Jak oblać egzamin na PJ?

Data: 2010-03-08 22:24:55
Autor: Andrzej Lawa
Jak oblać egzamin na PJ?
neelix pisze:
Jazda już grubo ponad 25 minut. Na jezdni stoi źle zaparkowany samochód.
Kursant chcąc go ominąć ma do wyboru przejazd po ciągłej. Udaje się
jednak zmieścić między linią a zaparkowanym autem. Niestety oblewa za
niebezpieczny odstęp od zaparkowanego pojazdu. Gdyby przejechał po linii
dostałby po dupie za linię. Niestety to nie pierwszy przypadek kiedy z
czyjegoś powodu egzaminator wykorzystuje sytuację i oblewa
egzaminowanego. Nie stuknął lusterkami, nie najechał na linię to
egzaminator nie powinien otwierać ryja. Co mógł natomiast zrobić?

Powinien się kłócić - to nie była kolumna pieszych ani jednoślad i nie
było to wyprzedzanie, więc nie ma arbitralnych limitów. Ocena
bezpieczeństwa należy do kierowcy i jak nie zahaczy to jest empiryczny
dowód, że pojechał bezpiecznie.

Data: 2010-03-09 11:33:58
Autor: neelix
Jak oblać egzamin na PJ?

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:4b956b27$1news.home.net.pl...
neelix pisze:
[...]

Wielu się kłóci jak już nie zdają za n-tym razem tylko co to daje? Darmowy kolejny termin jak uwalenie było perfidne i można było wreszcie zdać? Teraz jest okres kiedy mają kiepski ruch w egzaminach więc pewnie chodzi o kasę.
neelix

Data: 2010-03-09 12:31:38
Autor: MadMan
Jak oblać egzamin na PJ?
Dnia Tue, 9 Mar 2010 11:33:58 +0100, neelix napisał(a):

Teraz jest okres kiedy mają kiepski ruch w egzaminach

Oj, polemizowałbym. Kolega się kilka tygodni temu umawiał na kolejny
termin i ma go jakoś pod koniec kwietnia. Inna sprawa że on zaczął robić prawko w sierpniu 2008 i ten termin na
który się umówił będzie trzecim terminem. Nie zależy mu chyba, mimo że
twierdzi inaczej. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-09 16:25:58
Autor: neelix
Jak oblać egzamin na PJ?

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości news:1tf8wv1xiobba.dlgpedalarstwo.to.moja.pasja.net...
[...]

Tearz można oblać 2 egzaminy w ciągu 1-go tygodnia.
neelix

Data: 2010-03-09 16:41:18
Autor: MadMan
Jak oblać egzamin na PJ?
Dnia Tue, 9 Mar 2010 16:25:58 +0100, neelix napisał(a):

Tearz można oblać 2 egzaminy w ciągu 1-go tygodnia.

Można wiedzieć gdzie?
Tak było jak ja oblewałem moje egzaminy (no, nie do końca, bo miałem
terminy co tydzień mniej-więcej). A było to 7 lat temu, w okresie
posuchy po lawinie tych którzy się chcieli jeszcze załapać na egzamin w
wieku 17 lat, i do tego w zimie (a wtedy do egzaminu podchodzi ZTCW
mniej osób, swoją drogą nie wiem czemu). --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-11 23:30:30
Autor: Adam Płaszczyca
Jak oblać egzamin na PJ?
Dnia Tue, 9 Mar 2010 11:33:58 +0100, neelix napisał(a):

Wielu się kłóci jak już nie zdają za n-tym razem tylko co to daje? Darmowy kolejny termin jak uwalenie było perfidne i można było wreszcie zdać? Teraz

Niekiedy - uwalenie egzaminatora :>

--
     ___________ (R)

Data: 2010-03-09 13:46:05
Autor: Marcus Wright
Jak oblać egzamin na PJ?
[...]

NIE! Właśnie o to chodzi, że nie zrobił czegoś, co powinen być zrobić by egzaminator czuł się 'bezpiecznie'. ;) O to tutaj chodzi.

Data: 2010-03-09 16:34:02
Autor: neelix
Jak oblać egzamin na PJ?

Użytkownik "Marcus Wright" <brak@adresu.mail.com> napisał w wiadomości news:hn5ge8$kml$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie wypierdzielił poza ciągłą z powodu stojącego auta. Miał zrobić 1-2m odstępu? Egzaminator powinien coś zasugerować, bo kursant wie, że jeśli jest możliwość to ma się zmieścić. Właściwą reakcją egzaminatora powinien być telefon w celu ukarania delikwenta za nieprawidłowe parkowanie i pochwała za precyzję dla egzaminowanego. Mógł po cichu powiedzieć po egzaminie: w przyszłości proszę rozważyć możliwość przejechania ciągłej, bo w takiej sytuacji tak będzie bezpieczniej. Najlepiej nic nie mówić.
neelix

Jak oblać egzamin na PJ?