Jak nazywa si? iMovie dla Windows?

Data: 2011-02-27 14:58:34
Autor: K

Data: 2011-02-27 15:40:19
Autor: JK
W dniu 2011-02-27 14:58, K pisze:

Data: 2011-02-27 15:49:40
Autor: boxfish
W dniu 2011-02-27 15:40, JK pisze:
W dniu 2011-02-27 14:58, K pisze:

Data: 2011-02-27 15:53:12
Autor: K
A czym zrobiłeś ten "pokaz"?

Data: 2011-02-27 19:31:25
Autor: Adam Dybkowski
Jak nazywa si? iMovie dla Windows?
W dniu 2011-02-27 15:53 K napisał(a):

A do czego służy iMovie?
http://lmgtfy.com/?q=co+to+jest+imovie
A czym zrobiłeś ten "pokaz"?

Heh, nie znałeś strony lmgtfy.com wcześniej?
Można tam wpisać dowolne zapytanie Google'a do przerobienia w tego typu "prezentację".

--
Adam Dybkowski
               http://dybkowski.net/

Data: 2011-02-27 20:09:19
Autor: K
[...]

Dzięki. To dla mnie coś nowego.

Data: 2011-02-27 20:25:28
Autor: JK
W dniu 2011-02-27 15:49, boxfish pisze:
W dniu 2011-02-27 15:40, JK pisze:
W dniu 2011-02-27 14:58, K pisze:
Witam!

Czy ktoś zna odpowiednik dla Windows
programu dla MACa o nazwie iMovie?

A do czego służy iMovie?

http://lmgtfy.com/?q=co+to+jest+imovie

Kpisz sobie? Do gugli to odsyłaj pytającego to on ma problem nie ja. Robaczku.

JK

Data: 2011-02-27 22:25:54
Autor: boxfish
W dniu 2011-02-27 20:25, JK pisze:

Kpisz sobie? Do gugli to odsyłaj pytającego to on ma problem nie ja.

Zadałeś pytanie, podpowiedziałem jak znaleźć odpowiedź, gdzie tu kpina ? :-)

Data: 2011-02-27 23:09:48
Autor: JK
W dniu 2011-02-27 22:25, boxfish pisze:
W dniu 2011-02-27 20:25, JK pisze:

Kpisz sobie? Do gugli to odsyłaj pytającego
to on ma problem nie ja.

Zadałeś pytanie, podpowiedziałem jak znaleźć
odpowiedź, gdzie tu kpina ? :-)

Odpowiedzi oczekuję od pytającego, nie od ciebie, chłopcze.

JK

Data: 2011-02-28 10:18:11
Autor: boxfish
W dniu 2011-02-27 23:09, JK pisze:
[...]

Słuchaj mistrzu, to jest grupa dyskusyjna , jak chcesz pogadać z kimś prywatnie to się umów na czacie :-)

Data: 2011-03-01 14:51:13
Autor: JK
W dniu 2011-02-28 10:18, boxfish pisze:
[...]

Ja, to rozumiem. Dodałem swój głos do tej dyskusji. Znaczy on mniej więcej tyle, że wolę dyskutować z pytającym a nie z tobą. Zrozumiałeś, czy ci napisać dużymi literami?

JK

Data: 2011-03-01 17:32:59
Autor: boxfish
W dniu 2011-03-01 14:51, JK pisze:

Ja, to rozumiem. Dodałem swój głos do tej dyskusji. Znaczy on mniej
więcej tyle, że wolę dyskutować z pytającym a nie z tobą. Zrozumiałeś,
czy ci napisać dużymi literami?

Ty chyba nie dorosłeś do korzystania z grup dyskusyjnych, to miejsce publicznej wymiany zdań a nie prywatnej, czy to ci tak trudno zrozumieć ?

napisz do kolegi na priv może tam cie nie oleje tak jak na grupie, widać uznał że twa odpowiedź go nie satysfakcjonuje ...

Data: 2011-03-01 19:21:44
Autor: JK
W dniu 2011-03-01 17:32, boxfish pisze:
[...]

NIE INTERESUJE MNIE TWOJE ZDANIE.

napisz do kolegi na priv może tam cie nie
oleje tak jak na grupie, widać uznał że twa
odpowiedź go nie satysfakcjonuje ...

Być może jest to twój kolega, ja go nie znam. Sądząc po wypowiedziach dogadalibyście się znakomicie. To co bierzesz za "olewanie' jest w istocie brakiem umiejętności sformułowania logicznej odpowiedzi. Co zresztą widać również w twoich postach, chłopcze.

JK

Data: 2011-03-01 23:06:05
Autor: boxfish
W dniu 2011-03-01 19:21, JK pisze:

NIE INTERESUJE MNIE TWOJE ZDANIE.
to nie jest moje zdanie, to fakty, niestety zbyt trudne dla ciebie jak widać.

Być może jest to twój kolega, ja go nie znam.

Nie tłumacz się

Sądząc po wypowiedziach
dogadalibyście się znakomicie. To co bierzesz za "olewanie' jest w
istocie brakiem umiejętności sformułowania logicznej odpowiedzi.

Twoja była logiczna ...

>Co
zresztą widać również w twoich postach, chłopcze.

Nie interesują mnie twoje opinie ale rozumiem że chcesz zaistnieć.

Jak nazywa si? iMovie dla Windows?