Jak nie zostać dawcą narządów

Data: 2014-07-15 12:14:58
Autor: abc
Jak nie zostać dawcą narządów
Zgodnie z polskim prawem funkcjonuje zasada tzw. domniemanej zgody -
jeśli pacjent wyraźnie NIE zaznaczył, że NIE wyraża zgody na pobranie
narządów, lekarze właściwie bez pytania krewnych, mogą wziąć go pod nóż
inna sprawa, że nawet jeśli rodzina protestuje, lekarze często ją ignornują.

Idea oddawania narządów do przeszczepów jest oczywiście szczytna, gdyby nie
fakt, że w bardzo wielu przypadkach (także w Polsce) organy pobierane są od
osób, które mogłyby żyć! Jak to możliwe? Bardzo prosto - wystarczy
orzeczenie o śmierci mózgowej pacjenta.

Co zrobić, żeby uchronić przed tragedią naszych najbliższych? Wystarczy
wydrukować formularz sprzeciwu na oddanie po śmierci tkanek i narządów (do
pobrania tutaj http://www.poltransplant.org.pl/form_main.html) i odesłać go
do Centralnego Rejestru Sprzeciwów. (...)

Data: 2014-07-15 16:41:17
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 15 lipca 2014 12:14:

[...]

Abc. Świtek papieru wystarczy aby zatrzymać tych synów diabła transp... trans... tfu... transplantologów? Bez jaj. Toż przecież ich, wg słów ze słusznych mediów żadne prawo i żadne sprzeciwy nie interesują. Oni łakną ludzkiej krwi. Chyba?

--
Pozdrawiam Marek

Data: 2014-07-15 19:03:22
Autor: mh
Jak nie zostać dawcą narządów
Myślę, że lepiej jest zgłosić sprzeciw wobec umieszczania w szpitalu .... podadzą ci psychodeliki, wycofasz sprzeciw, pawulonem potraktują, wyprują wszystkie flaki na żywca i sprzedadzą na Allegro w dziale "używane".

dużo zdrowia ... psychicznego ... życzę

Data: 2014-07-15 19:47:14
Autor: Marek Czaplicki
mh pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 15 lipca 2014 19:03:

[...]

Nawzajem. :-)
--
Pozdrawiam Marek

Data: 2014-07-16 11:15:04
Autor: khanula
Jak nie zostać dawcą narządów
ode mnie moga wziac wszystko co bedzie sie nadawac... reszte spalic i rozrzucic na kanalem la manshe. takie zostwilem dyspozycje

Data: 2014-07-16 21:32:19
Autor: Hans Kloß
Jak nie zostac dawca narzadów

<khanula@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:c02d1438-a5c6-45cb-8900-9041e798fbd5googlegroups.com...
ode mnie moga wziac wszystko co bedzie sie nadawac... reszte spalic i rozrzucic na kanalem la manshe. takie zostwilem dyspozycje

A gdzie jest taki kanal? Na Marsie?

Data: 2014-07-16 23:25:55
Autor: khanula
W dniu środa, 16 lipca 2014 21:32:19 UTC+2 użytkownik Hans Kloß napisał:
> [...]

> ode mnie moga wziac wszystko co bedzie sie nadawac... reszte spalic i > rozrzucic na kanalem la manshe. takie zostwilem dyspozycje

aha, zamiana "s" na "c" i bedzie na ziemi

Data: 2014-07-17 11:22:06
Autor: Wiesiaczek
Jak nie zostac dawca narzadĂłw
W dniu 17.07.2014 08:25, khanula@gazeta.pl pisze:
[...]

No i jeszcze "l" na "L" i "m" na "M" ;D

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-07-17 23:28:47
Autor: khanula
W dniu czwartek, 17 lipca 2014 11:22:06 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek napisał:

> aha, zamiana "s" na "c" i bedzie na ziemi

No i jeszcze "l" na "L" i "m" na "M" ;D

-- Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

LKNHGFRDRFGHJKMJHKMHJK...

tu masz spory zapas, mozesz je "powtykac" w odpowiednie miejsca

Data: 2014-07-16 17:35:41
Autor: Alvin
W dniu 2014-07-15 12:14, abc pisze:
[...]

i pomyśleć że są ludzie w pełni zdrowia którzy na widok cierpienia bliźniego decydują się na bezinteresowne oddanie jemu części siebie...

Jak nie zostać dawcą narządów