Jak nauczyć trzymania kolan szeroko (na nartach)?

Data: 2010-01-29 17:03:02
Autor: Harnaœ
Jak nauczyć trzymania kolan szeroko (na nartach)?
On Thu, 28 Jan 2010 15:22:12 +0100, "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>
wrote:

Uczę dziewczynę jeździć na nartach - po 2 dniach idzie jej super (zero pługu, pierwsze próby na krawędzi), ale jeden problem mocno ją ogranicza - zbyt blisko trzyma kolana.

Żeby nie być gołosłownym:
http://www.wooyek.pl/a/kolana.jpg

Jak nauczyć trzymania kolan szerzej?

Moje instrukcje i groźby ;) słowne niestety nie skutkują, ciekaw jestem co na to bardziej doświadczeni intruktorzy :)

Z góry uprzedzam, że nie jestem instrukturem.
Wygląda to tak, jakby jej po prostu brakowało siły, żeby się na nogach
utrzymać w odpowiedniej pozycji.

--
Harnaś

Data: 2010-01-29 17:51:27
Autor: VR

wrote:

[...]

Do tego nie jest potrzebna siła tylko odpowiednia technika. Siłowo możemy jedynie starać się zacierać nasze błędy ale... do czasu.

Jak nauczyć trzymania kolan szeroko (na nartach)?