Data: 2011-10-28 19:52:44 | |
Autor: juhass | |
Jak nie obciążać zimnego silnika | |
W dniu 2011-10-28 19:30, kakmar pisze:
Jako że robi się coraz ciemniej i zimniej, a wyjazd mam prawie Najlepiej to będzie jechać normalnie, a przed jazdą zapalić moto, niech sobie popracuje, choćby te 30s- minutę. Później spokojnie jechać zmieniając biegi nie za wcześnie ani za późno, dać się rozgrzać motocyklowi. Gdy temperatura płynu chłodniczego osiągnie te 70-90st, można śmielej odkręcać, ale z pełnym pałowaniem dobrze poczekać jeszcze troszkę, gdyż olej na ogół grzeje się wolniej od płynu w chłodnicy. -- Pozdrawiam: juhass (vfr800) gliwice |
|
Data: 2011-10-28 20:42:24 | |
Autor: kakmar | |
Jak nie obciążać zimnego silnika | |
Dnia 28.10.2011 juhass <juchass@poczta.fm> napisał/a:
No ale kiedy właśnie zmieniać te biegi? Bo normalnie to, jakby tu, no każdy jest trochę inaczej normalny. Więc mając te 80, mam jechać na 1, 2 czy 3, co by go nadmiernie nie obciążać? -- kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2011-10-28 17:59:44 | |
Autor: Pete | |
Jak nie obciążać zimnego silnika | |
On 10/28/2011 3:42 PM, kakmar wrote:
No ale kiedy właśnie zmieniać te biegi? Bo normalnie to, jakby tu, Na wstecznym najlepiej te 80 jechac. Zajrzyj do instrukcji - bedziesz wiedzial przy jakich predkosciach/obrotach zmieniac jesli naprawde to taki dylemat dla ciebie i sam nie potrafisz tego ocenic. Pete |
|
Data: 2011-10-29 02:44:39 | |
Autor: Wojtek | |
Jak nie obci±¿aæ zimnego silnika | |
Pete wrote:
On 10/28/2011 3:42 PM, kakmar wrote: :) -- Wojtek Sobociñski Raz na rowerze, raz na motorze :D |
|
Data: 2011-10-31 22:38:01 | |
Autor: kakmar | |
Jak nie obciążać zimnego silnika | |
Dnia 28.10.2011 Pete <noname@nodomain.com> napisał/a:
Patrz mam jakiÅ› niedorobiony model, bez wstecznego.
W instrukcji nic konkretnego nie znalazłem, znaczy jest jak ustawić zawieszenie itp. Nie ma niestety napisane przy jakich obrotach najlepiej rozgrzewać silnik. Więc skoro wiesz, to podziel się proszę tą wiedzą z mniej kumatym kolegą. -- kakmaratgmaildotcoma |
|
Data: 2011-10-29 01:55:14 | |
Autor: marider | |
Jak nie obciążać zimnego silnika | |
W dniu 2011-10-28 22:42, kakmar pisze:
Więc mając te 80, mam jechać na 1, 2 czy 3, co by go nadmiernie nie obciążać? Na 1ce az do odciecia, pi razy drzwi 170km/h i wiecej w nowoczesnych motocyklach i nie pekaj, panewka Ci sie nie obroci, chyba ze masz kawal sraki... ;) Pzdr -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki |
|
Data: 2011-10-29 08:34:07 | |
Autor: AZ | |
Jak nie obciążać zimnego silnika | |
On 2011-10-28, marider <2marider@gazeta.pl> wrote:
No i po co ten lans? W Kawasaki przynajmniej sie cylindry nie koncza po 50 kkm... -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-10-29 16:30:26 | |
Autor: marider | |
Jak nie obciążać zimnego silnika [OT] | |
W dniu 2011-10-29 10:34, AZ pisze:
On 2011-10-28, marider<2marider@gazeta.pl> wrote: Pokaz przyklad ;] Pzdr -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki |
|
Data: 2011-10-29 20:55:52 | |
Autor: AZ | |
Jak nie obciążać zimnego silnika [OT] | |
On 2011-10-29, marider <2marider@gazeta.pl> wrote:
OIDP to Piomay opisywal na grupie. Podpytaj. Jezeli pytasz o przyklad Kawasaki to jest moje - 90 kkm i kompresja 90% tego co mowi serwisowka. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-10-30 15:39:40 | |
Autor: Tytus z domQ | |
Jak nie obciążać zimnego silnika [OT] | |
Siemka
*** "AZ" Kawasaki to jest moje - 90 kkm i kompresja 90% tego co mowi serwisowka. No - jak sie zsumuje wszystkie 3 co pracuja to tak wyjdzie... -- Tytus żółta motorynka malagutek RWD |
|
Data: 2011-10-30 15:50:34 | |
Autor: Songoku | |
Jak nie obciążać zimnego silnika [OT] | |
No - jak sie zsumuje wszystkie 3 co pracuja to tak wyjdzie... :) -- _______ Songoku 2011 ZX10R ABS Power is black |
|
Data: 2011-10-31 22:20:42 | |
Autor: kakmar | |
Jak nie obciążać zimnego silnika | |
Dnia 28.10.2011 marider <2marider@gazeta.pl> napisał/a:
W dniu 2011-10-28 22:42, kakmar pisze: Moje 0,6 motocykla tyle na 1 nie da rady. Ale słyszałem też że optymalnie jest jeździć między obrotami maks momentu i mocy. Tylko że rondka w centrum handlowym gdzie mi po drodze po bułki to dość małe są i co na to reszta ruchu po mieście i piesi, no bo że staruszki nie dadzą rady to już wiem. -- kakmaratgmaildotcom ;) - tak to dla ciężkokumatych |
|
Data: 2011-11-01 08:46:28 | |
Autor: Marcin N | |
Jak nie obciążać zimnego silnika | |
W dniu 2011-10-28 22:42, kakmar pisze:
Dnia 28.10.2011 juhass<juchass@poczta.fm> napisał/a: Widzę, że to nie żarty. Jeździj między 3-4 tys obrotów. Zapewne wiesz, jakie są minimalne nieszarpiące obroty i nie schodź poniżej nich. Nieprawdą jest, że w każdych warunkach optymalnie jest jeździć między maksymalnym momentem i mocą. |