019-10-18 o 09:40 +0200, Liwiusz napisał:
Ja też w tym wątku widzę puste posty Zenka (nie wnikam w to głębiej,
bo post Zenka - czy pusty, czy napisany - ma tę samą wartość).

I tu się kolega myli. Zapisany wykazuje wartość wybitnie ujemną.

(i u mnie kilka postów z Bałut pojawiło się pustych - i także nie
przejąłem się tym zbytnio, z tych samych powodów)

Mateusz

Data: 2019-10-18 08:40:38
Autor: Kris
W dniu piątek, 18 października 2019 09:59:46 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste napisał:

I tu się kolega myli. Zapisany wykazuje wartość wybitnie ujemną.

(i u mnie kilka postów z Bałut pojawiło się pustych - i także nie
przejąłem się tym zbytnio, z tych samych powodów)

Zaraz Zenek Twoje Panienki obrazi;)

Data: 2019-10-18 10:35:28
Autor: Zenek Kapelinder
Jak namierzyc wlasciciela auta
Wyjebane mam na kozojebce.

Data: 2019-10-18 19:53:43
Autor: Mateusz Viste
Viste napisał:

> I tu się kolega myli. Zapisany wykazuje wartość wybitnie ujemną.
> przejąłem się tym zbytnio, z tych samych powodów)  Zaraz Zenek Twoje Panienki obrazi;)

Luzik, dziewczyny się tak łatwo nie obrażają. Gdyby potrafiły się
wysłowić, stwierdziłyby pewno "nas obrazić byle kto nie może" :-)

Mateusz

Data: 2019-10-18 11:25:11
Autor: Zenek Kapelinder
Jak namierzyc wlasciciela auta
Maja pecha że byle kto je rucha. A jak by miały mówić to by powiedziały że masz malutkiego kutasika.

Data: 2019-10-21 01:43:51
Autor: Kris
W dniu piątek, 18 października 2019 19:53:47 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste napisał:

Luzik, dziewczyny się tak łatwo nie obrażają. Gdyby potrafiły się
wysłowić, stwierdziłyby pewno "nas obrazić byle kto nie może" :-)

Gdzieś ten tekst już widziałem;)
Czyżby Twoje Panienki z Bałut czerpały natchnienie?

Data: 2019-10-19 12:06:41
Autor: m4rkiz
On 2019-10-16 13:31, Kris wrote:
[...]

na co odpisze zgodnie z prawdą iż nie posiada

sam fakt posiadania kopii pisma (i nadania za potwierdzeniem odbioru) w którym zawiadamia starostę o faktach które tu przedstawił może np. pomóc w sytuacji kiedy obecny właściciel skosi przystanek po pijaku

pomóc w znaczeniu stanowić różnicę między spędzeniem 24h w areszcie a usłyszeniem "ok, szukamy dalej"

przykład ekstremalny i mało prawdopodobny, ale zainwestować trzeba 15 minut i koszt poleconego i przynajmniej ma się świadomość że zrobione jest wszystko co było można

Data: 2019-10-16 04:30:31
Autor: Kris
W dniu środa, 16 października 2019 12:34:48 UTC+2 użytkownik jerz...@o2.pl napisał:

Pozostaje policja/prokuratura, pytanie tylko jak takie pismo zatytulowac aby >ruszyli tylki i wystosowali pismo do ubezpieczalni o dane bo raczej Pan >dyzurny z komendy mnie wysmieje.

Coś mi po głowie chodzi że 1- lat temu to chyba w skarbówce jak się pita składało żeby podatek PCC(?)zapłacić to wpisywało się dane kupującego i sprzedającego
Może jakimś cudem odnajdą tamten PIT i Tobie udostępnią.

Data: 2019-10-16 09:59:22
Autor: przemek.jedrzejczak
Jak namierzyc wlasciciela auta
Ubezpieczalnie nic nie chca podac a maja wszystkie dane (kto oplaca aktualne polisy itp).

Znajomemu pomogła agentka ubezpieczeniowa jeśli nawet to nie będzie TU do którego ma dostęp to jeden telefon i dostanie te dane od ręki.

Data: 2019-10-16 10:29:06
Autor: jerzy.bbb
Jak namierzyc wlasciciela auta

Data: 2019-10-16 17:59:53
Autor: Budzik
Jak namierzyc wlasciciela auta
Użytkownik  przemek.jedrzejczak@gmail.com ...

Ubezpieczalnie nic nie chca podac a maja wszystkie dane (kto oplaca
aktualne polisy itp). Znajomemu pomogła agentka ubezpieczeniowa jeśli nawet to nie będzie
TU do którego ma dostęp to jeden telefon i dostanie te dane od ręki.

Jemu nie chca podac ale jak bedzie jakas sprawa typu przestepstwo wykonane autem (jak tu niektorzy czarnowidza) to odpowiednim słuzbom podadza...

--
Pozdrawia... Budzik
jest mniemanie, że się nie ma go wcale."  Nikos Kazantzakis

Jak namierzyc wlasciciela auta