Jak nauczyć trzymania kolan szeroko (na nartach) ?

Data: 2010-01-30 02:03:41
Autor: gajowy
Jak nauczyć trzymania kolan szeroko (na nartach) ?
Wooyek wrote:

Uczę dziewczynę jeździć na nartach - po 2 dniach idzie jej super (zero
pługu, pierwsze próby na krawędzi), ale jeden problem mocno ją ogranicza -
zbyt blisko trzyma kolana.

Ew. dopychanie kolana wewnętrznego w skręcie ręką zewnętrzną,
w pozycji trochę analogicznej jak w "krakowiaku", zaraz potem
jazda na jednej narcie zewnętrznej i potem wewnętrznej,
w celu wypracowania dobrego zakrawedziowania obu nart...
hmm, ale to dopiero 4 dnia :) może jeszcze na Vancouver ...

OK. dość ...sorry, choć jak czytam o próbach jazdy równoległej na
krawędziach 2 dnia jazdy ...to mnie to prowokuje ;) Oczywiście
zauważony problem trzeba starać się eliminować  - ale powoli,
nie wszystko naraz i zaraz ... nie odrazu Kraków zbudowano :)

Jeśli da rade, oczywiscie, to jazda z piesciami miedzy
kolanami, tak jak pisze VR - jak najbardziej.

Popatrzyłem jeszcze raz na foto - tam jest co prawda plasko
ale mam wrażenie, że ona stoi na górnej narcie?

Skup sie może ogolnie na sylwetce - biodro do stoku itd.
bo przecież nogi to fragment większej całości :)

   gajowy

....carve diem

Jak nauczyć trzymania kolan szeroko (na nartach) ?