Jak niepodległości czyli ludzkie panisko

Data: 2019-08-11 07:06:05
Autor: Runt
Jak niepodległości czyli ludzkie panisko
https://www.newsweek.pl/polska/polityka/samorzadowcy-z-podkarpacia-do-konca-bronili-kuchcinskiego-zwolali-kuriozalna/tdwyz0p

" Czynienie zarzutu marszałkowi Sejmu Markowi Kuchcińskiemu, iż często podróżował w Bieszczady z wykorzystaniem transportu lotniczego, jest niesprawiedliwe i wynika ze złej woli - oświadczyli na konferencji prasowej samorządowcy z województwa podkarpackiego.  - Gdybym była żoną marszałka, też nie jechałabym w Bieszczady osłem lub dorożką - mówiła wójt gminy Cisna. "

"Samorządowcy z powiatów bieszczadzkiego, leskiego oraz sanockiego postanowili także przypomnieć kilka zasług marszałka Kuchcińskiego. Wychwalali go m.in. za wspólne obiady do hotelu z udziałem lokalnych polityków - za które marszałek płacił. - W schronisku zamawiał dla wszystkich pierogi i sam za nie płacił - wspominał jeden z lokalnych włodarzy."

Zepsucie tej władzy sięga połonin.

--
Runt

Jak niepodległości czyli ludzkie panisko