Jak nie Węgry to Chiny.

Data: 2011-12-15 09:46:17
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Jak nie Węgry to Chiny.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v6im3dk550oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Zastanawiam się czasem, czy marząc aby w Polsce były drugie Węgry czy
drugie Chiny, prezes Jarosław Kaczyński aby dobrze wie, co mówi.

Obserwowałem z boku, i nieco z przypadku, Marsz Niepodległości i
Solidarności. Przy takiej eskorcie jaką zapewniła mu Policja (i media)
wędrująca po Warszawie grupa nie sprawiała imponującego wrażenia.
Natomiast, ze względu na wykrzykiwane hasła, ładunek emocji i
patriotycznej namiętności rzeczywiście był spory. Z tym większym
zdziwieniem przyjąłem słowa prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego, który w
płomiennej mowie przekonywał, że „gdyby nie to chore państwo, Polska
parłaby do przodu jak Chiny”.

Na poczatek niech "prze do przodu jak Chiny" sam PiS. Jak dotąd PiS vs. PO jest 0:6.

BBR

Jak nie Węgry to Chiny.