Jak napisać wezwanie do zapłaty?

Data: 2009-03-11 17:11:32
Autor: vvv
Jak napisać wezwanie do zapłaty?
Witajcie,

Otóż mam problem, że nie bardzo wiem jak napisać wezwanie do zaplaty jakiś ponad miesiąc temu wysłałem odstąpienie od umowy ( radia ) i nie otrzymałem na ten list w dalszym ciągu odpowiedzi. Sprawa trochę dziwna bo sklep ogólnie mówiąc olewa mnie i ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Napierw po oddaniu wmawiali mi że mają 21dni na ustosunkowanie się, a nie 14 a po miesiącu stwierdzili że radio jest w pełni sprawne. Oczywiście radia nie odebrałem i dalej leży u nich. Wysłałem odstąpienie od umowy do prezesa który je odebrał i cisza z ich strony. Jak czytam to teraz musze wysłać wezwanie do zaplaty tylko za bardzo nie wiem jakiej ma być treści.
Może mi ktoś podać jakiś wzór?

Pozdrawiam

Data: 2009-03-13 02:02:38
Autor: causa1980
On 11 Mar, 17:11, "vvv" <no...@nospam.pl> wrote:
[...]

Napisz do mnie bezpośrednio na maila to coś podeślę na wzór.

pzdr

Jak napisać wezwanie do zapłaty?