Jak nie burmistrz (by³y)...

Data: 2013-06-25 08:46:07
Autor: drobo
Jak nie burmistrz (by³y)...
....to "znana dziennikarka" :-)

"Ewa W., by³a szefowa radia TOK FM, obecnie redaktor naczelna Polskiego Radia RDC, przyzna³a, ¿e do zdarzenia dosz³o przed dwoma tygodniami w nocy, przy ul. Miodowej. - Jest 1.00 - wypi³am jedno piwo. Zatrzyma³y mnie 2 suki policyjne, jecha³am rowerem, o 0,1 promila przekroczy³am normê. Jadê na komendê na Wilcz± 21. I co mam teraz zrobiæ? - relacjonowa³a w nocy na portalu spo³eczno¶ciowym."

http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,jechala-pod-wplywem-alkoholu-br-dwa-zarzuty-dla-znanej-dziennikarki,91649.html

Jak nie burmistrz (by³y)...