"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)". N owe dane ws. stenogramów.

Data: 2010-07-14 06:20:52
Autor: zbig
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)". N owe dane ws. stenogramów.
On 14 Lip, 14:54, "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl>
wrote:
".

Chcieli ekshumacji to ją będą mieli i to bez prawa powrotu

Data: 2010-07-14 15:28:06
Autor: mkałrwan jest debilem
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)". Nowe dane ws. stenogramów.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

Chcieli ekshumacji to ją będą mieli i to bez prawa powrotu

A były głosy żeby się wstrzymac do wyjaśnienia sprawy. Zbeszcześcili Wawel.

Przemysław Warzywny

--

"Skąd jednak wziął się ten autentyczny tragizm Kaczyńskiego? W 1990 czy 1991 roku, jeszcze jako "żoliborski konserwatysta", chciał być przywódcą polskiej inteligencji, skuteczniejszym od Adama Michnika. Zamiast tego stał się ostatecznie populistycznym liderem, skuteczniejszym od Andrzeja Leppera".

Data: 2010-07-14 17:10:25
Autor: =heÂŽsk=
"Jak nie wyl±duję(my), to mnie zabije(j±)". Nowe dane ws. stenogramów.
On Wed, 14 Jul 2010 15:28:06 +0200, "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP
przed pisem@..pl> wrote:

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

Chcieli ekshumacji to ją będą mieli i to bez prawa powrotu

A były głosy żeby się wstrzymac do wyjaśnienia sprawy. Zbeszcześcili Wawel.

 no to ladnie. ale jaja. i po co bylo pyszczyc ?
 no pisowcy, czeka was banicja...

--

 HeSk

Data: 2010-07-14 17:10:26
Autor: =heÂŽsk=
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)". Nowe dane ws. stenogramów.
On Wed, 14 Jul 2010 06:20:52 -0700 (PDT), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

Chcieli ekshumacji to ją będą mieli i to bez prawa powrotu

 co ci inni sa winni, ze prezes  pis okazal sie obludnym draniem.

--

 HeSk

Data: 2010-07-14 17:59:51
Autor: mkałrwan jest debilem
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)". Nowe dane ws. stenogramów.

Użytkownik "=heRsk=" <=?bigbrednie@interia.pl> napisał

co ci inni sa winni, ze prezes  pis okazal sie obludnym draniem.

A co, ślub brali z picem? Jak się ma szefa debila, to są dwa wyjścia. Albo się go zmienia na kogoś normalnego, albo się zmienia partię.

Przemysław Warzywny