Jak nauczyć trzymania kolan szeroko (na nartach)?

Data: 2010-02-01 06:57:40
Autor: Tomasz Konik
Jak nauczyć trzymania kolan szeroko (na nartach)?
Wooyek <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał(a):
Uczę dziewczynę jeździć na nartach - po 2 dniach idzie jej super (zero pługu, pierwsze próby na krawędzi), ale jeden problem mocno ją ogranicza - zbyt blisko trzyma kolana.

Żeby nie być gołosłownym:
http://www.wooyek.pl/a/kolana.jpg

Jak nauczyć trzymania kolan szerzej?

Moje instrukcje i groźby ;) słowne niestety nie skutkują, ciekaw jestem co na to bardziej doświadczeni intruktorzy :)

Podstawowy problem, to uczenie swojej baby. Oddaj instruktorowi, poważnie!
Pzdr;-)
Konik

Data: 2010-02-01 08:40:04
Autor: MichałG
Tomasz Konik pisze:
[...]

Kobiety, kolego Kobiety... ;) ;) ;)

Za babę można zdrowo oberwać ....... i po nauce! ;)

Pozdrawiam
Michał

Data: 2010-02-02 20:41:39
Autor: Tomasz Konik
Jak nauczyć trzymania kolan szeroko (na nartach)?

> Podstawowy problem, to uczenie swojej baby. Oddaj instruktorowi, poważnie!

Kobiety, kolego Kobiety... ;) ;) ;)
Za babę można zdrowo oberwać ....... i po nauce! ;)

Jak zwał, tak zwał - zdecydowanym na oklep ryja. Meritum ważne. Nauka własnej
baby jazdy na nartach kończy się zdecydowanie i szybko szukaniem nowej baby.
Lepiej cudze dzieci uczyć.
Pzdr;-)
Konik

--

Jak nauczyć trzymania kolan szeroko (na nartach)?