Jak "naprawić" ramkę od tablicy rejestracyjnej?

Data: 2013-01-12 17:25:10
Autor: Pan Zbyszek
Jak "naprawić" ramkę od tablicy rejestracyjnej?
W dniu 2013-01-11 14:55, Baszka pisze:
Witam i mam wielką prośbę.

Proszę o radę jak /czym skleić ramkę od przedniej tablicy
rejestracyjnej. Wjechałam w pryzmę śniegu i nastąpiło
uszkodzenie polegające na tym że pękła listwa tej ramki
z lewego boku u dołu przez co dolna listwa opada
z tego boku w dół i nie trzyma tablicy.

Oczywiście ramkę wymienię, ale to wymaga jazdy do
serwisu, a nie mam teraz na to czasu.

Jak to zrobić żeby tablicy nie zgubić. Możliwie najprościej,
nie musi być pięknie.
Nie mam narzędzi i mam raczej dwie lewe ręce do takich rzeczy.
Nie mam nikogo do pomocy.

Pozdrawiam
Baszka
Najlepiej gdybyś zdjął tablice , wywiercił w obydwu górnych rogach
dziurki wiertłem 4 mm , nawlekł ozdobny sznurek i powiesił sobie
tą tablice na szyi - tylko wysoko pod brodą , aby widać było
zza szyby . Możesz też zdjąć tylną i w podobny sposób powiesić sobie na plecach .

Jak "naprawić" ramkę od tablicy rejestracyjnej?