Jak obchodzą usługę ACR (Anonymous Call Rejection)?

Data: 2011-03-28 19:34:36
Autor: dremka
Jak obchodzą usługę ACR (Anonymous Call Rejection)?
Tadeusz <frabro@wp.pl> napisal:

Aż tu kilka dni temu komórka dzwoni i na wyświetlaczu pojawia się
napis "Anonimowy".
Odebrałem z ciekawości. Dzwoniła pani z TP z propozycją zakupu
ubezpieczenia.
Jak oni obeszli ACR?

Nie wiem, czy działanie, z którym ja się spotkałem, można nazwać celowym obchodzeniem ACRa, ale ostatnio spamer dzwonił do mnie z numeru 1234. Ktoś powinien wziąć się w końcu za tą wolną amerykankę.

--
dremka

Jak obchodzą usługę ACR (Anonymous Call Rejection)?