Jak nie urok, to rosyjska sraczka

Data: 2015-04-10 21:31:55
Autor: ada
Jak nie urok, to rosyjska sraczka
http://www.biztok.pl/waluty/umacniajacy-sie-rubel-to-nowy-problem-putina_a20886

Przedtem syjoniści podżegacze, rusofobi wieszczyli upadek Rosji przy spadku wartości rubla, teraz jak się Rubel umacnia i odrabia do poprzedniego stanu, to złowieszczą na odwrót upadek Rosji i problemy Putina... A idźta w chuj, z waszymi prognozami rusofobi. A umacnianie się złotówki nie jest katastrofą dla polskiej gospodarki?

Data: 2015-04-10 21:47:38
Autor: the_foe
W dniu 2015-04-10 o 21:31, ada pisze:
[...]

pieniadz nie ma znaczenia. Pieniadz jest skutkiem a nie przyczynÄ….
Ci co zestawiają słowo upadek i Rosja nie wiedzą co mówią. Upadek to permanentny stan tego panstwa.

--
@foe_pl

Data: 2015-04-10 13:26:32
Autor: kogutek444
Jak nie urok, to rosyjska sraczka
W dniu pi±tek, 10 kwietnia 2015 21:48:08 UTC+2 u¿ytkownik the_foe napisa³:
W dniu 2015-04-10 o 21:31, ada pisze:
> http://www.biztok.pl/waluty/umacniajacy-sie-rubel-to-nowy-problem-putina_a20886
>

> Przedtem syjoni¶ci pod¿egacze, rusofobi wieszczyli upadek Rosji przy
> spadku warto¶ci rubla, teraz jak siê Rubel umacnia i odrabia do
> poprzedniego stanu, to z³owieszcz± na odwrót upadek Rosji i problemy
> Putina... A id¼ta w chuj, z waszymi prognozami rusofobi. A umacnianie
> siê z³otówki nie jest katastrof± dla polskiej gospodarki?

pieniadz nie ma znaczenia. Pieniadz jest skutkiem a nie przyczyn±.
Ci co zestawiaj± s³owo upadek i Rosja nie wiedz± co mówi±. Upadek to permanentny stan tego panstwa.

-- @foe_pl

I tak siê przyzwyczaili do tego stanu ¿e maj± ³±cznie z rezerw± z 30 tysiêcy czo³gów i z 50 tysiêcy wozów bojowych. O atomowych okrêtach podwodnych z lito¶ci nie wspomnê.

Data: 2015-04-10 20:38:27
Autor: andal
Jak nie urok, to rosyjska sraczka
On Fri, 10 Apr 2015 13:26:32 -0700, kogutek444 wrote:

W dniu piątek, 10 kwietnia 2015 21:48:08 UTC+2 użytkownik the_foe
napisał:
> [...]

pieniadz nie ma znaczenia. Pieniadz jest skutkiem a nie przyczynÄ….
Ci co zestawiają słowo upadek i Rosja nie wiedzą co mówią. Upadek to

I tak się przyzwyczaili do tego stanu że mają łącznie z rezerwą z 30
tysięcy czołgów i z 50 tysięcy wozów bojowych. O atomowych okrętach
podwodnych z litości nie wspomnę.

a w razie wojny bedzzie ich stac by rzucic kilka tysiecy luda

by wykryc pozycje strzeleckie wroga

Data: 2015-04-10 13:41:27
Autor: kogutek444
Jak nie urok, to rosyjska sraczka
W dniu pi±tek, 10 kwietnia 2015 22:38:31 UTC+2 u¿ytkownik andal napisa³:
> [...]

> podwodnych z lito¶ci nie wspomnê.

a w razie wojny bedzzie ich stac by rzucic kilka tysiecy luda

Jak na razie to jest wojna pomiêdzy Rosj± a Ukrain±. Ukraina straci³a ju¿ wszystkie samoloty i czo³gi. Zginê³o du¿o ukraiñskich ¿o³nierzy. A jakie straty po stronie Rosji? Rosja jeszcze nie zaatakowa³a.

Data: 2015-04-10 23:41:44
Autor: ruski szpieg
W dniu 10.04.2015 o 22:41, kogutek444@gmail.com pisze:
Jak na razie to jest wojna pomiêdzy Rosj± a Ukrain±. Ukraina straci³a ju¿ wszystkie samoloty i czo³gi. Zginê³o du¿o ukraiñskich ¿o³nierzy. A jakie straty po stronie Rosji? Rosja jeszcze nie zaatakowa³a.
Ale Rosja straci³a pañstwo satelickie o nazwie "Ukraina".

Data: 2015-04-10 15:50:53
Autor: kogutek444
Jak nie urok, to rosyjska sraczka
W dniu pi±tek, 10 kwietnia 2015 23:41:49 UTC+2 u¿ytkownik ruski szpieg napisa³:
> [...]
Ale Rosja straci³a pañstwo satelickie o nazwie "Ukraina".

S± takie sytuacje ¿e czasami lepiej czego¶ nie mieæ. Jak na razie w Unii nikt Ukrainy nie chce. Chcia³by¶ ¿eby do Polski przy³±czy³a siê Ukraina? Bo ja nie. I kogo by¶ nie spyta³ na ulicy to te¿ nie bêdzie chcia³. Strefy buforowe w postaci Polski, Ukrainy itp potrzebne by³y w czasie zimnej wojny. W XXI wieku ¿adne pañstwo nie przeprowadzi ataku z udzia³em stu tysiêcy ¿o³nierzy, dwóch tysiêcy czo³gów itp. Kilkana¶cie rakiet z g³owicami z py³em grafitowym sprowadzi ka¿de pañstwo europejskie do ery kamienia ³upanego. Wystarczy w du¿e podstacje przy elektrowniach je wycelowaæ. Nikt nie zginie, nic nie zniszczone. Po dwóch tygodniach Polacy bez pr±du, wody, kanalizacji, gazu, paliowa sami siê poddadz± ka¿demu kto obieca ¿e znowu im pr±d w³±czy. W Europie zachodniej pewno po trzech dniach na kopach by wyprowadzili tych co zrobili wojnê z Rosj±. Oczami wyobra¼ni widzê Turka albo innego siniatego albo ciapatego co w Niemczech albo Francji zaci±ga siê na ochotnika do armii ¿eby za woln± Ukrainê ¿ycie oddaæ. Do koñca ¿ycia statystycznie zosta³o mi sporo mniej ni¿ po³owa. Z tego co siê na ¦wiecie dzieje wiem ¿e wojna za mojego ¿ycia bêdzie. Ale nie bêdzie to wojna NATO Rosja a woja w której Rosja bêdzie koalicjantem NATO przeciwko Arabom. 70 lat temu szczytem mo¿liwo¶ci by³a inwazja w Normandii. A teraz trzeba bêdzie opanowaæ Afrykê. Kontynent na którym za moment jedyn± s³uszn± religi± bêdzie Islam. Jak siê nie da opanowaæ to trzeba bêdzie Afrykê odci±æ od reszty ¦wiata. Rosja jest w takim przypadku niezbêdna.

Data: 2015-04-10 23:46:34
Autor: ruski szpieg
W dniu 10.04.2015 o 21:47, the_foe pisze:
Ci co zestawiają słowo upadek i Rosja nie wiedzą co mówią. Upadek to
permanentny stan tego panstwa.
Chamska propaganda wymyślona na zachodzie Jewropy. Wszyscy mają ochotę na ruskie bogactwa ale na przeszkodzie stoją Ruscy:) Pozostaje szczekać na nich i obsikiwać progi ambasad.:)

Data: 2015-04-11 10:33:19
Autor: Marek Czaplicki
ruski szpieg pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek, 10 kwietnia 2015 23:46:

W dniu 10.04.2015 o 21:47, the_foe pisze:
Ci co zestawiaj± s³owo upadek i Rosja nie wiedz± co mówi±. Upadek to
permanentny stan tego panstwa.
Chamska propaganda wymy¶lona na zachodzie Jewropy. Wszyscy maj± ochotê
na ruskie bogactwa ale na przeszkodzie stoj± Ruscy:) Pozostaje szczekaæ
na nich i obsikiwaæ progi ambasad.:)

Tam zaraz na przeszkodzie. Rosjanie bardzo chêtnie dziel± siê swymi bogactwami. Wymieniaj± je na ma³e zielone papierki tak jak kacykowie w dawnej Afryce wymieniali swych poddanych na koraliki i perkal. :-)

Jak nie urok, to rosyjska sraczka