Jak namówić rodziców na quada?

Data: 2015-09-02 17:00:34
Autor: Budzik
Jak namówić rodziców na quada?
Użytkownik Igor98 i.grebin@_NOSPAM_interia.pl ...

Witam mam w Grudniu 17 lat i posiadam quada 110 lecz nie mogę jeździć
nim po drogach bo nie ma homologacji i chce kupić nowy lecz rodzice
się na pewno nie zgodzą.Tate musiałem z 2 lata prosić by kupił mi
quada i było ciężko.O wszystko co ich proszę to mówią że to moje
zachcianki i nie chcą mi kupić.Nie mogę zbierać sam pieniędzy bo nie
mam jak mieszkam na wsi ulotki oraz prace sezonowe odpadają.

Przeraza mnie poziom dzisiejszych 17-latków...

Jak namówić rodziców na quada?