Jak obchodzą usługę ACR (Anonymous Call Rejection)?

Data: 2011-03-28 10:26:18
Autor: SDD
Jak obchodzą usługę ACR (Anonymous Call Rejection)?

Użytkownik "Tadeusz" <frabro@wp.pl> napisał w wiadomości news:3691603d-bbb0-4ccf-bfb2-8c04e8cbb317s9g2000yqm.googlegroups.com...

Odebrałem z ciekawości. Dzwoniła pani z TP z propozycją zakupu
ubezpieczenia.
Jak oni obeszli ACR?

Panie z TP SA dorabiaja sobie sprzedaza ubezpieczen?
Moze to raczej z jakiegos TU (Towarzystwa Ubezpieczen) dzwonili a nie z TP?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-03-28 11:26:15
Autor: wiatrak

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:impgn6$d2e$1news.onet.pl...

Panie z TP SA dorabiaja sobie sprzedaza ubezpieczen?
Moze to raczej z jakiegos TU (Towarzystwa Ubezpieczen) dzwonili a nie z TP?

http://biuroprasowe.tp.pl/pl/pr/167684/bezpieczny-rachunek-ubezpieczenia-dla-klientow-tp?changeLocale=PL

Specjalizują się w dzwonieniu do wiekowych dziadków. Np. moja 83 letnia sąsiadka przyszła do mnie kiedys z prośbą o radę. Zadzwonili do niej i ona zgodziła sie ubezpieczyć bo zrozumiała, że jest to teraz warunkiem do utrzymania linii telefonicznej.  Jak jej tp przedstawiła konsultantka - nie wiem.
    Dzwoniłem i odkręcalismy sprawe.
   Taka grupa wiekowa najlepiej im pasuje do ubezpieczania od utraty pracy. Zero ryzyka!  Ta moja sąsiadka nie nie lata samolotem, w ogóle mało co wychodzi z domu. Kiedyś na pewno umrze śmiercią naturalną, ale za to odszkodowania oczywiście nie ma.

wiatrak

Data: 2011-03-29 20:05:45
Autor: Robert Tomasik
[...]

ie. TP SA podpisało umowę i dzwonią. Też pogoniłem taką telefonistkę.

Jak obchodzą usługę ACR (Anonymous Call Rejection)?