Jak nie tracić dużo na samochodzie? bo nowy model...

Data: 2012-05-22 15:17:00
Autor: Robert_J
Jak nie tracić dużo na samochodzie? bo nowy model...
Tak sobie myślę że chyba najlepszą receptą nietracenia na samochodzie jest...

....niekupowanie auta w ogóle ;-). Szczerze mówiąc nie znam nikogo, kto by nie stracił na aucie :-). Oczywiście licząc czysto finansowo.

Data: 2012-05-22 21:42:50
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2012-05-22 15:17, Robert_J pisze:
[...]

Weroniki S. nie poznałeś?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-05-25 00:13:13
Autor: hunchback
W dniu wtorek, 22 maja 2012 15:17:00 UTC+2 użytkownik Robert_J napisał:
> Tak sobie myślę że chyba najlepszą receptą nietracenia na > samochodzie jest...

...niekupowanie auta w ogóle ;-). Szczerze mówiąc nie znam nikogo, kto by nie stracił na aucie :-). Oczywiście licząc czysto finansowo.

Nie mogę się powstrzymać: seicento 1.1 sporting schumacher zakupione przeze mnie w 2008 roku za 6500 zł sprzedałem w tym za... 6800 zł. Bez dokładania (elementy eksploatacyjne jak olej i raz klocki nie liczę). Stan idealny i przez te 4 lata przejechał 15 tysięcy kilometrów (drugie auto w rodzinie), no i wersja limitowana, ale jednak... ;)

Jak nie tracić dużo na samochodzie? bo nowy model...