Jak obchodzą usługę ACR (Anonymous Call Rejection)?

Data: 2011-03-28 10:09:40
Autor: Liwiusz
Jak obchodzą usługę ACR (Anonymous Call Rejection)?
W dniu 2011-03-28 09:58, Tadeusz pisze:
Mam w domu telefon stacjonarny w TP, w którym przekierunkowałem
wszystkie rozmowy bezwarunkowo na komórkę w Erze z włączoną usługą ACR
(blokowanie połączeń z numerów zastrzeżonych).
Przed włączeniem ACR numery zastrzeżone komórka wyświetlała jako
"Ukryty".
Po włączeniu ACR numery zastrzeżone zostały skutecznie zablokowane.
Aż tu kilka dni temu komórka dzwoni i na wyświetlaczu pojawia się
napis "Anonimowy".
Odebrałem z ciekawości. Dzwoniła pani z TP z propozycją zakupu
ubezpieczenia.
Jak oni obeszli ACR?

Blokowaniu ulegają numery, których użytkownicy mają włączony CLIR. Być może brak numeru rozmówcy wynikał nie z blokady prezentacji dzwoniącego, tylko z powodu "pozaużytkownikowych" - stara centrala itp.? Takich numerów ACR nie blokuje.

--
Liwiusz

Data: 2011-03-28 10:31:17
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2011-03-28 10:09, Liwiusz pisze:
[...]

Uściślając, brak numeru jest też numerem i tego typu połączenia ACR przepuszcza.

Ale w tego typu sytuacjach nie wierzę w przypadki, szczególnie gdyby (?) chodziło o tp. Po prostu celowo wycinają identyfikację, żeby się dostać do takich, którzy ich już nie znoszą.

Jak obchodzą usługę ACR (Anonymous Call Rejection)?