Jak nie

Data: 2012-03-09 12:45:16
Autor: jadryÅ›
Jak nie
Przepadam za facetem, tak trudno mu w tej kwestii nie przyznać racji:

"Szokuje mnie to, że w biednym państwie, jakim jest Polska, ofiary takich katastrof otrzymują nadzwyczajne przywileje. Do dziś nie rozumiem dlaczego rodziny ofiar CAS-y dostały po 250 tys. odszkodowania i nikt w parlamencie tego nie zakwestionował. Równie bulwersujące były odszkodowania po katastrofie smoleńskiej. Przez takie precedensy psujemy państwo. Szkoda, że nikt nie martwi się o śmiertelników, którzy codziennie giną w trakcie wykonywania pracy, wypadkach losowych, a ich rodziny walczą latami z ubezpieczycielem o odszkodowanie
Władysław Frasyniuk"

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Szokuja-mnie-gigantyczne-odszkodowania-dla-ofiar-katastrof,wid,14318412,wiadomosc.html?ticaid=1e0f5

Data: 2012-03-09 14:17:45
Autor: kleczynski
Jak nie
Am 09.03.2012 12:45, schrieb jadryÅ›:
Przepadam za facetem, tak trudno mu w tej kwestii nie przyznać racji:

"Szokuje mnie to, że w biednym państwie, jakim jest Polska, ofiary
takich katastrof otrzymujÄ… nadzwyczajne przywileje. Do dziÅ› nie rozumiem
[...]
codziennie ginÄ… w trakcie wykonywania pracy, wypadkach losowych, a ich
rodziny walczÄ… latami z ubezpieczycielem o odszkodowanie
Władysław Frasyniuk"

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Szokuja-mnie-gigantyczne-odszkodowania-dla-ofiar-katastrof,wid,14318412,wiadomosc.html?ticaid=1e0f5

Ktos wyliczyl, ze codziennie na polskich drogach ginie okolo 19 osob. Pewnie ze jak na raz zginie kilkadziesiac osob (wypadki lotnicze, kolejowe, autobusowe sa najczesciej spektakularne), albo gina osoby powszechnie znane, to robi to wrazenie i poraza. Ale od odszkodowan sa chyba ubezpieczenia, a nie zyjacy z pieniedzy podatnikow politycy. A jak ludzie (i przewznicy) sie nie ubezpieczaja to sa sami sobie winni. Chyba ktos to kiedys powiedzial i bardzo sie narazil?
K.C.

Data: 2012-03-09 17:56:54
Autor: pluton
Jak nie
Przepadam za facetem, tak trudno mu w tej kwestii nie przyznaæ racji:

Zawsze cie podejrzewalem o pedalstwo. Kazdy komuch to pedal. :)

Nullification

Data: 2012-03-12 20:05:05
Autor: jadry¶
Jak nie
W dniu 2012-03-09 17:56, pluton pisze:
Przepadam za facetem, tak trudno mu w tej kwestii nie przyznaæ racji:
Zawsze cie podejrzewalem o pedalstwo. Kazdy komuch to pedal. :)

Twoje podejrzenia jednak nie sprawdzaj± siê - nie jestem gejem, a tak¿e nie jestem komuchem.

Data: 2012-03-16 23:37:52
Autor: pluton
Jak nie
> Zawsze cie podejrzewalem o pedalstwo. Kazdy komuch to pedal. :)

Twoje podejrzenia jednak nie sprawdzaj± siê - nie jestem gejem, a tak¿e
nie jestem komuchem.

Nigdy nie twierdzi³em, ¿e jeste¶ gejem.
No, chyba ze masz buty od Gucciego i garniak od Armaniego.

Nullification

Jak nie