Jak obchodzić się z samochodem-nowo rodkiem?

Data: 2009-12-22 09:27:47
Autor: Arek (G)
Jak obchodzić się z samochodem-nowo rodkiem?
W dniu 2009-12-22 09:22, Lew2 pisze:
Tak się złożyło czasowo, że nowy samochód będę odbierał w najbliższych
dniach. Jest to silnik benzynowy Valvematic 1.8 CVT.
Obawiam się, że w czasie największych mrozów (-15°C) odpalano ten
silnik, aby wciągnąć go na lawetę i ściągnąć z lawety.

Wiem, że nie wolno ciągnąć przyczepy do pierwszej wymiany oleju.
Czy coś jeszcze?
Czy można jechać w trasę 100 km z kompletem dorosłych pasażerów?
A co z myciem świeżego lakieru?

Jakieś wskazówki?

Maż dwie możliwości:
1. Rozbierz na części i zakonserwuj a potem postaw na domowym ołtarzyku.
2. Lej benzynę, jeździj i ciesz się z nabytku.

A.

Data: 2009-12-22 09:33:13
Autor: bratPit[pr]
Jak obchodzić się z samochodem-noworodkiem?

Jakieś wskazówki?

Maż dwie możliwości:

ale co ma mazać? i czym?
brat

Data: 2009-12-22 10:23:07
Autor: Budzik
Jak obchodzić się z samochodem-noworodkiem?
Użytkownik bratPit[pr] krakus28no_spam@op.pl ...

Jakieś wskazówki?

Maż dwie możliwości:

ale co ma mazać? i czym?

to chyba o męża chodziło.

Data: 2009-12-22 11:16:20
Autor: Arek (G)
Jak obchodzić się z samochodem-nowo rodkiem?
W dniu 2009-12-22 09:33, bratPit[pr] pisze:

Jakieś wskazówki?

Maż dwie możliwości:

ale co ma mazać? i czym?

O ku... to się popisałem (tzn. pomazałem:)

A.

Jak obchodzić się z samochodem-nowo rodkiem?