Jak obchodzić się z samochodem-noworodkiem?

Data: 2009-12-22 14:01:28
Autor: driv.er
Jak obchodzić się z samochodem-noworodkiem?
Lew2 <waldek69@hotmail.com> napisał(a):
Tak si=EA z=B3o=BFy=B3o czasowo, =BFe nowy samoch=F3d b=EAd=EA odbiera=B3 w=
 najbli=BFszych
dniach. Jest to silnik benzynowy Valvematic 1.8 CVT.
Obawiam si=EA, =BFe w czasie najwi=EAkszych mroz=F3w (-15=B0C) odpalano ten
silnik, aby wci=B1gn=B1=E6 go na lawet=EA i =B6ci=B1gn=B1=E6 z lawety.

Wiem, =BFe nie wolno ci=B1gn=B1=E6 przyczepy do pierwszej wymiany oleju.
Czy co=B6 jeszcze?
Czy mo=BFna jecha=E6 w tras=EA 100 km z kompletem doros=B3ych pasa=BFer=F3w=
?
A co z myciem =B6wie=BFego lakieru?

Jakie=B6 wskaz=F3wki?

Lepiej wygoogluj temat o który pytasz i poszukaj gotowych wskazówek bo inaczej
spotka cię polska zawiść "o nowe" ;-) zamiast rzeczowa pomoc.

Pzdr

Data: 2009-12-22 17:40:29
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik " driv.er" <driv.er.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hgqjfo$a4g$1inews.gazeta.pl...
Lepiej wygoogluj temat o który pytasz i poszukaj gotowych wskazówek bo inaczej
spotka cię polska zawiść "o nowe" ;-) zamiast rzeczowa pomoc.

No właśnie, mam dokładnie takie same odczucia czytając niektóre odpowiedzi. Skoro kogoś stać - niechże kupuje. Skoro chce dbac - niechże dba, nawet przesadnie. Auto traktowane z rewerencją i pietyzmem, będzie łatwiej sprzedać i o wiele przyjemniej kupić. Oczywiście każda przesada jest niezdrowa (miałem kiedyś sąsiada,któy codziennie grzebał przy fiacie 125 p. - faktem jest, że auto miało 17 lat i wyglądało jak nowe (woskowane, myte itd.) ale on stracił na to pół życia, a potem połowe zdrowia, gdy ktos mu je podpieprzył (chyba bardziej dla "żartu", niż dla korzyści materialne, nie wykluczam też, że jakiś kolekcjoner ze Szwecji dał mu na to zlecenie ;-)

--
Yogi(n)

Jak obchodzić się z samochodem-noworodkiem?