Jak nie

Data: 2012-03-09 17:56:54
Autor: pluton
Jak nie
Przepadam za facetem, tak trudno mu w tej kwestii nie przyznać racji:

Zawsze cie podejrzewalem o pedalstwo. Kazdy komuch to pedal. :)

Nullification

Data: 2012-03-12 20:05:05
Autor: jadryś
Jak nie
W dniu 2012-03-09 17:56, pluton pisze:
Przepadam za facetem, tak trudno mu w tej kwestii nie przyznać racji:
Zawsze cie podejrzewalem o pedalstwo. Kazdy komuch to pedal. :)

Twoje podejrzenia jednak nie sprawdzają się - nie jestem gejem, a także nie jestem komuchem.

Data: 2012-03-16 23:37:52
Autor: pluton
Jak nie
> Zawsze cie podejrzewalem o pedalstwo. Kazdy komuch to pedal. :)

Twoje podejrzenia jednak nie sprawdzają się - nie jestem gejem, a także
nie jestem komuchem.

Nigdy nie twierdziłem, że jesteś gejem.
No, chyba ze masz buty od Gucciego i garniak od Armaniego.

Nullification

Jak nie