Jak nie wpaść w odsetki na KK nie mając środków na spłatę? By Alior Bank ;)

Data: 2009-10-21 16:02:44
Autor: gasper
Jak nie wpaść w odsetki na KK nie mając środków na spłatę? By Alior Bank ;)
Użytkownik "Michal" <michal@nospam.org> napisał w wiadomości news:hbl4hc$m20$1nemesis.news.neostrada.pl...
1. Zakup towarów za 5000zł kartą z limitem 10 000zł we wrześniu. Okres

a nie lepiej poszukać towaru tam gdzie tanio + raty 0 procent?

Data: 2009-10-26 10:48:09
Autor: Czarek
gasper wrote:
[...]

To niekoniecznie tak łatwo... nie wiem czy wszędzie, ale w Euro RTV AGD chcieli odemnie nr telefonu stacjonarnego, którego nie mam... komórka (abonament) ich niezadowalała, telefon do pracy też nie - bo praca w innej miejscowości, a podobnież sprawdzają, czy podany nr zgadza się z miejscowością zameldowania. :/

Pozdrawiam

Czarek

Jak nie wpaść w odsetki na KK nie mając środków na spłatę? By Alior Bank ;)