"Jak nie wyląduję, to mnie zabije"...

Data: 2010-07-14 07:34:14
Autor: Tzva Adonai
"Jak nie wyląduję, to mnie zabije"...
Wylądował, a i tak nie przeżył...

***

Pilot mówił - "jak nie wyląduję to mnie zabije"

Dowódca samolotu kapitan Arkadiusz Protasiuk miał mówić na kilka minut
przed rozbiciem, kiedy trwało już podchodzenie do lądowania: "Jak nie
wyląduję(my), to mnie zabije(ą)". Słowa pilota padają około godz.
8.38, czyli mniej więcej w tym samym momencie, kiedy nieokreślony
rozmówca (znany już z upublicznionych stenogramów) mówi: "Wkurzy się,
jeśli jeszcze (niezrozumiale)".

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8137874,TVN24_nieoficjalnie__Pilot_mowil____jak_nie_wyladuje_my_.html

"Jak nie wyląduję, to mnie zabije"...