Jak obecnie dobrze zainwestowac kapital - OPEN z telewizorem, BZ-Aviva z polisa czy zwykle lokaty?

Data: 2011-01-25 17:55:36
Autor: Papkin
Jak obecnie dobrze zainwestowac kapital - OPEN z telewizorem, BZ-Aviva z polisa czy zwykle lokaty?
Witam, od razu mowie ze nie jestem ekonomem. Mam relatywnie nie mala sume do zainwestowania, jestem chciwy na zysk ale i przezorny ;)

http://www.open.pl/inwestowanie-i-oszczedzanie/produkt_1824.html
http://www.comperia.pl/open-finance-lokata-prezent.html

Drobny druczek lepiej widoczny pod drugim linkiem.

Jakos nie widze linku do regulaminu tego wynalazku OF i nie wiem czy nie ma haczykow i kruczkow, czy jest to korzystna oferta czy bubel... telewizor by skusic frajera i ogolic jak owieczke czy moze naprawde dobra sprawa?

Oprocentowanie 12% (-belka) jest imponujace ale nie wiem ile takich lokat mozna rownolegle, w ramach tej promocji (? no wlasnie czy promocji) zalozyc. Jesli tylko jedna +45 kafli na jakies regularne oszczedzanie to lipa troche.
1 lokata to max 10 000 jak napisali na dole.

Co to to regularne inwestowanie, na ile to jest i jakie ma to prognozy, czy ktos chroni moj kapital w tej ofercie?

Co o tej ofercie myslicie? Telewizor to moze 2-3 tysiace zlotych albo i mniej, jakbym dostal to rownolegle do dobrej oferty to czemu nie brac... jak w innych bankach bez laski dadza wiecej gotowki to sobie sam kupie TV i to taki jak ja chce.

Inna rzecz

http://bzwbkaviva.pl/polisa-inwestycyjna-giganci-europy/polisa-inwestycyjna-giganci-europy.html

No i tez dokladnie nie wiem na czym to polega i czy gwarancja zwrotu kapitalu dotyczy TYLKO tej dodatkowej lokaty (ktora moge ale nie musze zalozyc) na 7%? Na dole jest gwiazdka i juz nie wiem czego ona dotyczy - tej lokaty czy tez calego pakietu polisy? Tj domyslam sie, przeciez widze co pisze, ze chodzi o sama lokate. To nie ladnie by pisali w pierwszym punkcie o gwarancji... brudna zagrywka z malym druczkiem.

-- -- -- --

Do zainwestowania jest nie mala kwota pieniedzy, jak na bardzo dobre auto ktorym nie pogardzilby bond (ale ten stary, nie ten nowy co fordem jedzi).

A moze jakies fundusze ala BZWbk Arka? Okres inwestycji 1-2lata max.

Chce dobrze zarobic ale i bezpiecznie, najwyzej oprocentowane zwykle bezbelkowe lokaty to 6.x % w skali roku.
Nie wiem czym pachna te dodatkowe polisy i regularne inwestowania (BZ, OF), czy ktos odda mi chociaz moj kapital (PELEN) - wtedy w ciagu 2 lat wtopie najwyzej tyle co wyniesie inflacja za ten okres (do przezycia)?

Moglem kupic kghm jak byl za 30zl, moglem sprzedac samodzielnie jak byl za 180 no ale moglem to nie znaczy ze to zrobilem :/

Takze jesli mozna prosic o porady to z gory dziekuje. Do kogo uderzyc z mamona, na razie sie marnuje w marnym banku na marnej lokacie kilka procent bez belki :/.

Data: 2011-01-25 19:50:17
Autor: Krzysztof

"Papkin" <spam@spamerssux.net> wrote in message news:4d3f00bd$1news.home.net.pl...
[...]

Roznej masci produkty oparte na instrumentach pochodnych z reguly nie przyniosa zysku.
Lepiej inwestuj w lokaty w bankach z wysokim oprocentowaniem, zysk mniejszy , ale pewny. Jak chcesz ryzykowac to lepiej samemu przez gielde, ale wydaje mi sie osobiscie, ze teraz nie jest czas na pakowanie tam pieniedzy. Za pewien czas, gdy PLN sie jeszcze umocni, powiedzmy~ 2.5 za USD albo ~3.5zl za EUR, mozna rozwazyc wymiane czesci oszczednosci na waluty. Nadchodzace lata,, 2012 albo dalej beda raczej coraz gorsze dla Polski a tym samym dla PLN, stad zakup waluty przy silniejszym umocnieniu PLN moze byc ciekawa inwestycja, obarczona duzo mniejszym ryzykiem niz gielda.

Data: 2011-01-25 23:31:37
Autor: kashmiri
Jak obecnie dobrze zainwestowac kapital - OPEN z telewizorem, BZ-Aviva z polisa czy zwykle lokaty?
Papkin <spam@spamerssux.net> dared to write:
[...]

/.../

Dobrze, że przyglądasz się ofertom i czytasz drobny druczek. Poczytaj archiwum grupy pod kątem hasła "struktura" (względnie "lokata strukturyzowana"), tam znajdziesz odpowiedź.

pzdr.
k.

Data: 2011-01-25 19:53:25
Autor: Papkin
[...]

czyli lipa i zarobi tylko Czarnecki... ;) okay...

A jaki bank pozwala na negocjacje? Mysle ze kwota ktora posiadam jest na tyle duza ze moze ktos bedzie chcial negocjowac i dac mi wiekszy procent? Najwiecej daja 6.5 chyba, z kapit. dzienna. Mozna wtedy podbic o +0,5 np? Nie wplace im przeciez 1000 ani 10 000 zl.

A co myslicie o funduszach akcji - moze sa jakies z gwarancja kapitalu?

Data: 2011-01-25 20:03:00
Autor: Krzysztof

"Papkin" <spam@spamerssux.net> wrote in message news:4d3f1c5b$1news.home.net.pl...
[...]

Nie znam takich ofert z kapitalizacja dzienna o oprocentowaniu nominalnym 6.5%? Generalnie lokaty negocjowalne sa na duze kwoty, czyli beda obarczone 'belka' a to zasadniczo spowoduje spadek atrakcyjnosci takiej oferty. Osobiscie watpie, zeby banki oferujace private banking oferowaly wyzsze stawki netto niz taki np. Getin-online dla pospolstwa, ale moze sie myle?

Data: 2011-01-25 20:11:28
Autor: XYZ
On 25.01.2011 20:03, Krzysztof wrote:

[...]

A ile konkretnie?

[...]

W ING dla ponad pół miliona oprocentowanie dawali wyższe o 0,2%. A wczoraj sprawdzałem lokaty negecjowane w systemie internetowym Meritum -- próbowałem 34000 na 14 i 7 dni -- system proponował odpowiednio 3,1% i 2,9% :)

Data: 2011-01-25 20:50:49
Autor: Papkin
Jak obecnie dobrze zainwestowac kapital - OPEN z telewizorem, BZ-Aviva z polisa czy zwykle lokaty?
no to malo, no tak dla nich to nie duze kwoty.

No i tak czulem ze z kap. dzienna sie nie uda negocjowac - produkt dla mas i bierzesz albo i nie.

PS
Ktos zarobil na tych strukturach jakie oferuje OF? Przeciez nie moga notorycznie tracic pieniedzy ludzi bo by co drugi post byl o tym jak to OF zrobil kogos w ch...

Data: 2011-01-25 12:53:59
Autor: Tomek z Wawy
On 25 Sty, 20:50, "Papkin" <s...@spamerssux.net> wrote:
no to malo, no tak dla nich to nie duze kwoty.

No i tak czulem ze z kap. dzienna sie nie uda negocjowac - produkt dla mas i
bierzesz albo i nie.

http://noblebank.pl/1199.htm

Od 200 tysięcy do 1 miliona - 5,67%. Zawsze to trochę więcej,
otwierają dowolną liczbę lokat z przedziału 500-13000 PLN.

Data: 2011-01-26 00:56:49
Autor: Papkin
[...]

http://getinonline.pl/107 tu podobna lokata tj procent, ten sam wlasciciel ale jutro bede wiedzial czy przez internet da sie zalozyc wiele lokat.

No i "klient moze skorzystac tylko raz" o co chodzi choroba... po to mam isc i dzwonic zeby pieniadze pracowaly tylko 1mc a pozniej papa? Bez sensu.

dziekuje

Data: 2011-01-25 22:43:01
Autor: Tomasz [Bubon]
On 26 Sty, 00:56, "Papkin" <s...@spamerssux.net> wrote:
> [...]

dzwonic zeby pieniadze pracowaly tylko 1mc a pozniej papa? Bez sensu.

Bez przesady, nie wszystkie struktury przynoszą zysk tylko
zarządzającym, tylko większość :)
Temat możesz zgłębić na www.structus.pl, są tam cykliczne darmowe
raporty o rynku struktur oraz o dochodowości tych instrumentów.
Przyzwoite kompendium wiedzy.
Raport z za pierwszą połowę roku 2010:
http://www.structus.pl/sites/default/files/Structus_pl-Rynek_produktow_strukturyzowanych_w_Polsce_I-VI_2010.pdf

Data: 2011-01-29 17:27:52
Autor: Structus.pl
Jak obecnie dobrze zainwestowac kapital - OPEN z telewizorem, BZ-Aviva z polisa czy zwykle lokaty?
Tomasz [Bubon] <tompod@gmail.com> napisał(a):
Bez przesady, nie wszystkie struktury przynosz=B1 zysk tylko
zarz=B1dzaj=B1cym, tylko wi=EAkszo=B6=E6 :)
Temat mo=BFesz zg=B3=EAbi=E6 na www.structus.pl, s=B1 tam cykliczne darmowe
raporty o rynku struktur oraz o dochodowo=B6ci tych instrument=F3w.
Przyzwoite kompendium wiedzy.
Raport z za pierwsz=B1 po=B3ow=EA roku 2010:
http://www.structus.pl/sites/default/files/Structus_pl-Rynek_produktow_stru=
kturyzowanych_w_Polsce_I-VI_2010.pdf

Dziękuję za dobre słowo:) Przygotowuję teraz raport z wynikami struktur zakończonych w 2010 r., na stronie znajdzie się pod koniec tygodnia, zebrałem ponad 300 takich produktów (z wynikiem z 2010), więc będzie ciekawy materiał do analiz.

Co do struktur to rzeczywiście nie wszystkie przynoszą dobry wynik (ok. połowa kończy się zwrotem kapitału), ale przestrzegając pewnych zdroworozsądkowych zasad można na nich bezpiecznie zarobić.

Data: 2011-01-25 22:59:50
Autor: Tomek z Wawy
[...]

Tylko jedna taka lokata per klient.

Data: 2011-01-26 10:48:24
Autor: Papkin
Jak obecnie dobrze zainwestowac kapital - OPEN z telewizorem, BZ-Aviva z polisa czy zwykle lokaty?

Tylko jedna taka lokata per klient.

dup... :(

To kto mnie przyjmie pod swoje skrzydla z cala mamona...

Noble to smiech, 1mc - prestizowe bank na pokolenia hehe

Data: 2011-01-26 11:40:30
Autor: gri
Jak obecnie dobrze zainwestowac kapital - OPEN z telewizorem, BZ-Aviva z polisa czy zwykle lokaty?

Uzytkownik "Papkin" <spam@spamerssux.net> napisal w wiadomosci news:4d3fee16$1news.home.net.pl...
To kto mnie przyjmie pod swoje skrzydla z cala mamona...

http://www.gazetaswiecka.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=451:chrzecijanin-do-muzeum&catid=47:finanse&Itemid=53

Data: 2011-01-26 16:13:17
Autor: XYZ
On 26.01.2011 10:48, Papkin wrote:

Tylko jedna taka lokata per klient.

dup... :(

To kto mnie przyjmie pod swoje skrzydla z cala mamona...
No ale ile tego masz -- nadal nie odpowiedziałeś.

Zresztą w Noble trzeba mieć rachunek, a za "prestiż" trzeba płacić.

Data: 2011-01-26 17:30:03
Autor: Papkin
Jak obecnie dobrze zainwestowac kapital - OPEN z telewizorem, BZ-Aviva z polisa czy zwykle lokaty?
jak za dobre mieszkanie w bloku w nowym budownictwie w duzym miescie, duzo okragla suma zapisywalna prostym ulamkiem miliona.

W dupie mam te loklaty niby na 6% ale 1x 15 000 i dalej klientowi dziekujemy.

Data: 2011-01-25 21:09:56
Autor: Maruda
W dniu 2011-01-25 20:50, Papkin pisze:

Ktos zarobil na tych strukturach jakie oferuje OF? Przeciez nie moga
notorycznie tracic pieniedzy ludzi bo by co drugi post byl o tym jak to
OF zrobil kogos w ch...

Oczywiście, że zarobili! Zarząd OF i jeszcze paru innych, rozmaici zarządzający itp.
Struktury już tylko ciemniakom bądź takim, co "lokowali" w mieszkania na kredyt 2 lata temu są w stanie zamącić w głowie.
Teraz bądźcie czujni co wyrwigrosze wymyślą nowego.

--
Dziękuję.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2011-01-25 20:04:33
Autor: MarekZ
Użytkownik "Papkin" <spam@spamerssux.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d3f1c5b$1@news.home.net.pl...

[...]

Najprawdopodobniej jesteś w błędzie i nikt nie będzie chciał negocjować. To już nie te czasy.

A co myslicie o funduszach akcji - moze sa jakies z gwarancja kapitalu?

Nie ma funduszy akcji z gwarancją kapitału.

Data: 2011-01-26 23:40:19
Autor: Rafał
W dniu 2011-01-25 17:55, Papkin pisze:
Witam, od razu mowie ze nie jestem ekonomem. Mam relatywnie nie mala
sume do zainwestowania, jestem chciwy na zysk ale i przezorny ;)

Ja bym mógł strzelić, że obligacje BGK na fundusz drogowy gwarantowane przez SP, 6.25% stałe. Z bardzo bezpiecznych to chyba więcej się nie wyciśnie.

--
Raf

Data: 2011-01-27 08:42:55
Autor: Krzysztof

"Rafał" <adres@moj.invalid> wrote in message news:4d40a2d0$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
[...]

po podatku to ok. 5% a jeszcze trzeba odliczyc roznego rodzaju prowizje za kupno/sprzedaz, itp.

Data: 2011-01-27 21:14:48
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Thu, 27 Jan 2011 08:42:55 +0100, Krzysztof napisał(a):

[...]

 Ale za to może będziesz mieć autostrady ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-01-27 23:30:31
Autor: Krzysztof

"Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> wrote in message news:yez6nc3q86zu.v3bqsmk9y9va.dlg40tude.net...
[...]

Od tego jest zachodnia 'spekula', ktora przychodzi do Polski, zeby korzystac na wyzszych stopach % (to czy w koncu nie zostana z przyslowiowa reka w nocniku to ich sprawa nie moja, ale przeciez sa roznej masci CDS, itd. ; to inny temat). http://www.rp.pl/artykul/600856_Polska-bankrutem-.html
A wracajac do sedna sprawy to dla przecietnych oszczedzajacych- gwarancje BFG do 100tys EUR; nie ma sensu wybierac zadnych obligacji, ktore po podatku przynosza duzo mniejszy zysk niz lokaty bankowe.

Data: 2011-01-28 09:39:29
Autor: Jarek Andrzejewski
Jak obecnie dobrze zainwestowac kapital - OPEN z telewizorem, BZ-Aviva z polisa czy zwykle lokaty?
On Thu, 27 Jan 2011 23:30:31 +0100, "Krzysztof"
<onkris2@poczta.onet.pl> wrote:

nocniku to ich sprawa nie moja, ale przeciez sa roznej masci CDS, itd. ; to

Niestety, Twoja. W USA, Irlandii i Grecji nie wahali się ratować
"instytucji finansowych" kosztem obywateli. Islandczycy inaczej podeszli do tego, ale nie liczyłbym na podobny
rozsądek w PL :-(
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Jak obecnie dobrze zainwestowac kapital - OPEN z telewizorem, BZ-Aviva z polisa czy zwykle lokaty?