[cross] Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem

Data: 2009-10-27 22:56:07
Autor: Moon
[cross] Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem
Adam Płaszczyca wrote:

  aż dzisiaj dostałem
odpowiedĽ od Marszałka

boże, piłsudski napisał?
ja ci zawsze mówiłem, że zaczyna się od pieniactwa, a kończy na głosach....
biedaku,

moon

Data: 2009-10-28 01:15:24
Autor: Adam Płaszczyca
[cross] Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem
Dnia Tue, 27 Oct 2009 22:56:07 +0100, Moon napisał(a):

Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzib±
przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie.
boże, piłsudski napisał?
ja ci zawsze mówiłem, że zaczyna się od pieniactwa, a kończy na głosach....
biedaku,

Dynda, może w końcu i Ciebie usadzę?

--
     ___________ (R)

Data: 2009-10-28 01:32:44
Autor: Moon
Adam Płaszczyca wrote:
[...]

Mikry ¶wirze, złamałe¶ prawo tyle razy, że jak tylko skinę to skończysz w pierdlu.
A i w mordę możesz też dostać.
Nie zapominaj, idioto, że już wiesz - potrafię pisać skargi na psycholi, adresat nie gra roli.
Czy pracujesz jeszcze w firmie SoftNet? Bo zamierzam znów tam zadzwonić.

moon

Data: 2009-10-28 01:54:00
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 28 Oct 2009 01:32:44 +0100, Moon napisał(a):

[...]

No wiem, wiem. Oczywi¶cie Pana zdaniem. Zdaniem Pana wsadzenie własnej
matki, ze sk±pstwa, do państwowej umieralni to dobra rzecz. To taka sama prawda, jak ta pierwsza, o moim łamaniu prawa.
A i w mordę możesz też dostać.

O, dziękuję za kolejn± groĽbę do kolekcji.

Nie zapominaj, idioto, że już wiesz - potrafię pisać skargi na psycholi, adresat nie gra roli.

Nie skargi, a DONOSY. I faktycznie -= potrafisz. Tylko nie bierzesz pod
uwagę, że oprócz Ciebie nikt się Twoimi donosami nie przejmuje.
Czy pracujesz jeszcze w firmie SoftNet? Bo zamierzam znów tam zadzwonić.

Zadzwoń i sprawdĽ. Tylko potem nie pytaj dlaczego nikt nie chce z Tob± tam
rozmawiać. --
     ___________ (R)

Data: 2009-10-28 02:03:58
Autor: Moon
Adam Płaszczyca wrote:

Czy pracujesz jeszcze w firmie SoftNet? Bo zamierzam znów tam
zadzwonić.

Zadzwoń i sprawdĽ. Tylko potem nie pytaj dlaczego nikt nie chce z
Tob± tam rozmawiać.

bla bla bla...
oczywi¶cie, że zadzwoni tam kto¶.
moja sekretarka na przykład, obszczymurku, ja nie mam czasu dla ciebie,
a skoro jeste¶ taki pewny siebie, to odpowiedz na pytanie, a nie lawiruj - kupo szlamu.
pracujesz tam, czy nie?

moon

Data: 2009-10-28 19:17:14
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 28 Oct 2009 02:03:58 +0100, Moon napisał(a):

Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzib±
przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie.

bla bla bla...
oczywi¶cie, że zadzwoni tam kto¶.

No ba, toż jasne, że Pan się wstydzi.
moja sekretarka na przykład, obszczymurku, ja nie mam czasu dla ciebie,

Znaczy Pana żona? Bo na inn± to Pana przeciez nei stać.
a skoro jeste¶ taki pewny siebie, to odpowiedz na pytanie, a nie lawiruj - kupo szlamu.
pracujesz tam, czy nie?

Uprzejmie Pana informuje, że informacje takowe sa objęte tajmenic±
służbow±. --
     ___________ (R)

Data: 2009-10-28 06:02:34
Autor: to
[cross] Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem
Moon wrote:

Mikry świrze, złamałeś prawo tyle razy, że jak tylko skinę to skończysz
w pierdlu.

A swoje własne posty kiedyś czytałeś? --
cokolwiek

Data: 2009-10-28 22:22:26
Autor: Moon
to wrote:
Moon wrote:

Mikry świrze, złamałeś prawo tyle razy, że jak tylko skinę to
skończysz w pierdlu.

A swoje własne posty kiedyś czytałeś?

moje posty sÄ… zwykle odpowiedzÄ… na chamstwo innych.
ale trzeba wiedzieć, co jest chamstwem.
w dzisiejszych czasach ta wiedza zanikła.

moon

Data: 2009-10-29 00:43:32
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 28 Oct 2009 22:22:26 +0100, Moon napisał(a):

Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC international sp. z o.o. z siedzib±
przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

A swoje własne posty kiedy¶ czytałe¶?

moje posty s± zwykle odpowiedz± na chamstwo innych.

Co ¶wiadczy tylko o Pańskim braku kultury.

ale trzeba wiedzieć, co jest chamstwem.

Na przykład Pana zachowanie.
w dzisiejszych czasach ta wiedza zanikła.

Istotnie, ale na szczę¶cie jest Pan nielicznym przykładem takowego zaniku. --
     ___________ (R)

Data: 2009-10-30 00:04:20
Autor: Moon
Adam Płaszczyca wrote:
[...]

ty i kultura - nie roz¶mieszaj mnie chamie.

moon

Data: 2009-10-30 02:11:44
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 30 Oct 2009 00:04:20 +0100, Moon napisał(a):

[...]

Znów Pan zobaczył swoje odbicie w lustrze?

--
     ___________ (R)

Data: 2009-10-29 06:06:49
Autor: to
Moon wrote:

moje posty sÄ… zwykle odpowiedzÄ… na chamstwo innych.

Tak, tak, wszyscy się na Ciebie uwzięli. Myślę, że sam w to nie wierzysz...

ale trzeba wiedzieć,
co jest chamstwem. w dzisiejszych czasach ta wiedza zanikła.

Twoje wulgarne, nomen omen, erupcje z pewnością do chamstwa można zaliczyć. --
cokolwiek

Data: 2009-10-30 00:06:46
Autor: Moon
to wrote:
Moon wrote:

[...]

moje erupcje zawsze mają powód, ale do tego trzeba mieć umiejętność czytania i rozumienia.

moon

Data: 2009-10-30 02:13:21
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 30 Oct 2009 00:06:46 +0100, Moon napisał(a):

Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC international sp. z o.o. z siedzib±
przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

moje erupcje zawsze maj± powód, ale do tego trzeba mieć umiejętno¶ć czytania i rozumienia.

Zgadzam się z Panem. Osoby takowe umiejętno¶ci posiadaj±ce znajduj± bez
trudu powód w Pana niezrównoważeniu psychicznym, skłonno¶ci do
konfabulacji, mitomanii oraz syndromie niekochanego dziecka. --
     ___________ (R)

Data: 2009-10-30 03:19:27
Autor: Moon
Adam Płaszczyca wrote:

[...]

znów piszesz o sobie, bity przez ojca psycholu?

moon

Data: 2009-10-30 18:18:06
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 30 Oct 2009 03:19:27 +0100, Moon napisał(a):

[...]

Nie, Panie Dynda. Pisze o Panu. O biednym Piotrusiu, który spierdalał przez
solidarno¶ci± za ocean, a teraz udaje wielkiego byznesmena, tylko nawet na
3 tysiaki na operację matki go nie stać. --
     ___________ (R)

Data: 2009-10-31 11:10:09
Autor: neelix
[cross] Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem

Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci

znów piszesz o sobie, bity przez ojca psycholu?

Zjechałe¶ osobnika jak bur± sukę. Metody nie popieram, bo nie warto zniżać
się do tego poziomu, ale na pewno sobie zasłużył. Nosił wilk razy kilka
ponie¶li i wilka.
neelix

Data: 2009-10-31 15:50:17
Autor: Moon
neelix wrote:
[...]

już się w tym w±tku nie odzywam.
nie chcę za dużo trollować.
:))

moon

Data: 2009-10-30 23:32:45
Autor: to
[cross] Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem
Moon wrote:

moje erupcje zawsze majÄ… powĂłd (...)

Tak, tak, jak pijany menel opluje przechodnia to pewnie teĹĽ ma jakiĹ› powĂłd. --
cokolwiek

Data: 2009-10-29 06:49:20
Autor: Karolek

Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hcabbi$h1c$1news.interia.pl...
to wrote:
Moon wrote:

[...]

Ty to nie dosc, ze jestes chamem to i kretynem przy tym.
Dobrze wiedziec ktos ty i dla jakiej firmy robisz.
Warto takich prostakow i ich firmy omijac szerokim lukiem.

Karolek

Data: 2009-10-30 00:06:11
Autor: Moon
to wrote:
Moon wrote:

[...]

a ty głupim chujem, który mnie obraża.
już rozumiesz mechanizm, tępy chamie?

moon

Data: 2009-10-30 02:12:09
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 30 Oct 2009 00:06:11 +0100, Moon napisał(a):

Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC international sp. z o.o. z siedzib±
przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

a ty głupim chujem, który mnie obraża.
już rozumiesz mechanizm, tępy chamie?

Nie s±dzę, aby Pan rozumiał jakikolwiek mechanizm....

--
     ___________ (R)

Data: 2009-10-30 03:18:22
Autor: Moon
Adam Płaszczyca wrote:
[...]

cierpisz na echolalię, czy jeste¶ tylko niedorozwojem?
twoje głupawe odzywki ani nie s± logiczne, ani ¶mieszne.
w sam raz poziom dla chama z Jagiellońskiego.

moon

Data: 2009-10-30 09:07:24
Autor: Budzik
Osobnik posiadaj±cy mail munip79@yahoo.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Nie s±dzę, aby Pan rozumiał jakikolwiek mechanizm....

cierpisz na echolalię, czy jeste¶ tylko niedorozwojem?
twoje głupawe odzywki ani nie s± logiczne, ani ¶mieszne.
w sam raz poziom dla chama z Jagiellońskiego.

Panowie, mozna prosic na priv?
Ja rozumiem pyskówki z odrobina merytorycznego tekstu ale same pysków?

Jacoj: ...istniej± na ¶wiecie ludzie, którzy potrafi± zepsuć stalow± kulę...
Pszemol: No to jest nas dwu...

Data: 2009-10-30 18:17:06
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 30 Oct 2009 03:18:22 +0100, Moon napisał(a):

Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC international sp. z o.o. z siedzib±
przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

Nie s±dzę, aby Pan rozumiał jakikolwiek mechanizm....

cierpisz na echolalię, czy jeste¶ tylko niedorozwojem?
Przestałe¶ już bić swoj± żonę i wykorzystywać swoje dzieci?

twoje głupawe odzywki ani nie s± logiczne, ani ¶mieszne.

No dla Ciebie na pewno.
w sam raz poziom dla chama z Jagiellońskiego.

O, to Ciebie za tumanizm wykopali z mojego osiedla?

--
     ___________ (R)

Data: 2009-10-30 21:49:48
Autor: Jacek \"Plumpi\"
[cross] Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem

Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1w1uwwx2td0al.dlgoldfield.org.pl...

cierpisz na echolalię, czy jeste¶ tylko niedorozwojem?

Przestałe¶ już bić swoj± żonę i wykorzystywać swoje dzieci?

A ty ?
O przepraszam. Ada¶ dzieci jeszcze nie ma i mieć nie będzie, bo jedyne piero....nie uskutecznia na grupach dyskusyjnych :D
Może jaki¶ listonosz się w końcu zlituje i Adasiowi narobi bachorów, bo z tego co widać Ada¶ nie jest zdolny zapłodnić :)

Data: 2009-10-30 22:00:04
Autor: Artur Ma¶l±g
Jacek "Plumpi" pisze:
[...]

Wiesz, pokazujesz po raz kolejny, że Twój poziom nie odbiega daleko
od poziomu moona, czy krasnala. Jeste¶cie siebie warci. Inna sprawa,
że chamstwo i prymitywizm wycieka z każdej Twojej wypowiedzi.

--
Jutro to dzi¶ - tyle że jutro.

Data: 2009-10-30 22:41:26
Autor: Jacek \"Plumpi\"
[cross] Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem

Użytkownik "Artur Ma¶l±g" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomo¶ci news:hcfk4l$f2h$1inews.gazeta.pl...

[...]

Bo widzisz Arturze, z chamami trzeba po chamsku.
Od kuilku już lat proszę Adama, aby traktował mnie w sposób poważny i nieubliżaj±cy.
Poczytaj sobie jego wypowiedzi w stosunku do mnie, a zrozumiesz, że mam podstawy, aby traktować go w taki sposób.

Data: 2009-10-30 23:16:47
Autor: złoty
Jacek "Plumpi" pisze:

[...]

...nie. Artur ma rację i.. powiem więcej - przekroczyłe¶ granice. Nie obruszaja mnie wulgarne wymiany zdań czy nawet wymyslanie sie od najgorszych ale w kwestii twojego posta..sorry,  tak pisze tylko szmata. Tak nie można..

pzdr
A.

Data: 2009-10-31 09:22:23
Autor: Jacek \"Plumpi\"
[cross] Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem

Użytkownik "złoty" <goldnoname@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hcfokj$2h6$1inews.gazeta.pl...

..nie. Artur ma rację i.. powiem więcej - przekroczyłe¶ granice. Nie obruszaja mnie wulgarne wymiany zdań czy nawet wymyslanie sie od najgorszych ale w kwestii twojego posta..sorry,

To jeszcze wskaż, w którym miejscu napisałem w sposób wulgarny.

.... tak pisze tylko szmata. Tak nie można..

Ja wiem, że tak nie można i że tak to tylko może pisać szmata. Wytłumacz to Adamowi, bo on tego nie jest w stanie zrozumieć.
Być może nie znasz genezy naszego konfliktu, który zrodził się do¶ć dawno temu. Zacz±ł się mnie czepiać i mnie poniżać publicznie, na co sobie po prostu nie pozwalam. Wybacz, ale jestem zbyt poważnym człowiekiem, aby kto¶ taki jak Adam wpierdzialał się w każd± moj± wypowiedĽ na wielu grupach dyskusyjnych, gdzie przyłaził tylko po to, żeby mi dopiec, traktuj±c mnię jak worek do bicia i do wyładowywania swojej agresji oraz nieudanych stosunkowo nocy. Chyba nie zaprzeczysz, że Adam jest osobnikiem wyj±tkowo upierdliwym, zawziętym i aroganckim i potrafi zaleĽć za skórę.
Prosiłem go wielokrotnie aby tego nie robił w stosunku do mojej osoby i żeby nie traktował mnie jak ¶miecia. Zapowiedziałem mu , że każde jego chamstwo, będzie odwzajemnione przeze mnie jeszcze większym chamstwem, tak długo, jak długo on będzie chamski i arogancki względem mojej osoby. Zatem wszystkie moje chamskie wypowiedzi s± tylko i wyłacznie odwetem, który ma za zadanie sprowadzić Adama do normalnych zachowań w stosunku do mojej osoby. Jak nie wierzysz to poczytaj nasze wypowiedzi i zauważ, że tam, gdzie Adam nie używa chamskich słów pod moim adresem, gdzie nie używa inwektyw ja takze odnoszę się do niego z należytym szacunkiem i naprawdę nie mam z tym problemów. Oczekuję tylko od Adama, żeby nie używał pod moim adresem okre¶leń: debil, kłamca lub wymy¶lanych przez siebie idiotycznych wyzwisk. Czy naprawdę zbyt dużo oczekuję ?

Data: 2009-10-31 10:03:49
Autor: to
Jacek \"Plumpi\" wrote:

Ja wiem, że tak nie można i że tak to tylko może pisać szmata. Wytłumacz
to Adamowi, bo on tego nie jest w stanie zrozumieć. Być może nie znasz
genezy naszego konfliktu, który zrodził się dość dawno temu. Zaczął się
mnie czepiać i mnie poniżać publicznie, na co sobie po prostu nie
pozwalam. Wybacz, ale jestem zbyt poważnym człowiekiem (...)

Poważny człowiek by to olał lub w skrajnym przypadku podjął jakieś skuteczne działania, Twoja pisanina to poziom przedszkolny ("psze pani, on napluł mi w oko, ja mu też zaraz napluje").

--
cokolwiek

Data: 2009-10-31 11:10:22
Autor: Moon
to wrote:
Jacek \"Plumpi\" wrote:

Ja wiem, że tak nie można i że tak to tylko może pisać szmata.
Wytłumacz to Adamowi, bo on tego nie jest w stanie zrozumieć. Być
może nie znasz genezy naszego konfliktu, który zrodził się dość
dawno temu. Zaczął się mnie czepiać i mnie poniżać publicznie, na co
sobie po prostu nie pozwalam. Wybacz, ale jestem zbyt powaĹĽnym
człowiekiem (...)

Poważny człowiek by to olał lub w skrajnym przypadku podjął jakieś
skuteczne działania,

"skuteczne działania" lol.
wiesz ile to kosztuje czasu i zachodu?
ile to trwa? ile kosztuje?
ty nie wiesz, ale psychol AP wie, dlatego to robi z ludĹşmi.
do czasu

moon

Data: 2009-10-31 10:48:39
Autor: to
Moon wrote:

"skuteczne działania" lol.
wiesz ile to kosztuje czasu i zachodu? ile to trwa? ile kosztuje?

Napisałem, że w skrajnym przypadku.

ty nie wiesz, ale psychol AP wie, dlatego to robi z ludĹşmi. do czasu

PrzecieĹĽ sam bazujesz na tym przekonaniu od lat kierujÄ…c w usenecie do kogo popadnie swoje wulgarne i obsceniczne wypowiedzi. --
cokolwiek

Data: 2009-10-31 15:44:06
Autor: Moon
to wrote:

PrzecieĹĽ sam bazujesz na tym przekonaniu od lat kierujÄ…c w usenecie do
kogo popadnie swoje wulgarne i obsceniczne wypowiedzi.

tak sobie polewaj.
widocznie nie jesteś w stanie śledzić wątków.

moon

Data: 2009-11-01 12:48:24
Autor: to
Moon wrote:

tak sobie polewaj.
widocznie nie jesteś w stanie śledzić wątków.

A co tu śledzić? Wystarczy wpisać w google groups "author: moon" i do tego jakieś wyzwisko.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-01 16:16:17
Autor: Moon
to wrote:
Moon wrote:

tak sobie polewaj.
widocznie nie jesteś w stanie śledzić wątków.

A co tu śledzić? Wystarczy wpisać w google groups "author: moon" i do
tego jakieĹ› wyzwisko.

wpisz se w google "to" i jakieĹ› wyzwisko.
najlepiej "matoł", albo "tuman".

moon

Data: 2009-11-01 15:27:14
Autor: to
[cross] Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem
Moon wrote:

wpisz se w google "to" i jakieś wyzwisko. najlepiej "matoł", albo
"tuman".

Po co?

--
cokolwiek

Data: 2009-11-01 00:31:05
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 31 Oct 2009 11:10:22 +0100, Moon napisał(a):

Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzib±
przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

"skuteczne działania" lol.
wiesz ile to kosztuje czasu i zachodu?
ile to trwa? ile kosztuje?

Wiem. Wystarczy google zatrudnić i juz jest skuteczne działanie, wykonane
Pana rękami w pokazaniu prawdy o niezrównoważonym psychicznie prezesie QMC
International Piotrze Dyndzie. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-01 13:21:55
Autor: Moon
Adam Płaszczyca wrote:

Wiem. Wystarczy google zatrudnić i juz jest skuteczne działanie,
wykonane Pana rękami w

twoimi rękami i za to pójdziesz siedzieć, przestępny pojebie

moon

Data: 2009-11-01 15:41:23
Autor: J.F.
On Sun, 1 Nov 2009 13:21:55 +0100,  Moon wrote:
Adam Płaszczyca wrote:
Wiem. Wystarczy google zatrudnić i juz jest skuteczne działanie,
wykonane Pana rękami w

twoimi rękami i za to pójdziesz siedzieć, przestępny pojebie

Wydaje mi sie ze pan pana Adama zniewaza. A to przypominam jest przestepstwo :-)

J.

Data: 2009-11-01 16:18:32
Autor: Moon
Adam Płaszczyca wrote:
Wiem. Wystarczy google zatrudnić i juz jest skuteczne działanie,
wykonane Pana rękami w

twoimi rękami i za to pójdziesz siedzieć, przestępny pojebie

Wydaje mi sie ze pan pana Adama zniewaza.

pan Adam w stosunku do mojej osoby, rodziny i firmy złamał około 10 różnych przepisów z różnych ustaw, większo¶ć to przestępswa ci±głe i znieważenie tej kupy kału to tylko malutka odpowiedĽ, sprowokowana zreszt±.

pan Adam pójdzie siedzieć.

moon

Data: 2009-11-01 21:14:27
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 1 Nov 2009 16:18:32 +0100, Moon napisał(a):

[...]

Panie Dynda, przypominam Panu, że nawet bardzo mocne Pańskie przekonanie o
czym¶ nie zmienia rzeczywisto¶ci. Może Pan odpowiadać i za groĽby karalne i za znieważanie. Ci±gle Pan o to
prosi. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-02 09:21:24
Autor: Jan Strybyszewski
Adam Płaszczyca wrote:
[...]

Nie oslabiaj mnie.... zadaj sobie -pytanie do googla i poszukaj ile razy zniewaza Adas... rozne osoby....

Data: 2009-11-02 22:45:32
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 02 Nov 2009 09:21:24 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

Nie oslabiaj mnie.... zadaj sobie -pytanie do googla i poszukaj ile razy zniewaza Adas... rozne osoby....

Osoby, czy anonimków, Jasiu?

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-03 09:57:53
Autor: Jan Strybyszewski
Adam Płaszczyca pisze:
Dnia Mon, 02 Nov 2009 09:21:24 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

Nie oslabiaj mnie.... zadaj sobie -pytanie do googla i poszukaj ile razy zniewaza Adas... rozne osoby....

Osoby, czy anonimków, Jasiu?

Adasiu czy ciagle bedziesz spamowal reklamami te grupe.
Tak wiemy w brazy IT juz jestes spalony zostala ci zabawa a chemia po ciemku. A swoja droga za duzo jej wachasz ostatniooo bo stan umyslu coraz gorszy

Data: 2009-11-05 23:35:36
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 03 Nov 2009 09:57:53 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

[...]

Ja wiem, Jasiu, że głosy w Twej głowie tak Ci mówi±. Szkoda tylko, że nie
wiedz±, że pracuję w IT, tym trazem bankowym, zas slajdy wołam przy
¶wietle...

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-06 01:56:15
Autor: Moon
Adam Płaszczyca wrote:

Ja wiem, Jasiu, że głosy w Twej głowie tak Ci mówi±. Szkoda tylko, że
nie wiedz±, że pracuję w IT, tym trazem bankowym, zas slajdy wołam
przy ¶wietle...

a dla których banków pracujesz?
chyba nie chcesz mówić o anonimach, co?

moon

Data: 2009-11-08 01:36:21
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 6 Nov 2009 01:56:15 +0100, Moon napisał(a):

[...]

Dla dobrych :D

chyba nie chcesz mówić o anonimach, co?

Znaczy o Tobie, Dynda? Nie. Ale to fajnie obejrzeć sobie co masz na koncie, nie s±dzisz?

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-06 10:00:49
Autor: Jan Strybyszewski
[cross] Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem

Data: 2009-11-08 01:36:42
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 06 Nov 2009 10:00:49 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

Ja wiem, Jasiu, że głosy w Twej głowie tak Ci mówi±. Szkoda tylko, że nie
wiedz±, że pracuję w IT, tym trazem bankowym, zas slajdy wołam przy
¶wietle...

ale w chemii ktora ci strasznie szkodzi co rok to glupszy

A gdzie 'buahahahaha'?

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-01 15:41:36
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 1 Nov 2009 13:21:55 +0100, Moon napisał(a):

[...]

Wybaczy Pan, ale to Pan ci±gle udowadnia wszem i wobec, że QMC
International jest zarz±dzana przez niezrównoważon± psychicznie osobę, z
kompleksem niższo¶ci która do tego sama przyznała, że korumpowała
policjantów. To, że Pan łamał nie tak dawno prawo też jest faktem, tak samo, jak to, że
miał pan przez kilka lat 'zakaz wjazdy do Polski'. Za darmo Pan nie miał.

Takie dowodzenie wszem i wobec nie poprawia wizerunku spółki, która Pan
zarz±dza. I pan wykonuje ci±gle te _działania_. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-01 16:21:46
Autor: Moon
Adam Płaszczyca wrote:
Dnia Sun, 1 Nov 2009 13:21:55 +0100, Moon napisał(a):

dziękuję ci Adamie Płaszczyco, że podsumowałe¶ z dzisiejsz± dat± większo¶ć pomówień i kalumni, bardzo to pomoże prokuratorowi w ocenie twoich działań.
większo¶ć w jednym w±tku i po¶cie - mniej szukania w archiwach netu.
my¶lę, że obserwacja w zakładzie zamkniętym będzie pocz±tkiem do wnikliwego badania twojej nieszczęsnej osoby i jej działalno¶ci.

Data: 2009-11-01 21:15:31
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 1 Nov 2009 16:21:46 +0100, Moon napisał(a):

Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzib±
przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

dziękuję ci Adamie Płaszczyco, że podsumowałe¶ z dzisiejsz± dat± większo¶ć pomówień i kalumni,

Faktycznie, tylko Twoich.
[...]

S±dzi Pan, że w czasie takowej będzie Pan miał czas na przemy¶lenie sobie
wielu spraw?

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-01 22:17:16
Autor: Jacek \"Plumpi\"
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4aec0b85$1news.home.net.pl...

[...]

Bardzo dziwnie rozumujesz.

Data: 2009-11-01 00:30:14
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 31 Oct 2009 09:22:23 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

temu. Zacz±ł się mnie czepiać i mnie poniżać publicznie, na co sobie po prostu nie pozwalam. Wybacz, ale jestem zbyt poważnym człowiekiem, aby kto¶

Jacusiu, jeste¶ mał±, kłamliw± szmat±. PotwierdĽ to teraz. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-01 22:20:27
Autor: Jacek \"Plumpi\"
[cross] Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem

Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1bvl723pghi2h.dlgoldfield.org.pl...

temu. Zacz±ł się mnie czepiać i mnie poniżać publicznie, na co sobie po
prostu nie pozwalam. Wybacz, ale jestem zbyt poważnym człowiekiem, aby kto¶

Jacusiu, jeste¶ mał±, kłamliw± szmat±. PotwierdĽ to teraz.

Potwierdzam, że tak twierdzi Adam Płaszczyca, który jest niezrównoważon± umysłowo osob±.

Data: 2009-11-02 09:20:20
Autor: Jan Strybyszewski
Adam Płaszczyca pisze:
[...]

Nie kompromituj sie ... miales wypadek z powodu niedostosowania predkosci wiec wybacz ale .... kazdy czytajacy powinien ci to chyba przypominac iz jezdzic nie potrafisz.

Data: 2009-10-31 00:04:40
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 30 Oct 2009 22:41:26 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

Bo widzisz Arturze, z chamami trzeba po chamsku.

I dlatego tak z Tob± postepuję :D

--
     ___________ (R)

Data: 2009-10-31 03:07:56
Autor: Moon
Jacek "Plumpi" wrote:

[...]

nie tłumacz się łosiowi.
kto¶, kto w ogóle nie zauważa o co w tym chodzi nie może być zbyt sprawny intelektualnie.
nauczyli maluszka w przedszkolu, że brzydko mówić "wulgarne słowa" i powtarza to, jak ten nagrany kr±żek, ¶lepy na rozumienie znaczenia wypowiedzi.
Dlatego nawet kiedy ten pierdoec Płaszczyca wymorduje ci rodzinę kulturalnie tn±c j± pił±, a ty powiesz "o kurwa, co robisz?" to będziesz zganiony, wiadomo.
To taki typ polskiego chama z bloków, co chce uchodzić za intelektualistę i człowieka kulturalnego.
Ale w szarych komórach ma luki.

moon

Data: 2009-11-01 00:32:49
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 31 Oct 2009 03:07:56 +0100, Moon napisał(a):

[...]

I jeszcze zapomniałe¶ napisać, że Ty jeste¶ normalny, bo będ±c bogatym (?)
wsadziłe¶ sw± chora matkę do najgorszego, państwowego szpitala w Krakowie
na operację, za któr± w prywatnej klinice by¶ musiał zapłacić, laboga,
jakie¶ 4 tysi±ce złotych. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-01 12:52:39
Autor: to
[cross] Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem
Adam PĹ‚aszczyca wrote:

I jeszcze zapomniałeś napisać, że Ty jesteś normalny, bo będąc bogatym
(?) wsadziłeś swą chora matkę do najgorszego, państwowego szpitala w
Krakowie na operację, za którą w prywatnej klinice byś musiał zapłacić,
laboga, jakieś 4 tysiące złotych.

Czasem lepiej być w państwowym niż w prywatnym ze względu na dostępne na miejscu zaplecze medyczne, po za tym to nie temat na tą grupę.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-01 15:44:30
Autor: Adam Płaszczyca
[cross] Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem
Dnia 1 Nov 2009 13:52:39 +0100, to napisał(a):

Czasem lepiej być w państwowym niż w prywatnym ze względu na dostępne na miejscu zaplecze medyczne, po za tym to nie temat na t± grupę.

Bardzo czasami, baaaaardzo ;)

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-01 22:28:51
Autor: Jacek \"Plumpi\"

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4aed8497$1news.home.net.pl...

[...]

miejscu zaplecze medyczne, po za tym to nie temat na tÄ… grupÄ™.

Widzisz i to jest cała prawda o Adamie - kawał chuja i kanalii.

Data: 2009-11-01 13:23:39
Autor: Moon
Adam Płaszczyca wrote:
> I jeszcze zapomniałe¶ napisać, że Ty jeste¶ normalny, bo będ±c
bogatym (?) wsadziłe¶ sw± chora matkę

płaszczyca, ty pokurwieńcu, odpierdol się od mojej matki rodziny  i nie udawaj skurwysynu, że co¶ o mojej rodzinie wiesz.
nic nie wiesz, a jak ci ę pierdolnę w ryj to cię w prywatnym nie zlepi± ¶winio

moon

Data: 2009-11-01 15:44:14
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 1 Nov 2009 13:23:39 +0100, Moon napisał(a):

> [...]

płaszczyca, ty pokurwieńcu, odpierdol się od mojej matki rodziny  i nie udawaj skurwysynu, że co¶ o mojej rodzinie wiesz.

Wiem tylko tyle, ile sam Pan raczył napisać. A raczył Pan opisać, jak to
Pana matka, dzięki Pańskim błyskotliwym decyzjom miała nie jedn±, a trzy
operacje i zmianę szpitala. Zdziwiło mnie to szczerze, bo raz, szpital
Rydygiera ma bardzo kiepska opinię, a dwa, mnie stać na abonament w
prywatnej sieci klinik dla mnie, żony i mojej mamy. Wygl±da na to, że faktycznie ma Pan kłopoty finansowe, bo nie wierzę, że to
ze sk±pstwa Pan nie przeznaczył drobnej kwoty 3000zł na operację swojej
matki.
nic nie wiesz, a jak ci ę pierdolnę w ryj to cię w prywatnym nie zlepi± ¶winio

O, dziekuję, kolejna groĽba do kolekcji prokuratora. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-01 16:23:15
Autor: Moon
Adam Płaszczyca wrote:

 , mnie stać na
abonament w prywatnej sieci klinik dla mnie, żony i mojej mamy.

gówno mnie to interesuje.
napisz lepiej ile zaoszczędziłe¶ na tym, że starego posłałe¶ w piach w młodym wieku
co, nie miałe¶ na klinikę?

moon

Data: 2009-11-01 21:17:39
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 1 Nov 2009 16:23:15 +0100, Moon napisał(a):

[...]

Wybaczy Pan, ale nie postapiłem ze swoim ojcem tak, jak Pan. Na próby
leczenia i opieke nad nim pod koniec Jego życia wydałem kilkana¶cie tysięcy
złotych, praktycznie wszystkie swoje oszczędno¶ci, jakie wówczas miałem. A Pan ile zaoszczędził na swojej matce?

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-01 22:08:41
Autor: J.F.
On Sun, 1 Nov 2009 21:17:39 +0100,  Adam Płaszczyca wrote:
Wybaczy Pan, ale nie postapiłem ze swoim ojcem tak, jak Pan. Na próby
leczenia i opieke nad nim pod koniec Jego życia wydałem kilkana¶cie tysięcy
złotych, praktycznie wszystkie swoje oszczędno¶ci, jakie wówczas miałem.

A nie mogles zadbac o papiery na tyle zeby sie teraz dopominac o zwrot
kosztow od ministerstwa ? W imie zasad.

J.

Data: 2009-11-01 22:55:23
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 01 Nov 2009 22:08:41 +0100, J.F. napisał(a):

A nie mogles zadbac o papiery na tyle zeby sie teraz dopominac o zwrot
kosztow od ministerstwa ? W imie zasad.

Za co? Za opiekę pielęgniarsk± nad chorym na zaawansowanego raka płuc? Bez szans...

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-02 22:50:33
Autor: J.F.
On Sun, 1 Nov 2009 22:55:23 +0100,  Adam Płaszczyca wrote:
[...]

No fakt, ale czasem mi sie marzy .. wziasc skierowanie, zafaxowac do
NFZ z prosba o podanie specjalisty w poblizu z krotkim terminem, a po paru dniach bez odpowiedzi pojsc prywatnie, a potem z faktura po
zwrot pieniedzy.

J.

Data: 2009-11-01 22:25:20
Autor: Jacek \"Plumpi\"
[cross] Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1u1ei5v6qirb3$.dlgoldfield.org.pl...

[...]

Adam nie do¶ć, że jeste¶ wredny i głupi to jeszcze jeste¶ typow± szmat± zajmuj±c± się plotkarstwem.
Teraz wytłumacz nam, kogo to obchodzi ? To jest jego sprawa i jego problem. Zrobił to, bo miał powód lub nie miał innego wyj¶cia, albo też ,tak± miał ochotę. Nic ci do tego. Takie wypisywanie nie ¶wiadczy dobrze ani o twojej inteligencji, a wręcz nawet ¶wiadczy Ľle o twojej głowie i chorobach umysłowych. Chłopie opamiętaj się. Chcesz pół życia spędzić w pierdlu za pomówienia ?

Data: 2009-11-02 00:58:38
Autor: Moon
Jacek "Plumpi" wrote:

[...]

ale najlepsze w tym, że to gówno prawda.
to jego metoda, usłyszy co¶, doda gówna, wymiesza i rżnie głupa.
to charakteropata.
okej, ja już nie ¶miecę, zrobił się jak zwykle dym, a już jeden buc, który mnie obraził najpierw ze 3 razy co¶ usłyszał i znów - "obrażasz mnie".
sk±d się ten debilizm pojawił w naszym kraju?
ja już eot.

moon
--
alt.pl.wolnosc

Data: 2009-11-02 15:47:31
Autor: Jacek \"Plumpi\"
[cross] Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem

Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hcl5vu$dt5$1news.interia.pl...

[...]

Faktycznie chyba co¶ w tym musi być, bo w stosunku do mnie postępuje dokł±dnie tak samo.
Przeinacza kazd± moj± wypowiedĽ, obcina cytaty w taki sposób, aby zmienić ich sens i znaczenie. Wymy¶la do tego wł±sne wersje wydarzeń i mi wmawia, że to jest prawda. Trudno jest nawet rozpoznać czy robi to on z przekory czy też po prostu zaczyna sam wierzyć w to co zmy¶la.

Data: 2009-11-02 22:46:44
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 1 Nov 2009 22:25:20 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

zajmuj±c± się plotkarstwem.
Teraz wytłumacz nam, kogo to obchodzi ? To jest jego sprawa i jego problem. Zrobił to, bo miał powód lub nie miał innego wyj¶cia, albo też ,tak± miał ochotę. Nic ci do tego.

Owszem, pochawlił się tym, a oceniać to mogę i swoj± opinię mam prawo
wygłaszać. --
     ___________ (R)

Data: 2009-10-31 09:51:09
Autor: Artur Ma¶l±g
[cross] Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem
Jacek "Plumpi" pisze:
(...)
Bo widzisz Arturze, z chamami trzeba po chamsku.

Daruj, po chamsko można, owszem, ale gdzie¶ s± tego granice. Te
przekroczyłe¶, a jak sam piszesz, chcesz by Ciebie traktowano w sposób
poważny itd.. Twój wybór oczywi¶cie.

Od kuilku już lat proszę Adama, aby traktował mnie w sposób poważny i nieubliżaj±cy.

Pomogło? Nie. Dyskusja z chamem i kłamc± sprawia Ci jak±¶ perwersyjn±
przyjemno¶ć? Jak widzisz efekt jest taki, że sprowadza Ciebie do
swojego poziomu i pokonuje do¶wiadczeniem.

Poczytaj sobie jego wypowiedzi w stosunku do mnie, a zrozumiesz, że mam podstawy, aby traktować go w taki sposób.

Sam sobie poczytaj co wypisujesz - może Ci to trochę pomoże. Co i jak
wypisuje Twój "przyjaciel" od lat (na wielu grupach, nie tylko pod Twoim
  adresem) doskonale wiem, dlatego też dawno zrezygnowałem z dyskusji
z t± osob± - nie ja jeden zreszt±.

--
Jutro to dzi¶ - tyle że jutro.

Data: 2009-10-31 11:13:20
Autor: Moon
Artur Ma¶l±g wrote:

 Co i jak
wypisuje Twój "przyjaciel" od lat (na wielu grupach, nie tylko pod
 Twoim adresem) doskonale wiem, dlatego też dawno zrezygnowałem z
dyskusji z t± osob± - nie ja jeden zreszt±.

ale temu "przyjacielowi" nic nie powiesz - "zrezygnowałe¶ z dyskusji".
a tu dyskutujesz i pohukujesz poradami.
to na czym polega aspekt wychowaczy?
chuliganowi odpuszczamy, bo może przywalić, co?

moon

Data: 2009-11-01 22:33:40
Autor: Jacek \"Plumpi\"
[cross] Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem

Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hch18l$tok$1news.interia.pl...

[...]

Idealnie ujęte.
Dodam jeszcze od siebie:
Arturze, skoro wycofałe¶ się z dyskusji z Adamem to po co próbujesz mnie ustawiać ?
W końcu to mój problem. Nie podoba Ci się mój styl wypowiedzi, to użyj KF-a i będziesz miał ¶więty spokój.

Data: 2009-10-31 03:01:40
Autor: Moon
Artur Ma¶l±g wrote:

Wiesz, pokazujesz po raz kolejny, że Twój poziom nie odbiega daleko
od poziomu moona, czy krasnala. Jeste¶cie siebie warci. Inna sprawa,
że chamstwo i prymitywizm wycieka z każdej Twojej wypowiedzi.

a co ty wiesz o moim poziomie? jaki¶ skurwysyn popełnia wobec mnie, mojej rodziny i mojej firmy przestępstwa od lat, a ty co¶ pierdolisz o moim "poziomie".
może sam masz jaki¶ poziom równy psychopatom, co?
tacy jak ty, potrafi± tylko postawić uszka, jak słysz± "dupa", ale nie potrafi± zobaczyć prawdziwego chamstwa i przestępczo¶ci - dlatego mamy taki fajny kraj.
a może się zatrzymałe¶ na etapie "Dzieci z Bullerbyn" bieduniu?

moon

Data: 2009-10-31 10:13:27
Autor: to
[cross] Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem
Moon wrote:

a co ty wiesz o moim poziomie? jakiś skurwysyn popełnia wobec mnie,
mojej rodziny i mojej firmy przestępstwa od lat, a ty coś pierdolisz o
moim "poziomie".

Zachowanie Adama nijak nie poprawia oceny Twojej rynsztokowej twórczości, którą raczysz usenet od lat. --
cokolwiek

Data: 2009-10-31 15:46:20
Autor: Moon
to wrote:
Moon wrote:

[...]

a jakie masz kwalifikacje żeby oceniać moją twórczość?
podejrzewam, ĹĽe mikre.

moon

Data: 2009-10-31 15:28:24
Autor: to
Moon wrote:

Zachowanie Adama nijak nie poprawia oceny Twojej rynsztokowej
twórczości, którą raczysz usenet od lat.

a jakie masz kwalifikacje żeby oceniać moją twórczość? podejrzewam, że
mikre.

Moonik, nie wiem czy tylko tak piszesz, czy naprawdę uważasz, że nie zachowujesz się w usenecie jak cham, ale jeśli to drugie to może warto poradzić się specjalisty? --
cokolwiek

Data: 2009-10-31 22:14:59
Autor: Moon
to wrote:
Moon wrote:

Zachowanie Adama nijak nie poprawia oceny Twojej rynsztokowej
twórczości, którą raczysz usenet od lat.

a jakie masz kwalifikacje żeby oceniać moją twórczość? podejrzewam,
ĹĽe mikre.

Moonik, nie wiem czy tylko tak piszesz, czy naprawdÄ™ uwaĹĽasz, ĹĽe nie
zachowujesz się w usenecie jak cham, ale jeśli to drugie to może warto
poradzić się specjalisty?

Powiem to po raz 40sty, chamstwo nie polega na uĹĽywaniu wulgaryzmĂłw.
Jeżeli tak uważasz, to masz błędną i bardzo powierzchowną percepcję tego co jest chamstwem.

Filmy oglÄ…dasz, ksiÄ…ĹĽki czytasz?
Pewnie co drugi film to chamski film, co trzecia książka, a może taki Iredyński to cham?
Marszałek Zych to cham, Kazimierz Kutz, który klnie jak szewc to cham, same chamy wszędzie tylko w usenecie same kulturalne chłopaki, jak psychotyczny debil Adaś Pierdolec.

moon

Data: 2009-10-31 21:39:14
Autor: masti
[cross] Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem
Dnia pięknego Sat, 31 Oct 2009 22:14:59 +0100, osobnik zwany Moon
wystukał:

to wrote:
Moon wrote:

[...]

no zobacz sam to rozumiesz. Nikt nie nazywa ciÄ™ chamem za wulgaryzmy. Ty po prostu jesteĹ› chamem.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-11-01 01:02:04
Autor: Moon
masti wrote:

no zobacz sam to rozumiesz. Nikt nie nazywa ciÄ™ chamem za wulgaryzmy.
Ty po prostu jesteĹ› chamem.

wracaj hrabio do czworakĂłw.
twoje 5 minut sławy nie skończy się zjebką, jesteś za dużym zasrańcem.

moon

Data: 2009-11-01 03:15:19
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 1 Nov 2009 01:02:04 +0100, Moon napisał(a):

Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzib±
przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

wracaj hrabio do czworaków.

Znaczy jego kochanka, a Twa małżonka mieszka w czworakach?

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-01 03:14:53
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 31 Oct 2009 22:14:59 +0100, Moon napisał(a):

Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzib±
przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

Powiem to po raz 40sty, chamstwo nie polega na używaniu wulgaryzmów.

Powiedz jeszcze 60 razy, i tak nie zmieni to kłamstwa w prawdę.
Marszałek Zych to cham, Kazimierz Kutz, który klnie jak szewc to cham, same chamy wszędzie tylko w usenecie same kulturalne chłopaki, jak psychotyczny debil Ada¶ Pierdolec.

Widzisz, to, że kulturalny człowiek klnie nie oznacza, że kazdy, który
bluzga jest kulturalny. Sam jeste¶ najlepszym tego przykładem. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-01 12:46:48
Autor: to
Adam PĹ‚aszczyca wrote:

Powiem to po raz 40sty, chamstwo nie polega na uĹĽywaniu wulgaryzmĂłw.

Powiedz jeszcze 60 razy, i tak nie zmieni to kłamstwa w prawdę.

Ale tu akurat ma racjÄ™...

--
cokolwiek

Data: 2009-11-01 15:45:06
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia 1 Nov 2009 13:46:48 +0100, to napisał(a):

Powiem to po raz 40sty, chamstwo nie polega na używaniu wulgaryzmów.

Powiedz jeszcze 60 razy, i tak nie zmieni to kłamstwa w prawdę.

Ale tu akurat ma rację...

Nie ma - chamstwo może polegać na używaniu wulgaryzmów. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-01 15:03:51
Autor: to
Adam PĹ‚aszczyca wrote:

[...]

Może polegać to nie to samo co polega. Chamstwo to jest coś więcej niż tylko użycie wulgarnego słownictwa, a takie słownictwo wcale nie jest warunkiem koniecznym, by uznać coś za chamstwo.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-01 21:26:02
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia 1 Nov 2009 16:03:51 +0100, to napisał(a):

Nie ma - chamstwo może polegać na używaniu wulgaryzmów.

Może polegać to nie to samo co polega. Chamstwo to jest co¶ więcej niż tylko użycie wulgarnego słownictwa, a takie słownictwo wcale nie jest warunkiem koniecznym, by uznać co¶ za chamstwo.

Istotnie, jednak w wypadku Piotra Dyndy połaczone z lekceważeniem
iterlokutora takowym jest. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-01 16:24:36
Autor: Moon
Adam Płaszczyca wrote:

Nie ma - chamstwo może polegać na używaniu wulgaryzmów.

może, może...
a logikę miałe¶ w tej zawodówce od wagonów?
jakim ty informatykiem jeste¶ skoro nie znasz podstaw logiki?
co za tuman, bosz.
moon

Data: 2009-11-01 21:26:42
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 1 Nov 2009 16:24:36 +0100, Moon napisał(a):

Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzib±
przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

może, może...
a logikę miałe¶ w tej zawodówce od wagonów?

W odróżnieniu od Pana miałem.
jakim ty informatykiem jeste¶ skoro nie znasz podstaw logiki?

Normalnie. Widać Pańska 'logika' jest nieco inna od tej powszechnej. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-02 00:50:43
Autor: Moon
Adam Płaszczyca wrote:

a logikę miałe¶ w tej zawodówce od wagonów?

W odróżnieniu od Pana miałem.

nie do¶ć, że mitoman to jeszcze kłamca.
ty idioto, w zawodówce miałe¶ logikę?
LOL!
logika, to nie jest ta wajcha od zwrotnic, adas

moon

Data: 2009-11-02 22:47:38
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 2 Nov 2009 00:50:43 +0100, Moon napisał(a):

[...]

Ba, w podstawówce nawet.
logika, to nie jest ta wajcha od zwrotnic, adas

Nie, nie jest. Kierownica taryfy na bronksie tez nie. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-01 12:45:26
Autor: to
Moon wrote:

Powiem to po raz 40sty, chamstwo nie polega na uĹĽywaniu wulgaryzmĂłw.
Jeżeli tak uważasz, to masz błędną i bardzo powierzchowną percepcję tego
co jest chamstwem.

To prawda, użycie wulgarnego słowa nie jest warunkiem wystarczającym, żeby nazwać kogoś chamem, jednak nie zmienia to faktu, że znamionami chamstwa w Twojej usenetowej działalności można by obdzielić z tuzin
e-chamĂłw.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-01 16:25:39
Autor: Moon
to wrote:
Moon wrote:

[...]

to daj przykład, podyskutujemy.
znajdĹş coĹ›.
przecieĹĽ to Ĺ‚atwe, nie?

moon

Data: 2009-11-01 15:29:35
Autor: to
Moon wrote:

to daj przykład, podyskutujemy.
znajdĹş coĹ›.
przecieĹĽ to Ĺ‚atwe, nie?

Nawet nie trzeba szukać, bo przed chwilą sam wyprodukowałeś post z obelgami pod moim adresem.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-02 00:51:42
Autor: Moon
to wrote:
Moon wrote:

to daj przykład, podyskutujemy.
znajdĹş coĹ›.
przecieĹĽ to Ĺ‚atwe, nie?

Nawet nie trzeba szukać, bo przed chwilą sam wyprodukowałeś post z
obelgami pod moim adresem.

a zastanowiłeś się nad tym co sam piszesz?
i jakim tonem?

moon

Data: 2009-11-02 08:50:24
Autor: to
Moon wrote:

Nawet nie trzeba szukać, bo przed chwilą sam wyprodukowałeś post z
obelgami pod moim adresem.

a zastanowiłeś się nad tym co sam piszesz?

Nie przypominam sobie, żebym Cię obraził. Piszę, że zachowujesz się w
usenecie jak cham bo to jest fakt. Znaczenie tego wyrazu jest oczywiste
("ktoś postępujący całkowicie wbrew dobrym obyczajom, osobnik wulgarny,
grubiański", za slowniki.onet.pl), a dowody można wyszukać w google groups
wpisujÄ…c jako zapytanie "author: moon" i niemal dowolnie wybranÄ… obelgÄ™.

i jakim tonem?

A kim Ty jesteś, Moonik, że mam dla Ciebie stosować jakiś specjalny ton?
JakimĹ› self-proclaimed krĂłlem usenetu?

I tyle jest warte to Twoje udawanie pokrzywdzonego, wystarczy, ĹĽe ktoĹ› siÄ™
z Tobą nie zgodzi np. odnośnie Twojej własnej, nieznanej nikomu innemu,
definicjÄ… chamstwa albo nie oddaje Ci naleĹĽytego szacunku semantycznego,
żebyś zaczął rzucać mięsem.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-02 19:00:31
Autor: Moon
to wrote:
Moon wrote:

[...]

ja nie postępuję wbrew dobrym obyczajom i to jeszcze całkowicie.
nie jestem grubiański bo klnę i rugam tylko właśnie chamów i wrogów, którzy są wobec mnie chamscy.
więc wiesz, powiem ci nie po chamsku a elegancko: jeżeli musisz korzystać ze słownika żeby chama zauważyć, to znaczy, że gówno (ah, kupkę) wiesz o tym kto to cham.
i TO jest fakt.

A kim Ty jesteś, Moonik, że mam dla Ciebie stosować jakiś specjalny
ton? JakimĹ› self-proclaimed krĂłlem usenetu?

A kim ty jesteś żeby mnie szufladkować, skoro nawet nie wiesz co to cham?
JakimĹ› krĂłlem savoir-vivre?
Zawsze mnie śmieszy ta "kultura" w PL, gdzie najwięksi menele jedzą nożem i widelcem, ale nosy w palce smarkają.

moon

Data: 2009-11-02 22:50:12
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 2 Nov 2009 19:00:31 +0100, Moon napisał(a):

Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzib±
przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

ja nie postępuję wbrew dobrym obyczajom i to jeszcze całkowicie.

O ile 'dobre obyczaje' zdefiniujemy jako 'obyczaje które podobaj± się
Dyndzie'

nie jestem grubiański bo klnę i rugam tylko wła¶nie chamów i wrogów, którzy s± wobec mnie chamscy.

Jeste¶ wła¶nie dlatego grubiański. Kulturalny człowiek tego nie czyni.
słownika żeby chama zauważyć, to znaczy, że gówno (ah, kupkę) wiesz o tym kto to cham.

Ależ on wie - to Pan, czyli człowiek zachowuj±cy się w chamski sposób.
A kim Ty jeste¶, Moonik, że mam dla Ciebie stosować jaki¶ specjalny
ton? Jakim¶ self-proclaimed królem usenetu?

A kim ty jeste¶ żeby mnie szufladkować, skoro nawet nie wiesz co to cham?
Jakim¶ królem savoir-vivre?

On jest człowiekiem, Dynda. I ma prawo do oceny Twojej szmatławej postaci i
co więcej - ma prawo swoje pogl±dy głosić. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-03 11:25:45
Autor: to
Moon wrote:

ja nie postępuję wbrew dobrym obyczajom i to jeszcze całkowicie. nie
jestem grubiański bo klnę i rugam tylko właśnie chamów i wrogów, którzy
sÄ… wobec mnie chamscy.

W swoim świecie być może nie jesteś, ale obiektywnie jesteś. Co więcej, jedynymi osobami, które uznałbym za bardziej wulgarne, grubiańskie i działające wbrew dobrym obyczajom od Ciebie są w usenecie te zasypujące od czasu do czasu niektóre grupy postami o jedzeniu kupy.
więc wiesz, powiem ci nie po chamsku a elegancko: jeżeli musisz
korzystać ze słownika żeby chama zauważyć, to znaczy, że gówno (ah,
kupkÄ™) wiesz o tym kto to cham.
i TO jest fakt.

To była definicja dla Ciebie.

A kim Ty jesteś, Moonik, że mam dla Ciebie stosować jakiś specjalny
ton? JakimĹ› self-proclaimed krĂłlem usenetu?

A kim ty jesteś żeby mnie szufladkować, skoro nawet nie wiesz co to
cham? JakimĹ› krĂłlem savoir-vivre?

Twierdzisz, że nie mam prawa uważać, że zachowujesz się w usenecie jak cham?

Zawsze mnie śmieszy ta "kultura" w PL, gdzie najwięksi menele jedzą
noĹĽem i widelcem, ale nosy w palce smarkajÄ….

Ale tu naprawdę nie chodzi tylko o słownictwo. W Twoim przypadku jest ono tylko kropką nad i.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-03 12:51:44
Autor: Moon
to wrote:

Twierdzisz, że nie mam prawa uważać, że zachowujesz się w usenecie jak
cham?

możesz sobie uważać, ale z formułowaniem i publikowaniem twoich "uważań" musisz być ostrożny.
mogę ci potem niemiło odpowiedzieć i będziesz znów przeżywać jak ta biała, niewinna lilia.

moon

Data: 2009-11-05 16:11:23
Autor: to
Moon wrote:

możesz sobie uważać, ale z formułowaniem i publikowaniem twoich "uważań"
musisz być ostrożny.

Moonik, nie bądź bezczelny. To Ty publikujesz m.in. tutaj duże ilości postów przepełnionych wulgaryzmami i obscenicznymi treściami. Jeśli swoim zachowaniem łamiesz niepisane zasady obowiązujące na tej grupie, w usenecie i w internecie w ogóle, to musisz liczyć się z negatywną oceną takich poczynań. Jeśli chcesz, to możesz mieć własną definicje chamstwa, ale nie obowiązuje ona nikogo po za Tobą. Znaczenie tego słowa jest jasne i bardzo wiele z Twoich postów doskonale do tego określenia pasuje.

Na swojej grupie potrafisz pisać jak człowiek, dlaczego więc na tej śmiecisz?

mogę ci potem niemiło odpowiedzieć i będziesz znów przeżywać jak ta
biała, niewinna lilia.

MoĹĽesz, bo kto Ci zabroni, ale nie powinieneĹ›.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-01 00:33:38
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 31 Oct 2009 03:01:40 +0100, Moon napisał(a):

[...]

A kogo obchodz±, Dynda, Twoje urojenia na ten temat?

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-01 13:20:02
Autor: to
Moon wrote:

a co ty wiesz o moim poziomie? jakiś skurwysyn popełnia wobec mnie,
mojej rodziny i mojej firmy przestępstwa od lat, a ty coś pierdolisz o
moim "poziomie".

Jak w przedszkolu. Jaki ma zwiÄ…zek pieniactwo Adama z Twoim chamstwem?
Skoro uważasz, ze popełnia wobec Ciebie, Twojej rodziny i Twojej firmy
straszne przestępstwa, to pozwij go i tyle.

moĹĽe sam masz jakiĹ› poziom rĂłwny psychopatom, co? tacy jak ty, potrafiÄ…
tylko postawić uszka, jak słyszą "dupa", ale nie potrafią zobaczyć
prawdziwego chamstwa i przestępczości

Tu nie chodzi o słowa których używasz tylko w jaki sposób to robisz.

--
cokolwiek

Data: 2009-10-31 00:04:02
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 30 Oct 2009 21:49:48 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

[...]

Jacusiu, przestałe¶ już walić konia?

(p.s. nie, w przepisach nie ma informacji jak poznać aluzję)
--

[cross] Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem