Jak nie UB-ek i cinkciarz, to sutener i handlarz kobietami

Data: 2017-06-14 00:37:11
Autor: u2
Jak nie UB-ek i cinkciarz, to sutener i handlarz kobietami
http://wpolityce.pl/polityka/344220-gadowski-o-obroncach-demokracji-o-elito-jakiez-to-wspaniale-towarzystwo-jak-nie-ub-ek-i-cinkciarz-to-sutener-i-handlarz-kobietami-wideo

Gadowski o "obrońcach demokracji": "O elito! Jakież to wspaniałe towarzystwo! Jak nie UB-ek i cinkciarz, to sutener i handlarz kobietami". WIDEO

opublikowano: wczoraj ? aktualizacja: wczoraj

Konrad M. lider KOD-kapeli właśnie został skazany na 6,5 roku więzienia za sutenerstwo i handel ludźmi. O elito! Elito opozycji, a jeszcze niedawno elito władzy. Jak nie ubek i cinkciarz, czyli ten prowokator z Krakowskiego Przedmieścia, pan Niemiec nomen omen, to Konrad M. - sutener i handlarz kobietami. Jakież to wspaniałe towarzystwo! Jeszcze Mazguła i Niesiołowski i mamy brydż wszechczasów
-- mówi w swoim najnowszym komentarzu tygodnia Witold Gadowski.

Oprócz sprawy problemów ,,obrońców demokracji" Gadowski komentuje też sprawę zainteresowania ISIS Polską. Po opublikowaniu przez niego informacji, że bojownicy Państwa Islamskiego mogą zaatakować w Polsce, odezwały się krytyczne głosy ,,specjalistów" od spraw Bliskiego Wschodu.

Zrobiło się trochę zamieszania po moim ostatni komentarzu, w którym ogłosiłem informacje nt. zainteresowania ISIS naszym krajem i pewnym festiwalem, który odbędzie się przy naszej zachodniej granicy. Kilku krytyków, w tym także dziennikarz, który opublikował książkę ze swoich snów, utkaną ze swoich wyobrażeń, a mającą przedstawiać jego bohaterska drogę na Bliskim Wschodzie - to taki szaraczek, który zawsze umykał pierwszy kiedy coś się działo - krytykowało mnie, że konfabuluje, podaję niesprawdzone informacje. Kilka dni temu udałem się do ABW i za zgodą źródła przekazałem ten instytucji jedno ze źródeł, z którego pochodzi ta informacja
-- powiedział Gadowski.

Publicysta tygodnika ,,wSieci" oraz twórca serii ,,Łowca Smoków", która ukazała się na antenie Telewizji Polskiej, odniósł się do sprawy bojkotu jego osoby przez TVP Info.

Ogłosiłem, ze prezes TVP mnie nie lubi i że skądś przyszedł zakaz zapraszania mnie do TVP Info. Jeszcze tego samego dnia nastąpiło dementi uczynione własnoręcznie przez prezesa TVP. Pewien zacny dyplomata mówił, że wierzy tylko w informacje zdementowane. Dziękuję panie prezesie
-- powiedział dziennikarz.

https://youtu.be/Cs9oJCwexJA

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-06-13 15:42:08
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 14 czerwca 2017 00:37:50 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
[...]

IS właśnie się wali. Gówno będzie mogło zrobić.
Ostatnie zamachy to nie członkowie, ale fanklub IS.

Data: 2017-06-14 01:12:43
Autor: u2
W dniu 14.06.2017 o 00:42, Jakub A. Krzewicki pisze:
IS właśnie się wali. Gówno będzie mogło zrobić.
Ostatnie zamachy to nie członkowie, ale fanklub IS.

no wiesz klewciu, nigdy nie można lekceważyć wroga:)

Data: 2017-06-14 08:01:24
Autor: Ciemny Lud

https://www.youtube.com/watch?v=OEyKP3VD25U