Jak napisać pismo do prokuratury?

Data: 2011-11-02 10:15:25
Autor: AdamK
Jak napisać pismo do prokuratury?
Witam

Z powodu zdarzenia drogowego (występuję w charakterze świadka),
policja zatrzymała mój samochód jako materiał dowodowy. Samochód jest
mi niezbędny z powodów zdrowotnych (mam obniżoną odporność i
poruszanie się komunikacją publiczną jest groźne dla mojego zdrowia).
W jaki najlepszy sposób zwrócić się do prokuratury aby jak najszybciej
zwolniła auto? Moim zdaniem nie przedstawia ono żadnej wartości
dowodowej i zatrzymano je 'na wszelki wypadek'.

AdamK

Data: 2011-11-02 18:36:32
Autor: Robert Tomasik
Jak napisać pismo do prokuratury?

Argumentować mniej więcej tak, jak napisałeś i zapytać, czy pokryją koszty najmu innego samochodu na czas zajecia go jako dowodu rzeczowego.

Data: 2011-11-02 11:00:47
Autor: AdamK
On 2 Lis, 18:36, "Robert Tomasik" <robert.toma...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "AdamK" <adamklobukow...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:f7d0dfc7-992d-4903-acd9-023b8769c3der28g2000yqj.googlegroups.com...

Argumentować mniej więcej tak, jak napisałeś i zapytać, czy pokryją koszty
najmu innego samochodu na czas zajecia go jako dowodu rzeczowego.

A jakimi przepisami można poprzeć taki najem?

I pytanie dodatkowe: do kogo pisać: do prokuratury czy do konkretnego
prokuratora?

AdamK

Data: 2011-11-02 19:16:04
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "AdamK" <adamklobukowski@gmail.com> napisał w wiadomości news:df4f425f-64e8-4296-b9fb-8fa7309eff3es10g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Pismo zawsze kierujesz do Prokuratury. Pamiętaj o podaniu sygnatury akt. Co do podstawy prawnej, to ja bym sugerował powołanie się na art. 619 §1 kpk.

Data: 2011-11-02 11:57:01
Autor: AdamK
On 2 Lis, 19:16, "Robert Tomasik" <robert.toma...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "AdamK" <adamklobukow...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:df4f425f-64e8-4296-b9fb-8fa7309eff3es10g2000yqa.googlegroups.com...

> [...]

do podstawy prawnej, to ja bym sugerował powołanie się na art. 619 §1 kpk.

Nie jestem stroną i nie ma jeszcze procesu.

AdamK

Data: 2011-11-03 07:33:13
Autor: Massai
AdamK wrote:

[...]

Kurka, przeczytałem "mam obniżoną odporność na poruszanie się
komunikacją publiczną" i się zacząłem zastanawiać czy to nie jest jakaś
choroba, i czy jakiejś renty za to nie dają ;-)

Sorki, ale nie mogłem się powstrzymać ;-)

--
Pozdro
Massai

Jak napisać pismo do prokuratury?