"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)". N owe dane ws. stenogramów.

Data: 2010-07-14 13:34:30
Autor: robertbig
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)". N owe dane ws. stenogramów.
On 14 Lip, 14:54, "mkałrwan jest debilem" <

W pierwszym komentarzu w TVN24 oficer rezerwy Michał Fiszer podkreślał, że

Należy pamietać , ze mjr. Fiszer , to człowiek PiSu.
Nie słynacy chwałą
:-/

"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)". N owe dane ws. stenogramów.