Jak nie płacić za kartę debetową w Getin Online?

Data: 2014-11-05 00:31:14
Autor: anka01
Jak nie płacić za kartę debetową w Getin Online?
Mam konto Tanie Zakupy z 2. edycji programu cash back. Minęło 6 miesięcy, więcej zwrotów nie dostanę, tym samym nie mam ochoty płacić 4 PLN za kartę -- a konta wolałbym jednak nie zamykać (m.in. iKasa w Biedronce...).

W interfejsie są dostępne dwie opcje -- zablokowanie i zastrzeżenie. Zablokowanie jest odwracalne, zastrzeżenie nie. Czy wybranie którejś z tych opcji spowoduje oczekiwany przeze mnie efekt, t.j. zaprzestanie pobierania opłat za kartę?

Data: 2014-11-05 11:16:54
Autor: knrdz
W dniu 2014-11-05 o 09:31, anka01@gmail.com pisze:
[...]

W tym pakiecie płatna jest nie tylko karta, ale i konto (jeśli się nie wyda tych 400 PLN bodajże), więc oprócz zastrzeżenia karty trzeba jeszcze zawnioskować o zamianę konta na jakieś bezpłatne (np. Swobodne).
A jeszcze lepiej zaraz po tym wypowiedzieć umowę i założyć Tanie Zakupy w drugim klonie http://www.openonline.pl/konta-bankowe/konto-tanie-zakupy.html , tam też będziesz miała iKasę.

Jak nie płacić za kartę debetową w Getin Online?