Jak obecnie dobrze zainwestowac kapital - OPEN z telewizorem, BZ-Aviva z polisa czy zwykle lokaty?

Data: 2011-01-26 23:40:19
Autor: Rafał
Jak obecnie dobrze zainwestowac kapital - OPEN z telewizorem, BZ-Aviva z polisa czy zwykle lokaty?
W dniu 2011-01-25 17:55, Papkin pisze:
Witam, od razu mowie ze nie jestem ekonomem. Mam relatywnie nie mala
sume do zainwestowania, jestem chciwy na zysk ale i przezorny ;)

Ja bym mógł strzelić, że obligacje BGK na fundusz drogowy gwarantowane przez SP, 6.25% stałe. Z bardzo bezpiecznych to chyba więcej się nie wyciśnie.

--
Raf

Data: 2011-01-27 08:42:55
Autor: Krzysztof

"Rafał" <adres@moj.invalid> wrote in message news:4d40a2d0$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
[...]

po podatku to ok. 5% a jeszcze trzeba odliczyc roznego rodzaju prowizje za kupno/sprzedaz, itp.

Data: 2011-01-27 21:14:48
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Thu, 27 Jan 2011 08:42:55 +0100, Krzysztof napisał(a):

[...]

 Ale za to może będziesz mieć autostrady ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-01-27 23:30:31
Autor: Krzysztof

"Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> wrote in message news:yez6nc3q86zu.v3bqsmk9y9va.dlg40tude.net...
[...]

Od tego jest zachodnia 'spekula', ktora przychodzi do Polski, zeby korzystac na wyzszych stopach % (to czy w koncu nie zostana z przyslowiowa reka w nocniku to ich sprawa nie moja, ale przeciez sa roznej masci CDS, itd. ; to inny temat). http://www.rp.pl/artykul/600856_Polska-bankrutem-.html
A wracajac do sedna sprawy to dla przecietnych oszczedzajacych- gwarancje BFG do 100tys EUR; nie ma sensu wybierac zadnych obligacji, ktore po podatku przynosza duzo mniejszy zysk niz lokaty bankowe.

Data: 2011-01-28 09:39:29
Autor: Jarek Andrzejewski
Jak obecnie dobrze zainwestowac kapital - OPEN z telewizorem, BZ-Aviva z polisa czy zwykle lokaty?
On Thu, 27 Jan 2011 23:30:31 +0100, "Krzysztof"
<onkris2@poczta.onet.pl> wrote:

nocniku to ich sprawa nie moja, ale przeciez sa roznej masci CDS, itd. ; to

Niestety, Twoja. W USA, Irlandii i Grecji nie wahali się ratować
"instytucji finansowych" kosztem obywateli. Islandczycy inaczej podeszli do tego, ale nie liczyłbym na podobny
rozsądek w PL :-(
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Jak obecnie dobrze zainwestowac kapital - OPEN z telewizorem, BZ-Aviva z polisa czy zwykle lokaty?