Jak nie wyląduję, to (prezydent) mnie zabije

Data: 2010-07-15 10:43:34
Autor: Krzysztof W.
Jak nie wyląduję, to (prezydent) mnie zabije
Witam Grupowiczów na wstępie

Myślę, że jeszcze trochę "kwiatków" wyjdzie. Co do profesjonalnej analizy ekspertów to z historii wiemy, że "eksperci" zawsze są na czyimś garnuszku. Później się powołuje innych ekspertów i przeczą tym pierwszym...

Osobiście głosowałem na PIS, ale raczej jestem pewien, że PIS VIPy naciskały na załogę. Nie zdziwiłbym się, że kiedyś wyjdzie na to, że śp Kaczyński był osobiście w kabinie...

Krzysztof

Data: 2010-07-15 12:04:31
Autor: Negro
Jak nie wyląduję, to (prezydent) mnie zabije
na załogę. Nie zdziwiłbym się, że kiedyś wyjdzie na to, że śp Kaczyński był osobiście w kabinie...

ostatnie fakty muwio ze nie dokońca był trzeźwy wiec co robił mozmna się domusilć

jk

Jak nie wyląduję, to (prezydent) mnie zabije