Jak nauczyć trzymania kolan szeroko (na nartach)?

Data: 2010-01-30 14:46:56
Autor: reme.k
Jak nauczyć trzymania kolan szeroko (na nartach)?
Uczę dziewczynę jeździć na nartach - po 2 dniach idzie jej super (zero pługu, pierwsze próby na krawędzi), ale jeden problem mocno ją ogranicza - zbyt blisko trzyma kolana.

Żeby nie być gołosłownym:
http://www.wooyek.pl/a/kolana.jpg

Jak nauczyć trzymania kolan szerzej?

A czy buty mają canting?

W sumie to nie wiem jak to się ma do sytuacji ze zdjęcia ale ja miałem problem z
jazdą na wprost po płaskim. (szczególnie po ubitym śniegu)
Dopiero jak śrubkami przy cholewkach pokręciłem to stoję "prosto" i jadę prosto :)

Data: 2010-02-01 22:32:13
Autor: VR
Jak nauczyć trzymania kolan szeroko (na narta ch)?

Użytkownik <reme.k@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:354f.00000201.4b643850@newsgate.onet.pl...
A czy buty mają canting?

To już temat do rozważenia dopiero PO stwierdzeniu iż dziewczyna ma krzywe nogi. W tej chwili tego nie wiać a fotografia niczego nie dowodzi. Dowodzi jednak (choć i tak nie do końca bo to jedynie ułamek jazdy, lepszy byłby film) że popełnia wiele błędów na które ustawianie canting'u nie będzie żadnym panaceum.

Jak nauczyć trzymania kolan szeroko (na nartach)?