Jak nie przekładnia maglownica to co?

Data: 2016-09-09 11:51:32
Autor: viktorius
Jak nie przekładnia maglownica to co?
W dniu 2016-09-09 o 11:35, twistedme pisze:

Objawy "chrupania" wyczuwalne na sprzęgle i kierownicy podczas powolnego
ruszania ze skręconymi kołami w lewo (prawie na max) i podczas wjazdu
np. na krawężnik ze skręconymi kołami.

Jak kręcę kierownicą na postoju, to pod koniec kręcenia w lewo jest
czasami taki moment kiedy też czuć to "chrupanie".

Jazda po kilku mechanikach. Pierwszy stwierdził, że nic nie czuć,
jeździł trochę po placu, popatrzył pod spód, nic nie stwierdził, poza
lekko sparciałą gumką i stwierdził bez przekonania, że można by wymienić
łożyska amortyzatora, musiał być bardzo mało przekonany, bo miał
zadzwonić, jak sprowadzi części i już się nie odezwał. Następny
stwierdził, że może wymieni końcówki drążków, potem 3 czy 4 z kolei
wsiadł i powiedział 100% magiel.

Że też tak podejrzewałem, bo ponoć w tym modelu jest z nimi problem
zdecydowałem się na wymianę na regenerowaną.

Przez pół roku był spokój i teraz jest DOKŁADNIE to samo.

Teraz pytanie, co może dawać takie objawy? Chyba przekładnie należy
wykluczyć, bo to wygrana w totka, żebym trafił drugą, która po czasie
zepsułaby się w identyczny sposób?

Faktycznie spróbować wymienić te łożyska amorów?
A może przegub homokinetyczny pada?
Na górze masz łożysko w gnieździe amortyzatora, na dole masz przergub końcówki wahacza. Może ta dolna kulka przy odpowiednim kącie dostaje luzu?

Ja bym pojechał na stację diagnostyczną, za 10 złotych sprawdzą na szarpakach przy kołach skręconych i na prosto.

--
viktorius

Data: 2016-09-09 12:57:25
Autor: twistedme
W dniu 2016-09-09 o 11:51, viktorius pisze:

Ja bym pojechał na stację diagnostyczną, za 10 złotych sprawdzą na
szarpakach przy kołach skręconych i na prosto.

Byłem na 2 różnych stacjach. Wg nich jest wzorowo i nie ma żadnych luzów. Dzisiaj podjadę do 3...

Jak nie przekładnia maglownica to co?