"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)". Nowe dane ws. stenogramów.

Data: 2010-07-14 14:54:04
Autor: mkałrwan jest debilem
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)". Nowe dane ws. stenogramów.
Jak poinformowała stacja TVN24, udało się odczytać nowe fragmenty stenogramów z prezydenckiego samolotu, który rozbił się 10 kwietnia pod Smoleńskiem.
Są to słowa, które miał wypowiedzieć pierwszy pilot tupolewa, mjr Arkadiusz Protasiuk, na kilkanaście sekund przed uderzeniem - ustalił TVN24.

Miałyby to być słowa: "Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)".

Na razie nie wiadomo w jakim kontekście padły te słowa, nie wiadomo też, czy były odpowiedzią na jakieś pytanie.

W pierwszym komentarzu w TVN24 oficer rezerwy Michał Fiszer podkreślał, że w przypadku lotów polityków często jest "ogólna presja", aby wylądować w miejscu przeznaczenia. - Życzą sobie, żeby było po ich myśli - mówił Fiszer. - Jeżeli pilot podjął decyzję, że chce wylądować, to co by się stało, nie miało wpływu na lotnicze aspekty tego lądowania - dodał.

- Jeżeli to faktycznie pilot powiedział, to ważne jest, czy wszystkie osoby obecne w kabinie miały założone słuchawki na uszy, czy był włączony głośniczek w kabinie. Nikt poza członkami mógł tego nie słyszeć. Gen. Błasik mógł tego nie słyszeć, jeśli nie miał założonych słuchawek - analizował Fiszer.

- Spróbujmy nacisnąć na opublikowanie parametrów lotu. Analiza kolejnych fragmentów stenogramów pewnie niewiele przyniesie - zaznaczył.

http://wiadomosci.onet.pl/2197644,11,jak_nie_wyladujemy__to_mnie_zabijeja_nowe_dane_ws_stenogramow,item.html

Przemysław Warzywny

--

"Skąd jednak wziął się ten autentyczny tragizm Kaczyńskiego? W 1990 czy 1991 roku, jeszcze jako "żoliborski konserwatysta", chciał być przywódcą polskiej inteligencji, skuteczniejszym od Adama Michnika. Zamiast tego stał się ostatecznie populistycznym liderem, skuteczniejszym od Andrzeja Leppera".

Data: 2010-07-14 06:20:52
Autor: zbig
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)". N owe dane ws. stenogramów.
On 14 Lip, 14:54, "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl>
wrote:
".

Chcieli ekshumacji to ją będą mieli i to bez prawa powrotu

Data: 2010-07-14 15:28:06
Autor: mkałrwan jest debilem
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)". Nowe dane ws. stenogramów.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

Chcieli ekshumacji to ją będą mieli i to bez prawa powrotu

A były głosy żeby się wstrzymac do wyjaśnienia sprawy. Zbeszcześcili Wawel.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-14 17:10:25
Autor: =heÂŽsk=
"Jak nie wyl±duję(my), to mnie zabije(j±)". Nowe dane ws. stenogramów.
On Wed, 14 Jul 2010 15:28:06 +0200, "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP
przed pisem@..pl> wrote:

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

Chcieli ekshumacji to ją będą mieli i to bez prawa powrotu

A były głosy żeby się wstrzymac do wyjaśnienia sprawy. Zbeszcześcili Wawel.

 no to ladnie. ale jaja. i po co bylo pyszczyc ?
 no pisowcy, czeka was banicja...

--

 HeSk

Data: 2010-07-14 17:10:26
Autor: =heÂŽsk=
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)". Nowe dane ws. stenogramów.
On Wed, 14 Jul 2010 06:20:52 -0700 (PDT), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

Chcieli ekshumacji to ją będą mieli i to bez prawa powrotu

 co ci inni sa winni, ze prezes  pis okazal sie obludnym draniem.

--

 HeSk

Data: 2010-07-14 17:59:51
Autor: mkałrwan jest debilem
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)". Nowe dane ws. stenogramów.

Użytkownik "=heRsk=" <=?bigbrednie@interia.pl> napisał

co ci inni sa winni, ze prezes  pis okazal sie obludnym draniem.

A co, ślub brali z picem? Jak się ma szefa debila, to są dwa wyjścia. Albo się go zmienia na kogoś normalnego, albo się zmienia partię.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-14 13:34:30
Autor: robertbig
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)". N owe dane ws. stenogramów.
On 14 Lip, 14:54, "mkałrwan jest debilem" <

W pierwszym komentarzu w TVN24 oficer rezerwy Michał Fiszer podkreślał, że

Należy pamietać , ze mjr. Fiszer , to człowiek PiSu.
Nie słynacy chwałą
:-/

Data: 2010-07-14 17:10:25
Autor: =heÂŽsk=
"Jak nie wyl±duję(my), to mnie zabije(j±)". Nowe dane ws. stenogramów.
On Wed, 14 Jul 2010 14:54:04 +0200, "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP
przed pisem@..pl> wrote:

[...]

 aj waj aj waj. to o to chodzilo! stad to ujadanie pisowcow.
 no to jak mowilem: won z wawelu! tylko s.p. marii szkoda...

--

 HeSk

Data: 2010-07-14 17:16:14
Autor: Grzegorz Z.
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)". Nowe dane ws. stenogramów.
Dnia Wed, 14 Jul 2010 14:54:04 +0200, mkałrwan jest debilem napisał(a):

Pytanie - który miał być egzekutorem - Przemo czy brat? :)))))

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 08:07:51
Autor: mkałrwan jest debilem

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jxzw452fm5bq.16ooi6z169vyy$.dlg40tude.net...
Dnia Wed, 14 Jul 2010 14:54:04 +0200, mkałrwan jest debilem napisał(a):

Pytanie - który miał być egzekutorem - Przemo czy brat?

:)))))

Może razem ;-)

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-15 11:39:20
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 08:07:51 +0200, mkałrwan jest debilem napisał(a):

Pytanie - który miał być egzekutorem - Przemo czy brat?

:)))))

Może razem ;-)

;-)

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-14 22:50:35
Autor: PaPi
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)". Nowe dane ws. stenogramów.
Spokojnie przeciagnac sprawe do wiosny przyszlego roku i ... zrobic przedterminowe wybory parlamentarne.

Data: 2010-07-15 11:55:13
Autor: Klin
"Jak nie wyląduję, to mnie zabije" !!.
Użytkownik mka napisał:

Miałyby to być słowa: "Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)".

Przemysław Warzywny

   Pewnie wiadomość pochodzi od Eulalii Browarek.

"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)". Nowe dane ws. stenogramów.