Jak obecnie dobrze zainwestowac kapital - OPEN z telewizorem, BZ-Aviva z polisa czy zwykle lokaty?

Data: 2011-01-25 19:50:17
Autor: Krzysztof
Jak obecnie dobrze zainwestowac kapital - OPEN z telewizorem, BZ-Aviva z polisa czy zwykle lokaty?

"Papkin" <spam@spamerssux.net> wrote in message news:4d3f00bd$1news.home.net.pl...
Witam, od razu mowie ze nie jestem ekonomem. Mam relatywnie nie mala sume do zainwestowania, jestem chciwy na zysk ale i przezorny ;)

http://www.open.pl/inwestowanie-i-oszczedzanie/produkt_1824.html
http://www.comperia.pl/open-finance-lokata-prezent.html

Roznej masci produkty oparte na instrumentach pochodnych z reguly nie przyniosa zysku.
Lepiej inwestuj w lokaty w bankach z wysokim oprocentowaniem, zysk mniejszy , ale pewny. Jak chcesz ryzykowac to lepiej samemu przez gielde, ale wydaje mi sie osobiscie, ze teraz nie jest czas na pakowanie tam pieniedzy. Za pewien czas, gdy PLN sie jeszcze umocni, powiedzmy~ 2.5 za USD albo ~3.5zl za EUR, mozna rozwazyc wymiane czesci oszczednosci na waluty. Nadchodzace lata,, 2012 albo dalej beda raczej coraz gorsze dla Polski a tym samym dla PLN, stad zakup waluty przy silniejszym umocnieniu PLN moze byc ciekawa inwestycja, obarczona duzo mniejszym ryzykiem niz gielda.

Jak obecnie dobrze zainwestowac kapital - OPEN z telewizorem, BZ-Aviva z polisa czy zwykle lokaty?